December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    @nursy: ja mannen he :p mijn man weet nu na 3 zwangerschappen ( waarvan ik nog 2 kidnjes heb) dat hij precies weet wat wel en niet kan hahah.. scheelt weer een chagarijnige ik :p hahahah.. hj leert het wel..

ik heb net broodjes op met lekker gebakken groente met boursin cuisine :) en het blijft er zomaar in zonder misselijk te worden..( hopelijk blijft dat zo want vanochtend was het een ramp)

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @psje...ach meis, wat vreselijk. Ik kan het me zo goed voorstellen hoe verdrietig je bent. Heb het zelf ook al een aantal keren moeten meemaken en het voelt alsof je hart er uit wordt gerukt. Je hebt er echt alles aan gedaan meis, dus ga jezelf nooit iets kwalijk nemen. Ik ken het zo goed, je wilt zo'n beestje niet loslaten, maar juist omdat je zoveel van hem houdt, kan het gewoon niet anders. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel. X

3. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    psje: lees het nu pas... wat erg zeg.. ik snap best dat het heeel erg moeilijk is.. hopelijk kun je het snel een plaatsje geven... en even lekker alles eruit huilen kan ook wonderen doen

4. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    @ PSje: wat erg van je hond. Heel zielig..

@ Chicken: Ik heb alleen nog maar een schattig rompertje gekocht. Meer mag ik van mezelf nog niet kopen :). En jij? na de echo in Parijs ga ik natuurlijk wel dingen kopen! Ik heb wel, heb ik ook eerder geschreven, de laatste week weer meer last van mijn buik. Dan schrik je wel even, maar vervolgens lees ik dat meer meiden last hebben van steekjes en krampjes soms..en gisteren was het duidelijk bandenpijn, vandaag is het wat vager, maar ik probeer me nu minder druk te maken (blijft moeilijk soms). Ik moet nu echt weer aan de slag, anders komt er niks van!

5. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    kml: lekker paar dagen parijs hoop dat het weer mee zit... dan is het nog mooier :)

6. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Hoi Bapsie,

Helaas geen overuren ...

7. patrien

patrien Niet meer actief

@psje: wat een naar nieuws zeg....gecondoleerd met je hondje, wat voor een ras was het?

@sylviaM: zwangerschapsbh: ik heb van mijn vorige zwangerschap eens geinformeerd bij vriendinnen wat die deden, die gaven mij het advies om meteen voedingsbh's te kopen als je borstvoeding gaat geven, deze zijn goed ondersteunend en je hoeft er dus geen extra te kopen als je bent bevallen. dit beviel me zo goed dat ik ze nu al weer aan heb.
    ze zitten heerlijk (goed sexy is anders, maar goed die tentenonderbroeken zijn ook niet echt aantrekkelijk) en ik ben dus ook meteen klaar als ik ga bevallen en borstvoeding ga geven.

@kwaaltjes: beginnen hier ook wat minder te worden, maar ik heb ook gehoord dat dat in de loop van de 10-12 weken gaat afnemen dus...

@echo: vandaag mijn 3e echo gehad en woh... ben helemaal verliefd.
    we zijn vandaag 9 weken en dus geen 9 en 4 dagen maar dit kon nog wat afwijken.
    heb over 2 weken mijn termijn echo en dan weten de exate datum.
    hartje gezien en kindje bewoog al.

8. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    @Psje: sterkte!

9. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Mijn man had een kado voor zijn moeder voor moederdag, maar aan mij had ie niet gedacht. Ik, zwanger zijnde, kon daar dus alleen maar om huilen.

Verder staat het huilen me al enkele dagen nader dan het lachen, ik ben zo ongelooflijk misselijk, heb dit weekend meerdere keren de pot opgezocht, heb er deze ochtend ook weer 'boven gehangen' en het lucht helemaal niet op. Mijn eten smaakt enorm, maar 10 minuten erna ben ik weeral zo misselijk als iets...

Ik hoop dat het snel wat afneemt, hoewel het van mijn dochtertje 9 maanden even erg was.

Ook ben ik zeer moe, gisteren lag ik om 20.00 u al te slapen in de zetel. En ik heb soms het gevoel dat ik niet opgewarmd raak, ook dat is geen fijn gevoel, maar verder ben ik natuurlijk ontzettend blij dat ik zwanger ben :)

10. mroos

mroos Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb weer even iedereen bijgelezen. Erg leuk om het allemaal zo bij te houden.

@kwaaltjes, ik ben misselijk maar door veel te eten (zelfs 'snachts zodat het 'sochtends meevalt) hou ik het beperkt. Toch moet ik bijna elke ochtend wel 1 keer overgeven (sorry hoor haha), en het lijkt haast of ik er een beetje aan wen. Verder erg moe, pijnlijke borsten, last van darmen, stemmingswisselingen, opgezette buik(al 2 kilo aangekomen!), dus ben wel lekker zwangerzwanger.

