December 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by fempje, Mar 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ik zou nu 6 weken zwanger moeten zijn, iig het vruchtje is 3,1 mm.. 5 dagen geleden was het 2,3 dus dat is maar heel weinig gegroeid... eigenlijk zou ik nu 7.1 moeten zijn.. dat is dus 1 week en een dag...
    aangezien ik een cyclus heb van 26 dagen, ook voor het zwanger worden... en ik 4 dagen voor de nod getest had, was het eigenlijk onmogelijk dat ik zo kort zwanger was.. dan zou ik op de dag van de bevruchting een posi test moeten hebben gehad.. vandaar dat het vorige week zo'n negatief verhaal werd.. en dit had ik ook al eens meegemaakt met de mk hiervoor dus ook nog eens allemaal herkenbaar zeg maar...

2. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    kim... jeetje ene busongeluk wat erg.. gatver... wat houdt dat precies is vocht/bloedblaasje? IS Dat door de klap gekomen?
    meid ik blijf heel hard voor je duimen... *hug*

3. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    @kimbrasser: O meid. Wat erg!! Gelukkig is alles goed met de beeb. Ik hoop dat je lichaam het bloedblaasje opneemt!!

4. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    @Elegance: ik hoop dat het een wonder word!!!!!!

5. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    @Elegance...... :confused: .......Ik hoop echt super super dat het goed zit!! Heeft de innesteling dan misschien alleen later plaats gevonden?

@suus...heb ik jou nou al teruggemaild eigelijk?

Alle anderen....ja ik hoor hier niet maar kijk af en toe hoe het met mijn NODvriendinnetjes gaat. En ik wil jullie ff een hart onder de riem steken want jeetje wat een hoop vervelende verhalen in december. Ik hoop echt dat het vanaf nu af aan beter zal gaan bij jullie en dat er in december hele mooie beebjes geboren gaan worden!

6. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    2,010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hey meiden!!
    @kim oh meis, wat zul jij geschrokken zijn!! ik duim dat het goed gaat!
    @elegance :D jij zal ook wel geschrokken zijn! dat ze jou even helemaal vergeten! maar wel goed dat er nu hartactie is!! hopelijk heeft je hummeltje eerst even geslapen ofzo..en is ie nu gewoon goed aan het groeien!!

sorry meiden, heb verder niet echt onthouden..
    @nekplooi meting..hier hebben wij het nog niet over gehad, maar voor mij hoeft het eigenlijk niet, ik val niet echt in een risico groep en en ik zou geen keus willen maken..
    @bevallen, jee ook hier heb ik nog niet echt nagedacht, maar ik zou thuis denk ik wel heel mooi vingen en ook wij wonen 5min van het ZH af dus.. en daarna borstvoeding geven lijkt me heel mooi..nu hopen dat dit alles ook nog kan ;)
    Maar eerst maar eens hopen dat de tijd tot eind mei snel gaat!!! ik begin nu wel iets zekerder te worden..en of het kan weet ik eigenlijk niet, maar mijn onderbuik begint te groeien :confused: :confused:

7. Zeeprest

Zeeprest Lid

Mar 18, 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Elegance!! This is a great story!!! Zo denk je dat het niet goed zit en nu opeens een kloppend hartje :D Ga zo ontzettend voor jullie duimen dat er een mooie baby uit voort komt!!

@busongeluk...Is dat even schrikken zeg! Gelukkig was de echo goed, hebben ze gezegd of het vocht/bloed blaasje kwaad kan? Ben je voor de rest niet gewond?
    Sterkte he!

Over de combinatietest, wij gaan dat wel doen. Wat we zouden als de uitslag niet gunstig zou zijn, weten we nog niet.
    Ik heb zelf een nichtje wat verstandelijk gehandicapt en autistisch is, als ik zie hoeveel zorg zij nodig heeft, hoeveel problemen zij met haar gezondheid heeft.
    Ze woont op een speciale groep, waar ze begeleidt word, want haar vader (mijn oom) kan de zorg niet in zijn eentje aan. Zijn vrouw (mijn tante) is voor paar jaar terug overleden aan kanker.
    Al de aandacht gaat/ging naar haar toe, haar zus heeft het daarmee best moeilijk gehad en is vroeger aardig ontspoord geweest.
    Als ik van te voren zou weten, dat het er bij ons zo ook aan toe zou gaan, dan zou ik persoonlijk niet voor een "ziek" kindje kiezen.

