December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  2. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    ik ga die mensen van de site om provisie vragen :p hahahah

ja zit idd wel wat tussen had eerst alleen die dingen besteld kijken hoelang het evrzenden duurde enzo en of het wel wat was,.. maar net weer wat besteld :)

de topjes zitten ook echt lekker...

trouwens die bhs nog niet gezien.. ben ik nog helemaal niet wezen kijken even kijken :)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    grmbl...zie ik een leuk shirtje, is deze alleen in de maat L verkrijgbaar :(

4. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
  5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Mama Licious Fia Slim Placket Top Powder Pink voor €19.95
    Pagina 3

6. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    hey dar heb ik ook naar zitten kijken... alleen had toen de blauwe in mn mandje maar toen toch maar weer eruit gehaald:p zag opeens wat anders leuks :p

7. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    moet dadelijk eten koken voor de kids en ja eigenlijk ook mezelf maar heb totaal geen honger :S heb echt geen idee wat k maken moet..
    wat eten jullie?

8. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @chiquita: hutspot met worst!
    Druilerig weer...kan best voordat het weer niet meer te krijgen is ;).

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier wordt het aardappeltjes met boontjes,gehakt in satésaus

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ eten, ik eet alleen omdat mijn misselijkheid dan over gaat, maar ik heb totaal geen trek. Ik hoop wel dat dit nog een beetje overgaat, niet dat ik hier 40 weken last van heb....hihihihi

@ positiekleding, iedereen is aan het shoppen geslagen ;) That's the spirit!!!! IK zal ook even op de site gaan neuzen....

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
  12. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Leuke kleding op die sites.....maar ik wacht nog even. Van de zwangerschap van mijn dochter heb ik veel positiekleding voor de zomer, ik zal er nog wel wat leuke dingen bijkopen als het nodig is, maar niet zoveel. Voor het najaar duik ik weer vrolijk de winkels in om het een en ander te kopen ....hihihi, ik heb er nu al zin in!!!!

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja dat klopt volgens mij wel de kans neemt dan met een aantal procent af maar de exacte gegevens weet ik niet meer helaas haha.

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ahah kijk de cijfers haha Thanks!!! :D

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @eten, ik eet spibbers!!!!!!!! Geen idee natuurlijk wat dat is.....mogen jullie raden....hihi

16. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @eten hier ook hutspot en hebben het al op ook!!!! (man moest werken) Nu lekker nog even verder pluizen op marktplaats en dan morgen weer aan het werk. Ik ga samen met mijn kindertjes (Groep 1) gelijk bezig voor moederdag..... stiekem leuk om te weten dat ik zelf ook al een beetje moeder ben,....

17. Wij gaan zo pasta eten (denk ik.. ik lust niks anders momenteel :oops: )

Weet iemand waar je positiekleding in kleine maatjes kan kopen? (maat 34, XS) In maat 36 sloebert een broek om me benen heen.. en ik pas nog maar 2 broeken die ik had (alleen omdat ze vroeger echt veel te ruim om me buik zaten).
    Heb alleen al een nieuwe bh, want me borsten puilen uit me oude bh's, en dat zit echt voor geen meter en heb een extreme push-up :) wat ik overigens niet charmant vind haha.

18. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden! Ik zit bij Jan 2010 mama´s, maar zocht even een paar bekenden van NOD April op!

Wat goed om wat bijval te lezen over wel-niet vertellen! Ik was blij te lezen hoe Kluun erover denkt: Als je naar de universiteit gaat, vertel je het dan ook tegen niemand? Want stel je voor dat je het niet haalt.. Of beter nog, als je zonnebloemen aan het kweken bent, niet vertellen want het zou eens mislukken. Ik vertel het ook gewoon lekker hoor, al is het nog zo pril, ik wil het vieren! Mijn lichaam werkt en dat van vriendlief ook, dat is sowieso al een feestje waard!!! Ik ben ook een groot open boek en als het mis zou gaan heb ik meteen een hoop mensen waar ik mijn ei kwijt kan!
    Geniet er lekker van, doe ik ook, YAY!
    xxx Sue

19. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Heeeeeey Joyce!
    Hoe is het met je? Met mij alles ok! Ik ben ook zwangerrrrrrrr! YAY! Ik ben op 6 jan. uitgerekend! Wie had dat gedacht, JustFem had gelijk (en dat vindt ik helemaal niet erg!).

Dikke kus en veel succes!
    Sue

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hi Desiree, volgens mij hebben ze bij die shop waarvan ik daarstraks de link gaf redelijk wat xs kleding stukken ... http://www.positie-outlet.nl

Deel Deze Pagina