@PSje: ben ook benieuwd! En dat van je borst kan hoor, alle melkklieren zetten uit, en ja dat doet zeer! Het is niet raar hoor dat het links erger is als rechts. Misschien een rare vraag, maar ben je rechts of links handig? Als je rechts bent kan het daar door komen. De rechterborstspier gebruik je meer, dus komt later. Tenminste dat had ik. Ik wil het ook iedereen gaan vertellen via hyves en msn, maar heb eigenlijk nog geen enkel idee hoe...........ideeen? Ik ga ff boodschappen doen voor de verjaardag van mijn dochter, ze word 4! Groetjes! kus
Hallo meiden, Ik ben weer terug van een ochtendje WKZ. Ook al ben je al eerste aan de beurt, ze beginnen standaard 35 minuten te laat . Alles zag er goed uit. Volgens de ivf punctie is de bevruchting op 26 maart geweest, dat staat dus vast. Maar het vruchtje is geen 8 weken, maar 8 wkn en 2 dgn...kortom een flinkerd . Navelstreng zat er inmiddels aan en het hartje deed het prima. Ook 2 armpjes en 2 beentjes! Yes! Liefs, Wendy
Wendy gefelciteerd met jullie goede echo!!! nog een week en dan heb ik mn 2de echo, toch weer spannend buikje begint hier wel wat te groeien, spijkerbroeken beginnen strakker te zitten... wat is t hier rustig, ook bij de late dec mama's, misschien een idee om ons weer bij mekaar te voegen, lijkt me wat gezelliger wat vinden jullie daarvan?
Ik had dat pas al voorgesteld, maar toen wilde ze het nog gescheiden houden (de late mama's dan...)Misschien kan jij het nog een keer proberen...?? Gelukkig Wendy dat alles er TOP uitzag!!
Waarom willen de late mama's het eigenlijk gescheiden houden? Zijn toch ook gewoon december mama's???
heb de vraag gesteld, hoop dat ze hier komen, zij hebben zins gister nog geen 1 pagina vol en wij typen misschien ook 3 pagina's per dag, is goed bij te houden lijkt mij/hoop ik ze hebben een appart gedeelte geopend omdat ze t te druk vonden hier, maar de rust is hier aardig weergekeerd en er zijn veel dames jammer genoeg weg ivm MK...
Goedemiddag ladies! VANDAAG 8 WEKEN!! Jippieee!! Moet zeggen dat ik het best snel vind gaan allemaal. Had ik niet gedacht van tevoren. Als ik me bedenk dat we alweer 4 weken geleden de posi test in handen hadden........Jeetje! Gelukkig gaat het snel. Kan niet wachten tot ik echt een buikje krijg en het aan iedereen kan showen.....Heb alleen 's avonds een opgezette buik vanaf m'n maag tot boven mijn riem, als de mensen me dan zouden zien zouden ze wel een verdenking hebben denk ik . Vanmiddag voor het eerst (sinds ik zwanger ben) naar de gyn. Ben benieuwd wat we allemaal gaan bespreken. Denk dat ze me gaat vertellen dat ik naar de verloskundige over mag. Ga dan ook maar meteen de kraamzorg regelen via de verzekering. Ik krijg dan namelijk gratis het kraampakket en het wordt gratis thuisbezorgd als je 34 weken bent. Ook hier ziek. Ook snot en snot verkouden en heb de afgelopen 2 dagen in bed doorgebracht. Nog steeds niet veel last van zwangerschapskwaaltjes eigenlijk. Boobs zijn af en aan gevoelig/pijnlijk, mijn schaambot staat soms in de fik, mijn banden zijn volgens mij soms een touwtrekwedstrijd aan het houden, heb soms ZO'N honger dat ik MOET eten (ook om 1 uur 's nachts) en ben niet zo aardig tegen mijn mannetje.........Kan soms ook tegen collega's een beetje kribbig over komen, terwijl ik eigenlijk altijd vrolijk ben. Ben benieuwd wanneer ik van de gyn weer een echo krijg.......Jullie horen vanmiddag nog van me!
@ego...ik heb me toch een druk op m'n blaas....komt dat jullie bekend voor? Ik weet dat ik geen blaasontsteking heb, want dat heb ik jaren terug regelmatig gehad. Kan het zijn dat de bm al op m'n blaas drukt?
Hoi allemaal, Hier een berichtje van mij. Gisteren mijn eerste echo gehad. Hij was helemaal goed. We hebben een kloppend hartje gezien van onze frummel. Ze konden niet echt goed meten, maar mijn eigen berekening kon goed kloppen. Ze kwamen uit bij 7wkn en 5 dgn. Mijn berekening zegt 8 wkn, dus dat scheelt heeeeeell weinig. PPFFFFF wat waren we blij om de kleine frummel te zien en het hartje te zien. GElukkig zijn er de laatste dagen (dacht ik) alleen maar goede echo's geweest. Ben ik heel blij om. LAten we hopen dat het zo blijft. Volgende week heb ik officieel mijn intake bij de verloskundige. Heel stiekem hoop ik dan weer een echo te krijgen!!! Verder niet veel te melden. Kwaaltjes blijven meevallen gelukkig. Iedereen met een echo in het vooruitzicht, heel veel suc6 en plezier gewenst Iedereen die de acho al gehad heeft en waarbij deze goed was: FELI!! K ga nu ff mijn kleine mupke in bed leggen! DOEGIE
Hé Dannie, fijn dat ook jij een goede echo had. Ik moet nog wachten tot 22 mei voor de 1e echo. Ik zou dan 11,5 week zijn. Ik vind het nu wel spannend worden hoor...