Liefs

8. happy79

happy79 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    2,334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    JEETJE ELEGANCE :confused: !! Wat is dit voor fantastisch nieuws! Zat echt het met tranen in mijn ogen te lezen...Niet te geloven dit; je hebt echt een klein wondertje bij je! Duim dat je kleintje volgende week weer gegroeid is....Have hope ;) !

IlonaPS, verschrikkelijk dit, die onzekerheid voor je...Hoop dat het niet is wat je denkt..Sterkte met het afwachten van je echo :( ...

Kim! Wat een SHOCK! Hopelijk geeft dat blaasje geen problemen voor je zwangerschap....Doe maar rustig aan. Krijg je nu extra controles?

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    @ maaike: kan, maar zijn je darmen... normaal dus ;)

@ kim: wat hetfig! ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!

@ elegance: AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH Wat goed!! hoop dat jet volgende week ook weer goed nieuws is!!!

@ zeeprest: klopt.. dat is ook heftig een autistisch kind of waarvan je niet weet wat het heeft maar het is niet normaal... maar ja.... dat kun je niet vantevoren testen.... waarmee ik eigenlijk alleen maar wil zeggen hoe krom het eigenlijk is....

10. Dicky

Dicky Bekend lid

Jan 25, 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hallo iedereen!

wat lees ik elegance? .........WAUW!..........
    misschien ben je inderdaad wel korter zwanger. Hihihi lig jij daar in onzekerheid en hun maar staren! Ik zou er ook helemaal eng van worden hoor.
    Ik duim ontzettend voor je dat het lekker groeit!

@ilona PS: ik wens jou heel veel kracht en sterkte toe de komende tijd. Ik hoop dat je het een goed plekje kan geven, al lijkt me dat absoluut niet makkelijk de 3e keer. Sterkte

@kim: jeetje wat erg! Ik hoop dat het inderdaad allemaal goed komt.Maar in ieder geval goed nieuws dat alles goed is met je kindje. Hoe voel jij je?

@hier: jeetje wat een buik.........als dat maar goed gaat! Niet normaal, en dan heb ik geplast en nog niets gegeten.....

11. @chicken.. ik heb ze ook al aan.. die zwbh's
    van de hema..
    ze zitten zoooo lekker!
    kan me niet schelen of het elegant is hahahah! Ze doen zoo'n pijn.. hij mag er toch niet aan komen :)

@dees.. haha goed zeg dat jullie al wat gekocht hebben!
    Wij hebben het kamertje ook al..ben op MP alleen op zoek naar een leuke kast nog..
    en ik zit heel erg te twijfelen over de wagen..
    ik wil eigenlijk geen duo.. maar hoe ga ik dat dan verderdoen..
    de kleine mee in draagdoek..
    en uiteindelijk een buggy kopen..
    of toch een wagen kopen..
    (onze wagenbak die we gebruikt hebben voor Jesse was al tweedehands.. en is kapot gegaan...)

@lilya.. geweldig! Gefeliciteerd! fotoooooo

@ilona.. neee wat vind ik dit erg voor jou meid! hele dikke knuf! en sterkte!

@pechvogel.. hee das gelukkig wat beter nieuws zeg! Gefeliciteerd met je mooie echo!

@elegance.. wow das echt bizar nieuws zeg! Ik ga duimen dat je gewoon veel korter zwanger bent.. en dat je frummeltje lekker gaat groeien!

@kim.. jeetje zeg! een bus ongeluk! wow! Wat is er gebeurt! Gaat het met je?

@dicky.. haha kom die buik van jou nou eens showen haha! Wordt nou wel nieuwsgierig!

12. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    @Elegance,
    ik ga echt superhard voor je duimen dat het volgende week weer goed gegroeid is.

@kopen kopen kopen
    Ik heb wel al een heleboel kleine spulletjes gehaald, maar de grote aanschaffen stel ik toch nog even uit tot na de eerste echo. Wel al van alles vergeleken en hier wordt het of de Maxi Cosi mura 3 of de Quinny Buzz 3.

@Kwaaltjes,
    Mijn buik is echt al vanaf de eerste week opgezet en wil niet meer terug. Mijn darmen vinden het echt niet grappig... Kan 1 spijkerbroek al niet meer aan omdat hij gewoon te strak zit. Bah!

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    3,422
    0
    0
    Brabant
    hallo meiden!

ff heel snel want het is al NACHT!

@ele: WAUW!!! ik duim heeeel hard de je volgende week echt wereldnieuws krijgt! Ik zal je morgen bij de vlindertjes weghalen hoor (sorry dat je er al bij stond :( )

@princi: uhm, ik heb geen pb gehad of bedoelde je dat niet? ik weet het eigenlijk niet! haha!