@vertellen, Gister aan onze gezinnen verteld. We hadden bij de prenetal 2 rompertjes met I love oma er op gekocht, en dat was dan ons 'moederdagkadootje'. Mijn moeder begon helemaal te lachen en te huilen en het liefste had ze het volgens mij al de hele familie verteld(ze wordt voor de eerste keer oma). Ik wist van te voren echt niet wat ik moet verwachten dus het was erg positief. Ook mijn vader, zussen en oma reageerden leuk.
    Bij mijn man reageerde mijn schoonmoeder ook leuk, ze keek helemaal verbaasd haha, meteen feliciteren en ze wilde het er de hele tijd over hebben. De rest(vader, broertjes, oma, oom) reageerde ook wel leuk. Mijn schoonzusje van 23 reageerde wel echt heel typisch, geen gefeliciteerd niks, alleen maar zeuren van 'oh nou ik hoop dat je mijn kado ook leuk vindt' 'oh, dan willen jullie zeker niet meer op mijn hond passen', dat soort stomme dingen.
    We hadden het ergens wel verwacht omdat zij graag wil trouwen en kinderen wil, maar haar vriend niet, maar dit was wel heel extreem, vooral omdat ik eigenlijk best wel goed met haar om ga. 's avonds uiteindelijk nog een sms gehad met gefeliciteerd en ik ben blij voor jullie, dus blijkbaar had ze even de tijd nodig om er aan te wennen!

@echo, die heb ik pas volgende week woensdag, dus nog even afwachten. Ik heb zo'n voorgevoel(en stiekem hoop ik dat die niet klopt) dat het een tweeling is. Mijn vader is er 1 en het slaat altijd een generatie over.. maar ik hoop het niet haha.

@werk, ik ben nu op stage en ga het denk ik straks vertellen. Wij hebben namelijk donderdag schoonmaakdag in het gebouw, en als er 1 lucht is waar ik van over mijn nek ga, zijn het wel schoonmaakmiddelen haha. wel spannend. Op mijn bijbaantje(vrijdagavond en zaterdag) moet ik het nu ook wel vertellen. Ik ben 2 middagen weggegaan en afgelopen zaterdag helemaal niet gewerkt en ze werden nu wel aardig geirriteerd. maar dat is lichamelijk werk (een hele drukke kledingwinkel) en dat houdt ik gewoon echt niet vol. Toch elke keer best wel spannend om te vertellen.

Nou zoals jullie zien moest ik even mijn hart luchten haha, dus volg vooral mijn voorbeeld;)
    Fijne middag!

Liefs M

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

Wat een rust hier!!! iedereen die t gaat vertellen veel plezier!!!

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé bapsie...zeg maar gerust dat het SAAI is hier...hihi

Ik zie dat je bijna je 2e echo hebt...fijn hoor!! Ik kan niet wachten tot de 1e!

13. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ PSje, wat een naar bericht over je hond! Dikke knuffel voor jou, kan je nu heel goed gebruiken.

@ klachten....bah bij mij wordt nog helemaal niks minder. Mijn misselijkheid wordt alleen maar erger. Ik moet de hele dag blijven eten om niet misselijk te worden. En ik heb helemaal geen zin om te eten.Ik eet dus tegen mijn eigen zin in. Niet om vrolijk van te worden. Verder zou ik de hele dag wel kunnen slapen en kom ik helemaal nergens aan toe!!!
    Maar ach, het hoort erbij.....zullen we maar zeggen. Ik hoop dat het deze zwangerschap wel wat minder wordt, die misselijkheid.....dat was bij mijn dochter niet....

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @PSje: heel veel sterkte en een dikke knuffel! x

15. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    o ja, en iedereen die vandaag een echo heeft....we duimen op mooie plaatjes van jullie baby's!!!

16. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hey goedesmiddags!!!
    @psje oh meis, wat kut..kan me heel goed voorstellen dat je die lieverd mist!! zeker in het begin vergeet je nog wel eens dat hij er niet meer is.. Heel veel sterkte! **knuff**

@echo's; spannend!!!! ik duim me een eeld op de duimen hier :) geniet van het mooie moment!!

chicken tnhx :)

Hier gaat het eigenlijk goed!! al wou ik wel dat we twee weken verder waren :)
    Ik ga nog even van het mooie weertje genieten!!!
    lfs

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    psje: heel veel sterkte meid :(

18. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Psje; sterkte met het verlies van je maatje. Kan me voorstellen dat het dan thuis leeg en stil is...Dikke knuffel.

19. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    @Psje: Wat rot! Soms is een huisdier net een familielid. :(

Bah, vandaag ben ik weer misselijk. Een paar dagen niet misselijk geweest, dus dacht ik dat ik ervan af was.
    De hele dag voel ik me beroerd, net een broodje pindakaas gegeten, maar dat helpt ook niet. Heb nu geen zin om te koken!!! :x

20. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    psje: ik had en al een berichtje getypt naar je vanmiddag maar er ging wat mis.. dus wil ik je nog sterkte wensen.. enhopelijk kun je het een plekje geven..

mroos: ja van je schoonzus idd niet zo leuk dan.. ik weet precies wat je bedoelt hoor ;) maargoed ben blij te horen dat je ouders het erg goed opvatten zeg wat leuk :)

meiden met echos zoals ik ook van harte!

ik heb de mijne nog niet ingescant die gaan komen.. moet de scanner nog instaleren..

nieuws uit deze hoek.. moe moe moe moe maarja dat is ook geen nieuws meer

Deel Deze Pagina