December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Lilya: Leuk hoor!!!!

2. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    goedemorgen,

happy: ik zou het ook gewoon vragen.. ze kan altijd ja zeggen :p

joyce: bij mn dochter heeeeeeeel erg zek en misselijk geweest.. misschien wel de 2e einstein ;) en bij mn zoontje totaal niet.. dus vandaar hahah nee grapje

nou net appeltaartje op voor ontbijt. vond dat dat wel mocht hahaha. alleen nu komt t omhoog :(

ik ben nu 2 buggys aan het zoeken voor op vakantie.. wil niet van die lompe dingen mee nemen.. maar is nog heel wat om iets te vinden dat aan mijn eisen voldoet :)

3. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @Joyce: in het topic miskraam staat een bericht van Maaikyb. Ze heeft gisteren veel bloed verloren en gaat vandaag vlgs mij naar de vk. Ze weet nog niet zeker of het mis is of andere oorzaak heeft... Ik ga hard voor haar duimen!

4. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Ghehe ... mijn baas belde net dat hij het artikel op nu.nl gezien had (hij weet dus al dat ik zwanger ben). Dus hij zei dat ik nu alvast maar een huiswerkklasje moest gaan regelen ;)

5. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    hoi meiden,

Gisteren bij de Gyn geweest en die probeerde het hartje te vinden, maar aangezien dat niet lukte kreeg ik onverwachts weer een echo: en alles was weer goed! Zag de baby zelfs sprongetjes maken en zwaaien!
    Ik vroeg aan de Gyn wat zij dacht over het vertellen en zij zei dat 12 weken toch een veilige grens is en toen opperde ze dat we op de dag dat ik 12 weken ben gewoon nog een x een echo doen (nr 4!) zodat ik zeker weet dat ik het gehaald heb.... wie ben ik om daar nee tegen te zeggen ;)

6. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Als het goed is kwam MaaikyB zich vandaag nog even laten horen, als ze zekerheid had (wij zijn buddy's..)...We moeten maar hard voor haar duimen. Ze had geen krampen dus misschien een bloeding van haar BBM??

Fijn dat je weer gezien hebt dat alles goed is Sylvia. Een extra echo is inderdaad helemaal niet erg!

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ psje: ja .. ik zag dr onderschrift en ging ff zoeken en zag het verhaal... ik hoop ook dat het toch goed zit!!

@ sylvia: hihi.. das helemaal goed! :D

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Woehoe!!!!! komende donderdag gaan we het voorlopig koopcontract ondertekenen!!!!
    Dan nog wel spannend tot eind juli ivm de financien, maar toch!! het is stap 1!!!!

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Spannend!! Komt vast goed ;) .

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0

Haaai ikke 28 nov em blijf hier lekker kletsen hoor. Nov mamas zijn al langer aan de klets met elkaar en ik kom er niet zo goed tussen heb ik het idee. Dus kletsen wij toch gewoon hier hahah, zijn we een keer de eersten als alles meezit :)

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wuhahahah ja toch weer 2 dagen he? hihi wie weet wanneer je ukkie komt ;) :)
    Ik was 16 maart uitgerekend en onze dochter kwam op 5 maart :D

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja das waar doen wij ook altijd hoor maar ja spibbers ken ik niet dus wie weet moest het anders hahah :)
    Ik denk dat ik het morgen ga maken!!!! Ik laat wel even weten hoe het geworden is :D

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahha nou ja als ik dat artikel moet geloven is onze meid vast hoogbegaafd haha.
    Ik ben zoooo mega misselijk geweest, van s ochtends tot s avonds wel tot de 17e week en daarna bij vlagen haha.

14. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hey meiden ik kom me even melden..wou eerst eigenlijk even wat zekerheid voor mezelf.. (had er even niet aangedacht dat bij elk bericht dan je onderschrift veranderd, betrapt :) )
    helaas moet ik op die zekerheid nog 2 weken wachten. Het kan nog twee kanten op ;) (vanmorgen bij de verloskundige geweest en echo gehad, wel een zwangerschapsring gelijk aan +/- 4 weken) maar zolang ik geen buikpijn, krampen, stolsels of iets krijg geloof ik er nog in!! alleen zou dat wel betekenen dat ik 2 weken korter ben.. hihi mijn mannetje zij bij het horen dat het vruchtje ook een omweg kan maken dat hij dan vast aan het backpacken was geweest :D

Joyce wat goed dat ze gaan tekenen!!heerlijk meid, kun je je op 1 gemeente gaan richten ;)
    voor alle meiden met een echo vandaag; succes met de zenuwen!! en genieten van het zicht ;)

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Maaikyb: ik ga voor je duimen hoor! En het eitje kan inderdaad langer onderweg zijn geweest in je eileiders... dat schijnt nogal te kunnen verschillen..

16. ha meiden!

@dicky.. gefeliciteerd met je dochtertje.. hoe oud is ze geworden?

@iemand vertelde , weet even niet meer wie, dta ze het verteld had op haar werk, waar ze net 7 weken werkt.. ik moet zeggen vond het een hele rare reactie van je baas!
    dat ze er niet heel erg blij mee was! Ze moet juist wel blij zijn voor je toch! En je feliciteren! Bij mij op mijn werk is mijn collegatje ook zwanger. uitgerekend begin nov. Dus maandje voor mij! Tja, plannen kan je het niet he!
    Als ik het verkeerd begrepen heb, sorry haha!

@all.. denk dat Jesse niet helemaal lekker is! Hoop dat hij niet ziek gaat worden, hij had net 38,5 heb hem maar zetpilletje gegeven.. en hoop dat hij nu wel ff lekker gaat slapen!

17. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Alle meiden die vandaag een echo hebben...succes [-o< ...ik hoop dat jullie een gezonde beeb te zien krijgen.

Ik heb een foto van de echo in mijn fotoalbum geplaatst! Echt een mini mensje!!

Wij wilden wachten tot de "magische" 12 weken met vertellen, maar de gyn. zei dat met 10 weken en een goed (eigen) gevoel je het zeker kan vertellen. Het kan altijd fout gaan.

Dus gisteravond heb ik het mijn zussen verteld. Een zus woont ver weg , dus heb ik een e-mail gestuurd met de foto.
    Mijn 2 andere zussen wonen dichtbij, dus ben ik langs gegaan met de foto in een envelop.
    Ik gaf ze de envelop.
    "Wat zit er in?"
    Zij maakten de envelop open en sprongen gelijk omhoog om mij te feliciteren.
    Ik werd er emo :cry: van!!!!!

18. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @dds: wat leuk dat je zussen zo enthousiast reageerde!! Helemaal leuk!

19. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Hoi lieve meiden,
    Sorry ik heb nog niks teruggelezen, maar ik voel me erg onzeker op het moment en wil gelijk mijn eigen vraag stellen. Ik heb last van krampjes en een beetje een warm gevoel onder in mijn buik. Ik zag ook ineens een klein beetje beige afscheiding. Moet ik me zorgen maken??

Hebben jullie ook weleens vreemde krampen?

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ik ga het dit weekend vertellen aan zussen... ben zo benieuwd naar de reacties!!!
    laat ze zien welk kado ik aan mijn ouders heb gegeven.... :D

@ dds: echt super dat ze zo leuk reageren!!!

Deel Deze Pagina