chicken: ik heb echt geen idee wat dat is maa dat ga jij mij vast vertellen ik heb net toch maar broodjes gebakken en dan met kruiden boter... en mn kids kregen pannekoekjes.. wat een feest als mama zich niet lekker voelt... voel me wel schuldig. mijn oudste is al 2 dagen zooooo erg onhandelbaar... dat ik er net toch een tik tegen dr kontje hebt gegeven maar voel me wel schuldig maar ik kookte echt van woede.... pffff.. het heeft wel geholpen eigenlijk want ze is nu lekker rustig aan het spelen... en dat na 2 dagen..
@ suekes": oh wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! en kom nog maar afentoe spieken he!
@ chicken": ja gaat goed he! Moet wel zeggen: heb sinds vandaag ineens weer steken.. heel raar! was er net vanaf!... en mijn borsten... die blijven: AUW!!! Maar ja... zal gewoon van het groeien enzo zijn he! (ook al maak ik me dan stiekem soms wel een beetje druk..... )
Daar hebben ze toch geen broeken? Die kon ik tenminste niet vinden.. @ Joyce helemaal normaal hoor steken en pijntjes.. hier ook af en toe een baarmoederkramp en steken bij me liezen, en hele pijnlijke borsten.. hoort er denk ik allemaal bij Was jouw huis al verkocht?
desiree ik zit net je echo te bekijken en ik vind de mijn er best op lijken Ben de echo aan het inscannen en aan het inzoomen zie ik staan 3,6 mm.. de gyno zei ons 3,1-3,2.. er komt dus nog een halve mm bij.. niet veel.. maar komt wel weer meer in de richting van de normale lengte van 6w.. wat me stom genoeg weer meer gerust stelt Ik zal zo de echo even plaatsen.. ja joyce ik ben ook benieuwd hoe het met het bod is gegaan vorige week.. is het huis verkocht of ben je nog in afwachting?
ukkie says "hi december mama's" op de andere echo foto is het vruchtzakje beter te zien maar ukkie niet
Kan ik me voorstellen dat je je daar schuldig over voelt...Probeer gewoon om het niet weer te doen en om zelf even weg te gaan om af te koelen, naar de wc ofzo...slaan helpt uit eindelijk niet echt, want je slaat de angst er in en je leert dat slaan oke is. Terwijl het gewoon een uiting van je eigen onmacht is op dat moment. Succes ermee..haha enneh pannekoeken..lekker!!!!!
mooi hoor elegance mag je toch best trots opzijn!!!! mili: ja dta klopt zo voelt het ook.. vandaar die schuld heowel je mij niet kan vertellen dat er 1 iemand in nl is die nog nooit 1 tikje heeft gegeven.. mar toch is het net de goede manier maarja... morgen weer een dag
Dames wat denken jullie? Ik voelde me vanavond na het eten ineens niet lekker worden en moest rennen om bij het toilet te komen (diarree), nu ben ik al 4x geweest in zo'n 2 uurtjes. Voel me nog steeds niet lekker en vraag me af of het kwaad kan ivm het frummeltje? Het lijkt wel een soort van buikloop.... Ben ondertussen me bed maar ingekropen en hoop dat ik wat kan slapen.
hey meiden! Ik kom ff snel mijn gezicht laten zien en duik zo mijn bedje in! @elegance; spannend joh, ik leef met jullie mee! hoop dat het allemaal goed komt! @buikloop: kan zomaar van je eten komen hoor, maar is zou me om je frutseltje niet druk maken! @kleding: ik doe het voorlopig nog ff met mijn eigen kleding en dan zien we wel wanneer ik niks meer pas! tot nu toe kan ik mijn spijkerbroeken nog wel aan...! @kwaaltjes: hier ging het goed en gaat het nog steeds goed! Ik ga snel slapen want dan is het nog maar 5 nachtjes tot aan de echo!
