December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Misschien even iets anders...voor de afleiding....hebben jullie er al over nagedacht waar jullie zouden willen bevallen? Mijn VK wil het graag voor de volgende afspraak weten..

2. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Mag er niet over nadenken dit keer...
    Moet in het zkh bevallen na complicaties bij vorige bevalling (thuis)
    Vind het wel jammer, maar het is niet anders.

Mijn vk vind het wel fijn om te weten waar je wilt bevallen, maar ze hoeft het nu nog niet te weten.

3. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Ik ga in het ziekenhuis bevallen...
    Ik weet eigelijk niet of ik mag kiezen angezien ik 36 jaar ben.
    Ook bij mn andere dochters ben ik in het ziekenhuis bevallen. bij de eerste had ik te hoge bloeddruk en bij de 2e tijdens de bevalling toch naar het ziekenhuis doordat het niet wou opschieten.

4. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    huh wat is er met mn banner?

5. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ik zou wel graag thuis willen!

wat is er met je banner? ;)

6. jesje08

jesje08 Niet meer actief

ik wil thuis bevallen..met mijn dochter wou ik dat ok maar dat was elaas niet mogelik.nu wil ik het wel.
    zodat grote zus jesslyn er meteen bij kan als de baby er is.lijkt me erg mooi.
    wel dat ikzelf natuurlijk beetje gefatsoeneerd ben haha

7. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Mijn dochters willen graag bij de bevalling zijn hahaha..
    nou dat doen we maar niet denk ik... maar ze zijn wel de eerste die hun kleine broertje of zusje kunnen bewonderen...ik heb geen idee trouwens of ze daar vrij voor kunnen krijgen..
    Hoevaak komt het ook voor... mijn kinderen zitten in 3 en 1 VWO op de middelbare dus.

8. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    mn banner deed het niet..maar nu weer wel dusssss.

9. jesje08

jesje08 Niet meer actief

weet ik eigenlijk niet of je daar vrij voor krijgt..heb er iig nog niet van gehoord maar vragen kan altijd toch?
    zeg je gewoon dat het een goede biologie les is haha!
    staat straks de hele school vooraan haha

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haai,

ff snel, hier erg moe en af en toe ineens erg misselijk. Maar k zal blij zijn als het 18 mei is en we weer een echo hebben. Heb er op een of andere manier meer moeite mee om te vertrouwen op goede afloop. Enkel en alleen omdat het in onze naaste omgeving en natuurlijk hier, al vaak mis is gegaan.

Echt balen hoor...en ik weet dat het vaker wel goed gaat dan niet maar ja. Deze zwangerschap voelt zoo anders dan onze eerste en daardoor word ik onzeker...pfff hormonen doen hun werk hahah.

Liefs en een knufff,
    Mili

11. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Hoi meiden,
    Even een kort vraagje: Ik had eerst moeite met naar de wc gaan, maar vandaag en gisteren is het tegenovergesteld. Ook heb ik voor het eerst een beetje lage rugpijn. Moet ik me zorgen maken?
    liefs

PS Ik wil graag thuis bevallen

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haai,

Nee hoor je darmen kunnen alle kanten op gaan tijdens een zwangerschap. Haha hier idem eerst steeds moeite enneh nu denk ik: pfff mag wel minder :) ;)

Liefs en een knufff,
    Mili

13. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Hee Mili, dank je voor je snelle antwoord. Na al die erge verhalen van anderen ben ik nu een beetje extra gevoelig. Alles wat ik wel of niet voel, maakt me bang. Misschien moet ik even minder op het forum komen..
    liefs

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Graag gedaan..tsja wie weet helpt het om ff minder te komen. maar ja vertrouwen hebben is soms gewoon moeilijk haha je kunt er niet ff inkijken he of alles nog goed gaat. Bij twijfel gewoon altijd bellen met de GYN of VK, daar zijn ze voor hoor :D

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Oh ja hoop dit keer thuis te bevallen. Vorige keer in ZH omdat de weeen niet goed genoeg hun werk deden dus even wat extra hulp gehad. Maar was geen reden om nu weer in ZH te moeten bevallen. Haha de VK en ik zeiden tegelijk, we gaan weer voor thuis! en we zien wel waar we eindigen haha ;)

16. Hier wordt het in het ziekenhuis bevallen (medische indicatie) en daar moet ik dan ook nog 2 dagen ofzo blijven met de kleine.

@ KML, hier wisselt het elkaar ook af, maar de laatste tijd gaat het alleen maar erg moeilijk.. maar toen ik 6 weken was ging ik weer 2 à 3 x per dag. Zegt helemaal niks! En lage rugpijn denk ik ook niet. Kan van alles zijn, dat is wel moeilijk. Zou je niet teveel zorgen maken.