@ mijn huis: nou ja, als het goed is gaan ze akkoord met ons eindbod!! Maar ze willen eerst met de adviseur overleggen en die is straks terug.. maar adviseur is paps en inmiddels zijn ze al geweest om de meubels te bekijken voor overname en ws dus volgende week voorlopige koopcontract.. hoop het zo!!! @ krampen en steken: ja had ik al vaker, maar nu weer net anders.. hehe.. ach ja, moet me denk ik niet zo druk maken.. durf alleen nog niet goed blij te zijn.. bang dat ik ben dat ik het me inbeeld ofzo stom he? Zullen wel de hormonen zijn.. @ buikslapen: sja.. zolang het kan gewoon doen hoor! Straks mag je alleen nog op links en rug dus @ dees: dat hummeltje laat zich niet tegenhouden hoor door buikloop! Wel opletten dat je niet teveel vocht verliest.. @ buikpijn na plssen had ik en is nu weg @ borsten: soms constant auw, soms alleen bij aanraken.. hahaha.. ach ja, ze doen het! @ hartje: ben benieuwd of de vk hem laat horen .. ben zo benieuwd! @ echos: zo goed om te horen dat er eindelijk weer wat goed nieuws is!!! Super hoor! @ kim: jeetje.. das heftig en dubbel inderdaad @ zeeprest: hahaha.. leuk dat gegis: maar in het begin lijkt het allemaal nog erg op elkaar hoor! Wil je wel weten wat het word eigenlijk? @ kados: hihi.. had nog post van mijn mama.. een kaartje met 2 shirtjes zo schattig!! De ene mijn mama is lief, mijn papa geniaal .. en ik lijk op hem! hahahahahah @ happy: das idd schrikken, maar zoals chicken al zegt: het hoeft niks te betekenen! Maak je je ongerust, gewoon de vk bellen! @ hier aanwezig: ik zit ook op werk.. en afgelopen dagen moest ik nog flink reizen ook! Dus maar ben er nu weer hoor!! @ aan idee gewend: nee eigenlijk nog steeds niet helemaal . Het blijft zo onwerkelijk! Al is het met het vertellen wel al beter geworden hoor @ eten: heb vaak nu met 2 hapjes dat ik al vol zit! En daarvoor echt honger! Gister eindelijk mac gehad! Jeuj! En eindelijk weer een grote boodschap! Jeuj! @ chicken: ja! Juist nu druktie tegen je blaas aan want gelijke hoogte! Pas na 12 weken zittie erboven en heb je dat niet meer.. en dan in de 3de helft dan weer wel vanwege gewicht en hoofdje enz.. Maar: blaasontsteking schijnt ook anders te voelen nu heb ik gelezen.. maar hoe weet iki niet
Vandaag 2e echo gehad, hartje klopt nog steeds goed en beertje bewoog zelfs! Wat een klein wondertje is het toch. Het minimensje meet nu 27,7 mm en dat komt neer op 9w4d maar we houden de originele telling aan. We zijn nu in elk geval weer even super blij. Na 3 miskramen lijkt het eindelijk de goede kant op te gaan! Groetjes, Ilse
@ ilse en dannie; geweldig! gefeliciteerd lekker hoor mijn gyn zei gister dat als je het hartje in dit stadium ziet kloppen en het ziet er goed uit (rond 9 a 10 weken) dat de kans op een mk nog maar 1 tot 2 procent is... er is natuurlijk altijd kans zei die maar als het er posi uitziet lekker gaan genieten hoor @ here; gister dan gyn geweest en vandaag verloskundige gebeld, mag 18 april om 10 voor half 12 komen voor intake dan ben ik 11 wkn en 6 dagen en dan kunnen we ws het hartje al horen heb er al helemaal zin in!
hey... chicken: leuke site idd maar wel prijzig!!! en dat voor een bh :S meiden met goede echos.. hele maal top joh.. wendy: fijn dat alles perfect is na zon lange tijd wachten mag je eindelijk genieten geen wonder dat hier zo weinig late dec mamas waren hahah. ik denk al iedereen is dik 8 weken of langer er waren er maar 1 of 2 net zover asl mij dat kan toch niet.. tenzij nederland masaal in die dagen geen sex heeft gehad hahahah ik ben net terug van een vriendin kids lekker gespeeld dus die zijn vanavond wel lekker moe wasje gedaan al een fles vol geplast voor mvm.. en frietjes gegeten dat niet goed gevallen is dus dat zal er zo wel weer uitkomen....
haaa meiden! Kom even een update doen hoor! Heb weer lekker de wc pot kunnen omhelzen in de ochtend! bah bah bah! Verder gaat het wel goed hoor! Wil alleen buik showen hahaha! Maar er zit nog zo weinig! ja vetjes! We zijn thuis ook met de tuin bezig! dus verder druk druk druk.. @chiquita.. whoehoeee alweer 6 weken! jeeh Ik ga nu ff terug lezen! x
Waarom gaat de tijd zo langzaam! Ben zo moe, ik wou dat ik nu in slaap kon vallen en wakker worden voor de 12 weken echo. Wat heb ik toch een geduld (NOT!)...
xena: hoelang ben je al misselijk??? hoeplijk ben je er zo vanaf... wij moeten ook nog in de tuin gan werkn maar ja.. pfff happy: mag je met 12 weken pas????
ik zat net te denken. eigenlijk best grappig ik ben altijd begn van de maand uitgerekent geweest dus nu weet ik wat t is om eind van de maand uitgerekent te zijn.. mijn kinderen zijn trouwens ook begin van de maand geboren.. vraag me af wat dit beebje gaat doen.. eind of begn van de maand.. wordt t dec of toch jan...