Zo, zenuwen in de keel vanavond; 5 Mei bevrijdingsdag, mijn broertje (22) jarig en gelegenheid aangegrepen om het nieuws te verkondigen: kaartje: SPeciaal omdat jij jarig bent..... mag jij het als eerste weten!! Daarna was het opnieuw handjes schudden....na schoonmoeder overtuigd te hebben want die kon het echt niet geloven! Morgen 1e echo spannend....!!afgelopen maandag al intake bij VK, niet echt bijzonder, achteraf gezien! Hopen op net zulke mooie beelden als elegance en rest! gr daddyo
Dat zeg ik ook niet hoor dat er niemand is dat nog nooit heeft gedaan, ikke nog niet haha maar wat niet is kan nog komen Maar ik ben sowieso echt tegen slaan of een tik geven. Heb het vaker zien gebeuren dat wanneer mensen het een keer doen het daar niet bij blijft enzo, niet naar jou toe een verwijt hoor begrijp me goed. Maar t is gewoon oppassen dat je niet inderdaad die onmacht blijft houden enzo. Haha ook al heb je nu extra hormonen die meewerken daarin haha
Goedemorgen! Nog 5 nachtjes slapen! (en dan de echo) Vandaag is een spannende dag, ze komen onze nieuwe keuken brengen!!! JOEPIE! Kan ik eindelijk zien hoe hij is geworden, want dat is al lang geleden... We hebben hem vorig jaar juni gekocht! Nu moet ik snel gaan! werkze allemaal, of geniet van jullie vrije dag! DOEI!!!
goedemorgen, heb lekker geslapen.. gister vriendin geweest was erg gezelllig suus: ooh altijd leuk nieuwe keuken... welke kleur issie? mili: oh nee zag het ook niet asl verwijt hoor.. maar toen mijn dochter 1 en 1.5 was had ik ook nog geen tik gegeven.. pas toen ze in de peuter puberteit zit.. nu moet ik zeggen dat ze soms ook wel moelijk is en ze driftbuien heeft dan kan eigenlijk bijna niemand had in bedwang houden.. wordt dan vaak gebeld door de psz :s ze is gewoon een felle tante om het zo maar te zeggen... maar ze heeft ook heel veel ieve momenten hoor vandaag mvm...
Goeiemorgen! Ik leef nog steeds een beetje in die roes van die echo Ik kijk nu al uit naar de 12 weken echo. En toch besef ik dat ik ooit niet te veel moet gaan aftellen, want wij houden het bij 2 kindjes, dus normaal gezien is dit mijn laatste zwangerschap We hebben het gisteren aan mijn schoonvader verteld, en vrijdag laat ik het mijn ouders weten. Ik heb via simply colours een jurkje besteld voor mijn dochter waarop staat: joepie, ik word grote zus. 's Vrijdags zorgen mijn ouders voor haar, dus ik ga haar gewoon het jurkje aandoen en dan merken ze het wel
Goedemorgen allemaal!! Yipiiieeeee, 9 weken. @Elegance....dat ziet er super uit!! @Joyce....ik had gisteren ook de hele dag steekjes enzo...tuurlijk ga je je dan weer zorgen maken, maar nu is het weer over. Had ook diarree....(eet smakelijk )...zal allemaal wel met elkaar te maken hebben. Ik las dat iemand anders ook last had van buikloop. Je darmen werken gewoon wat minder door het hcg volgens mij. Vanavond komt moeders voor moeders! Ik ga toch meedoen. Wist het eerst niet zeker, omdat ik een drukke baan heb en veel op pad, maar als ik alleen de urine thuis opvang is het al voldoende. Gelukkig weten ze het nu op kantoor, dus misschien neem ik de flessen toch wel gewoon mee . Oh ja en spibbers: gestampte rauwe andijvie, met gerulde gehakt, champignons, paprika en knoflook er doorheen. Dit door elkaar husselen en eten met een lepel..hahaha.. Zo lekkerrrrrrrrrrrrr =D> =D>
hihi mijn kleine meid is ook echt een PD-tje hah pittig dingetje! Najaa we zien wel hoe het loopt. Komt vast wel goed, maar af en toe achter het behang ermee Leuk MvM ik ben ook al een tijdje bezig. Erg goed doel!
Heb ik ook gedaan hoor meegenomen naar het werk haha ik dacht ook daar moet ik plassen dus zonde als het weggaat zeg maar Klinkt goed die spibbers..hoeveel heb je vanalles nodig daarvoor? Wil het recept wel, kan ik het eens proberen jammmiiieeee