@ Mili moeilijk is dat nog he genieten ervan.. vooral als het al eerder is misgegaan (hier ook, maar toen was ik nog niet zo ver). Je blijft je toch zorgen maken. Het is moeilijk maar probeer toch te genieten en erin te geloven he ;)

@ alle meiden waarbij het mis is gegaan, of mis lijkt te gaan :cry: veel sterkte en hoop voor jullie snel een gezonde zwangerschap en gezond beebje.

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meiden
    eindelijk eens even snel de tijd om een verslagje te doen
    pff wat een spanning vrijdag zeg...
    maar goed
    echo gemaakt, eerst zagen we weer mooi de vruchtzak
    met daarin de dooierzak en daarnaast lag ons wondertje
    met een kloppend hartje ook nog
    wat mooi zeg
    eindelijk een goede echo

nu gaat het echt beginnen
    de spanning....
    nu maar hopen dat het deze keer allemaal goed blijft gaan
    over 2 weken hebben we afspraak bij onze oude gyn van de zwangerschap van tygo*
    en daar gaan we dan alles mee bespreken
    omdat we nu een groter risico lopen, krijgen we voorschriften enzo zei de gyn vrijdag
    dus ben benieuwd

ik zit nog steeds een beetje in een roes

@alle meiden waarbij het mis is gegaan: heel veel sterkte!

de rest: hoe gaat het met jullie?

bevallen: in het zh ivm verleden

ik kom even wat minder vaak hier, omdat ik een beetje down word van alle "mis" verhalen
    sorrie meiden
    heb het op dit moment al moeilijk zat met mijn zwangerschap, ben ook doodsbang, heb al een verleden, en nu ik dan al die verhalen lees pffff..

ik kom zeker af en toe kijken en een berichtje plaatsen en zodra ik mezelf wat verzekerder voel in mijn zwangerschap zal ik vaker komen ;)

18. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Hee Caruli,

Goed om te lezen!
    Verder snap ik het erg goed dat je even minder komt hier..ik heb zelf ook die neiging (ik word extra bang van elk krampje of dingetje wat ik voel)..en volgens mij meer, want het is erg rustig op dit moment. Of ze genieten gewoon van het lekkere weer. Ergens ook wel jammer, want nu voeren de negatieve berichten de boventoon..

Ik ga er ook vandoor, lekker naar de film. En als ik terugkom hoop ik nog een paar positieve verhalen hier te vinden.

19. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Laatst zei iemand dat er in oktober ook heel veel mis ging... heb ik even gekeken en idd zijn daar 27 vrouwen afgevallen..pfffffffff verschrikkelijk.. wel hebben ze een lijst van 131 vrouwen die nu zwanger zijn... dat is bijna dubbel zoveel mama's als in de december maand.

Vandaag heb ik echt een pyama dag gehouden!! Voel me echt niet lekker.. maar dat heb ik al vanaf het begin... heel veel misselijk en moe moe moe...
    Ik voel me echt een zwangere muts.. ik weet niet hoe het met jullie is maar ik ben echt vet vet vet aan het worden.. heb echt een band om me heen en daarboven hangt hollands glorie!!
    Toch ben ik op de weegschaap maar een kleine kilo aangekomen..
    Ik heb echt het gevoel dat ik een dekbed heb ingeslikt..

Twijfel of het goed zit van binnen heb ik totaal niet.. de verhalen maken me wel eens bang maar ik voel me zo walgelijk slecht dat ik weet dat het goed zit...stom he.
    Ik ben erg gelukkig maar ik weet dat ik me verschrikkelijk ga voelen tot december.. zo herkenbaar van de andere zwangerschappen...

einde klaag bericht.....

20. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Vanochtend nog een test met indicator gedaan en zie album, mooi 3+ :D . Nog twee nachtjes en dan 6 weken! Loop zo ver achter op de rest....

Qua ontlasting heb ik het ook erg wisselend, soms zit ik 2 seconden, dan weer 10 minuten :rolleyes: ?! Zal er wel bij horen.
    Verder weinig klachten (misschien komt het nog), pijnlijke borsten (check het door op en neer te springen, als ik auw denk is het ok.) en af en toe van de milde ongesteldheidskrampjes. Gisteren een beetje bruinverlies gehad, gelukkig daarna niet meer. Dat ga ik echt even aan de VK vragen de 18e.

Ik wil in het ziekenhuis bevallen. Thuis heb ik veel te veel afleiding...Ook ben ik bang als er iets is dat ze er te laat bij zouden zijn.

Morgen een dagje werken en dinsdag lekker vrij! Hoop dat het weer een beetje ok is!

@Caruli; fijn dat de echo goed was zeg! Spannende periode natuurlijk, maar het begin is goed!

Fijne avond allemaal.

Deel Deze Pagina