@ilona ps; balen meid! Ik hoop dat je het een beetje trekt de komende dagen, wat stom dat je morgen niet terecht kan! heel veel sterkte!

@all: sorry ik moet nu echt slapen!!! Trusten!

KUS!!

14. chiquita

chiquita Actief lid

Nov 5, 2008
    248
    0
    0
    elegance: wat een goed nieuws maar snap je terug houdend heid ook wel je wil niet nog een keer een klap krijgen... nog een ar nachtjes meis!!

verder weet ik niet alles meer.. ik heb ggantische hoofdpijn en ben hartstikke misselelijk.. hopelijk zakt die hoofdpijn strax want dat is niks zo maarja hoort erbij...

15. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Alweer 10 weken :D :) :D

16. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    @ elegance,

jeetje, wat een gedoe zeg...Zit eigenlijk niet in dit forum, maar wilde toch even reageren. Had mijn eerste echo toen ik, naar mijn zeggen, 9 weken was. Volgens de echo kwam ik uit op 7 w en 5 d. Ik vond dat een flink verschil op zo'n korte tijd. wel hartactie, maar ik maakte me toch wat zorgen, groeide het kindje wel goed enzo....
    Twee weken later had ik mijn intake, met daarbij mijn tweede echo...Volgens mijn weten dus 10w en 6 d.....Op de uitwendige echo bleek dat ik wel degelijk 10w en 5 d zwanger was!

Ik houd gewoon mijn meting aan, die paar dagen zullen het uiteindelijk niet maken..Ik weet niet hoe lang je zwanger bent, maar wil alleen maar kenbaar maken, dat ik die onzekerheid in het begin ook had en dat die metingen in het begin echt soms niet te vertrouwen zijn....

succes meid!

x

17. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Hoi allemaal,

Namen: Wij hebben de jongensnaam al nu een meisjesnaam nog..haha de vorige keer hadden we eerder een meisjesnaam ipv jongensnaam. Najaa we hebben nog tijd genoeg ;)

Testen: Wij doen geen combitest, alleen 20 weken echo. dat is dan meer om te weten of er afwijkingen zijn waarbij de geboorte extra aandacht voor moet zijn. Want wil graag thuis bevallen maar als er nu dus al iets te zien is dan gaan we voor ziekenhuis.

Kamertjes etc: Nog niet echt mee bezig, ga niet alles dubbel kopen, dus we gaan bekijken wat we gaan doen met ledikantje en commode etc. Mogelijk Nora al over in meegroeibed ofzo. Ze zit toch steeds met de spijlen te mieren haha.

Alles goed verder met iedereen?
    Hier wel. Beetje misselijk met vlagen en vooral moe.
    Verder lekker genieten en kan niet wachten tot ik weer een echo heb gehad, en hoop dat ik het kindje nu eerder voel dan de vorige keer.

Liefs,
    Mili

18. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Hahah heel herkenbaar meid! Ik heb ook een mega mega kort lontje haha. Arme clienten van mij hihi oeps! Najaa niets aan te doen soms hoor.

Hier al een buikje hoor, maar is ook de tweede voor mij en relatief snel op elkaar dus ik kan het niet goed verborgen meer houden haha. Geeft niet.

Hier ook liever thuisbevallen helaas vorige keer niet gelukt maar hoop dat het nu wel kan. Ik hoefde niet binnen 3 uur weer uit ZH te zijn hoor haha. Hangt er ook avnaf wat je zelf graag wilt, ten minste bij ons wel. En of er complicaties zijn enzo. Vond er niets aan de eerste nacht na de geboorte lag ik alleen in t ZH met onze dochter en mn man was thuis haha die was om 6 uur al weer bij ons zo'n beetje :)

BV ga ik zeker weten weer geven, geef nu nog steeds 1 tot 2 voedingen/slokkies per dag dus we hopen het vol te houden tot ukkie 2 komt haha. En dan tandemvoeden, lijkt me zooo bijzonder.

Groetjesssss,
    Mili

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Elegance......meid wat bizar!!!!! Maar wat een goed nieuws!!!!!!!!!!! Jij wordt echt heen en weer geslingerd nu he. Hou je taai en ik duim voor je dat het gewoon helemaal goed komt!!

@all...goedemorgen!!!

20. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    @ zwangerworden: Wat goed zeg dat je dat ff hebt gedaan zo!!! opgelucht gevoel en inderdaad niet denken aan wat zij ervan zullen denken maar gewoon voor jezelf opkomen!!! Helemaal TOP!!!!

Share This Page