@elegance: ik ga stiekum toch een beetje voor je duimen Mocht je inderdaad een curretage moeten; ik weet (helaas) uit ervaring dat een curretage lichamelijk heel erg meevalt. Heb er geen pijn van gehad en ik bloedde ook nauwelijks. Als je vragen hebt mag je me altijd PBen!
@Elegance...dat wilde ik ook nog zeggen, ik sluit me aan bij Sylvia. Ik heb vorig jaar een curretage gehad en het viel me 1000% mee. Absoluut geen pijn gehad en ook weinig bloed.
Klopt. Najaa bij mij zelf is t niet mis gegaan maar wel naaste vrienden enzo. Erg onzeker dan... Knufff, Mili
Hey Elegance, Lief dat je hier nog een berichtje tikt. Vervelend dat je misschien een curretage moet krijgen... Hoop voor je dat dat allemaal meevalt en je snel aan de volgende ronde kan beginnen..Slaan jullie geen maand over, heb wel eens gehoord dat dat wel goed voor je lijf zou zijn... Over de onzekerheid; ik probeer mezelf ook de hele tijd ervan te overtuigen dat ik het nu niet meer in de hand heb. Het is afwachten; als het goed gaat dan heb ik over 8 maanden een kindje in mijn armen en anders moeten we wat langer wachten. Sterkte met het verdere verloop van je miskraam, hier wordt aan je gedacht en heel veel succes verder, hoop voor je dat het echt 3x scheepsrecht is voor jullie en jullie een mooie lente beeb krijgt! Liefs Happy.
Heb ik ook zo'n last van. M'n vriend kan me niet eens meer omhelzen, dan loop ik al te kermen....hahaha. Maar ook wel weer lekker gevoel, het heeft toch een doel!!
Ik heb geen zin om te werken....wil alleen maar lekker op het forum kletsen.....maar het is wel rustig hier.... Hebben jullie al over namen nagedacht?
@Chicken: we hebben al wel wat over namen gedacht. Meisjes namen komen we wel uit, alleen de jongensnamen vinden we wat moeilijker...
Meisjesnaam zijn we denk ik ook wel uit. Jongensnamen hebben we wel een lijstje om uit te kiezen, maar weten we ook nog niet.
@Chicken: ja, de nekplooimeting is onderdeel van de combinatietest. Ik laat de week ervoor ook bloed prikken en dat tesamen geeft de uitslag.
Wij hebben nog niet over namen nagedacht. Hebben we bij mijn dochter eigenlijk ook niet eerder dan 20 weken gedaan. En dat was al een crime, waren het bijna nergens over eens... We zullen zien wanneer ik het onderwerp op tafel gooi...
Mag ik vragen waarom je hebt besloten het te laten doen? Ik sta nu ook voor de keuze om het wel of niet te doen en ik weet het eerlijk gezegd niet. Het is uiteindelijk toch maar een kansberekening... @happy...erg he...ik MOET ook eigenlijk echt....maar kan me slecht concentreren.
Ben al zoveel aan het neuzen op internet voor kinderwagens, wiegjes, bedjes, kasten, maar het mag allemaal nog niet!!! Het liefst kocht ik alles al! Wij willen graag een hangwieg. De meubeltjes gaan we tweedehands kopen en zelf opknappen, dat vind ik zo leuk (al moet iemand anders het verven, hihi ik geef wel instructies!). Wil ook 1 muur op het kamertje gedurfd behang, maar dan moeten we zeker wachten tot de 20 weken....want dat wordt wel geslachtsafhankelijk (denk ik nu)! Kinderwagens; ik vind de Mura3 brown zo gaaf! Jullie al een beetje aan het neuzen??
Wij gaan ook een combinatietest laten doen. Als de berekening ongunstig is laten we verder onderzoeken. Pas als er 100% zekerheid is (na aanleiding van een vlokkentest/punctie) gaan we eens goed met elkaar praten hoe en wat verder..Het ligt er natuurlijk ook aan wat ze precies vinden...Mijn lief is er wel veel vastbeslotener over, ikke niet hoor..Het zit nu in me en daar blijft het ook zitten! Maar goed, ik hoop dat het niet zover hoeft te komen.........
@chicken: omdat we het graag willen weten en indien we een hoge kans hebben toch verder onderzoek willen laten doen. Overwegingen zijn: ik ben al 32 jaar, ik heb 2 eerdere miskramen gehad, vriendlief heeft in een vorige relatie een zwangerschap laten afbreken vanwege Syndroom van Down. Vandaar..
namen: hier is het met de meisjesnamen altijd een probleem jongensnamen waren we altijd zo uit maar voorlopig wachten we nog even. spullen kopen: wij hebben al het advies pas vanaf 26 weken de kamer te doen enzo nekplooi: mijn man wil wel en ik eigenlijk niet meer de vorige keer zat ik zo in angst en was alles goed van mij mag het kind zo ook komen maar goed, we zullen het er hier nog over gaan hebben denk ik
Ik heb echt een te gekke kinderstoel gezien. Van het merk Bloom dacht ik. Ik ben ook al een beetje aan het kijken voor meubels. Ik wil een hele neutrale babykamer, ik wil ook niet weten wat het wordt... Ik vind wit met zandkleur of grijs mooi. Ik hou niet zo van al die kleurtjes. Mijn VK heeft ook verteld dat mocht uit de combitest blijken dat het goed is, dan nog is er een kans dat het niet goed is. Ik zit ook niet in een risicogroep, dus denk toch dat ik het niet laat doen....boven de 36 zou ik het zeker laten doen. Gelukkig is iedereen vrij om zelf te beslissen.