December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    @Suus----->Geweldig nieuws! fijn een goed echo!! wil wel graag een foto zien...je bent even ver als ik dussssssss .. volgende week maandag krijg ik weer een echo.. spannend!!!

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Fijn te lezen dat het zo goed gaat met aanstaande mama's!

Na de goede echo van vrijdag in het ziekenhuis 'mocht' ik naar een VK. Gisteren gebeld en volgende week m'n intake. Nu snap ik heel goed dat dat echt niet sneller kan hoor, maar ik ben een beetje ongeduldig ;) . Maar goed, het wordt vanzelf volgende week :(

Ik ben lang niet meer zo beroerd als ik was, wat is dat fijn zeg! Langzaam aan begin ik het weer te winnen van de vaatdoek, met de zon van afgelopen weekend heb ik zelfs iets meer kleur :D

Inmiddels ook kraamzorg aangevraagd (m'n verzekeraar maakte het me 'gemakkelijk' , door niet te veel keus toe te laten). Kan ook weer van het lijstje af.

3. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    @Suuskebab: gefeliciteerd met je goede echo! Super :)

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hey meiden,

@suus, proficiat met je goede echo. Bijzonder he, als je ze zo ziet bewegen. En dat in jouw buik. Gek idee, niet?
    @psje, vervelend te horen over je hond. Ik moet er zelf ook niet aan denken dat ons zwatre gevaarte er niet meer is. Hopelijk kun je het snel een plekje geven.
    @kwaaltjes, heb ik nog steeds niet echt veel. Alleen maar moe, en net niet misselijk
    @vertellen, gisteren heb ik op mijn werk officieel bekend gemaakt. Ze waren allemaal erg enthousiast
    @angelsound, heb ik bij de eerste niet gebruikt. Denk dat ik hem nu ook niet ga kopen. Ik hoorde namelijk dat die in je buik veel geluid maakt voor je kindje (Weet niet of dat klopt, maar dat zou ik vervelend vinden voor de kleine frummel)
    @iedereen die binnenkort een echo heeft, suc6 en geniet ervan. Hopelijk weer alleen maar goed nieuws hier.
    @iedereen die wel last heeft van kwaaltjes, hopelijk zijn ze snel over. Niets vervelender dan je de hele dag beroerd voelen.

@hier, vanavond officieel mijn intake, met hopelijk weer een echo. Ben benieuwd of de frummel goed gegroeid is de afgelopen week.
    Met mijn dochtertje gaat het gelukkig weer wat beter. Geen koorts meer, alleen nog loopneusje en hoesten.
    @iedereen waar ik niet op reageerde, Sorry, deed het uit mijn blote koppie, en kon niet alles onthouden. Nogmaals, ik ben daar niet zo goed in. :oops:

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen allemaal!!

@suuskebab...gefeliciteerd met je goede echo!! Hier nog 10 nachtjes slapen...pfff...veel te lang!

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Goeiemorgen!

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

bij deze mijn eerst buikfoto, wie volgt???

foto is van 9w1d :D

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hahaha.. de mijne staan op onze babysite ;)
    8w5d links: buik ingehouden, rechts niet ingehouden!

9. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    @bapsie en Joyce: ik had voor mijn zwangerschap al een buikje en merk tot nu toe nog helemaal niets! Bij jullie is het al wel duidelijk te zien hoor (ben stiekem een klein beetje jaloers ;)).

Groetjes!

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wat een mooie buikjes!

Helaas mijn buikje zat er al :oops: , dus wanneer er iets te zien is naast m'n spekkies....ik wacht af...

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    hihi...buiken showen!!! Zien er goed uit dames! Die van mij is ongeveer vergelijkbaar met die van Bapsie denk ik.

Over buiken gesproken....het rommelt enorm bij mij....bubbels en bellen en noem maar op...nou ja, gelukkig kan ik weer even naar het toilet. Net als bij Joyce kan ik ook maar moeilijk en gaat het op een gegeven moment echt zeer doen!

12. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Same here!

13. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    goeiesmorgens!
    ff tussendoor: ik heb dalijk mijn allereerste echo en ik ben zo zenuwachtig!
    Natuurlijk laat ik weten hoe het is gegaan!

14. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    goedemorgen,

ik ben er even snel moet zo luier verschonen zie zoontje persen haha wel lief en grappig om te zien...

dames met goed echo gefeliciteerd!!!

buikfotos! cht mooien moet je over 20 weken eens kijken hahah.. ik wil best een buikfoto neer zetten heb ookal wel een klein buikje maar dat is van de darmen die lekker omhoog worden geduwd..
    heb nogal last van constipatie :oops: niet echt prettig...

vanmorgen heeel erg misselijk vannacht ook eigenlijk bleh.. en ook wat last rond mn schaambotje.. maar dat is nu weer weg ene trekkend gevoel dus denk mn banden enzo.. pfff.. over 2 weken weer echo :)

bij de meeste zullen de kwaaltjes wel minder worden of niet???

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Faye..heel veel succes meid! Hoe laat moet je?

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @chiquita...hahaha...volle luier!! Jij ook al last van constipatie...volgens mij veel meiden hier. Echt niet leuk. Maar kwaaltjes worden zeker minder. Vooral het gevoel de hele dag te willen slapen...haha

17. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    @chicken
    om 1130 [-o<

18. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    hi hi,

Ik heb het idee dat mijn moeheid en misselijkheid iets minder worden (al heb ik dit eerder tegen vriendlief gezegd waarna ik ter plekke omviel van de slaap..)
    @Suuskebab: gefeliciteerd met je goede echo!
    @Runner: jij ook gefeliciteerd met je goede echo, jammer dat het zo kort was.
    @Joyce: wauw, wat een lange update ;) Super mooie buik heb je!
    @Happy: gefeliciteerd met je 7 weken
    @Bapsie: ook al zulke mooie foto's

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ buikje: nou ja, zo veel verschil zie ik nog niet hoor! haha... alleen het inhouden werkt dus niet goed haha.. en niet inhouden dan uhm ja iets meer..
    en gister dus moest ik knoopje open doen....

20. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Hallo allemaal! Ook ik meld me hier maar even, bij late dec. mama's is t wel erg rustig!

Allereerst: Iedereen die misselijk is...ren naar de winkel voor vitamine B6!! Heb het gister van de gyn gekregen en sinds vanmorgen niet meer misselijk!! Hoop dat het zo blijft,maar ook voor jullie het proberen waard! Honger blijft wel haha!
    Oke even in het kort: Ben rond de 7 a 8 weken zwanger,maar heb vorige week een bloeding gehad (3 dgn), bij de gyn geweest, wist niet waar het vandaan kwam. Pillen gekregen om de baarmoeder rustig te houden en te herstellen. Gister weer geweest, hartje klopt nog steeds en ons ukkie is 2 x zo groot geworden (13,4 mm)! Blijkt, nu duidelijk te zien op de echo, dat tussen de baarmoederwand en de placenta een ruimte is, gevuld met (oud) bloed. Dit moet zeker gaan sluiten anders gaat het fout. Dus tot 13 weken de pillen blijven gebruiken en maar hopen dat de natuur de rest doet. Blijft hier dus nog even spannend...Hopen dat de bloeding niet terug komt!
    Voor de rest vind ik het nog allemaal erg onwerkelijk, weinig mensen weten het ook nog, volgend weekend gaan we het een aantal mensen vertellen. Toch wel fijn als mensen met je mee kunnen leven.
    Enneh...ik heb me ook voor zo'n beetje alle kwaaltjes aangemeld hoor. Buikje begint trouwens ook al wat te groeien!

Alvast sorry, ik ben niet zo goed in reageren op iedereen... Maar ik volg jullie allemaal hoor!
    Groetjes!

Deel Deze Pagina