@desiree, meis ik heb elke 2 weken een echo voor een onderzoek wat ze doen naar zwangerschapsvergiftiging, en ook ik heb 3 dagen voor de echo alweer stress of het nog wel goed zit. Bij mij misschien ook door mijn miskraam na een goede echo 2.5 jr geleden, maar ik denk dat iedereen dat heeft. We moeten "gewoon" wachten tot we 12 weken zijn, zegt iedereen...pffffff...gelukkig kunnen we hier onze "eieren" kwijt .
@jesje; jouw situatie komt hier ook voor een deel overeen..ik dacht 6 weken te zijn maar mijn zwangerschapsring was gelijk aan die van 4weken... Mijn VK zei dat het een latere eisprong heeft kunnen zijn, óf dat het vruchtje veel later is gaan innestelen (waarop mijn mannetje zei:"oh is hij eerst wezen backpacken"). Ze vertelde dat dit wel vaker gebeurde, dat de zwangerschap veel korter is dan gedacht en de mogelijke oorzaken (nog) niet bekend.. Ik hoef "gelukkig" maar 2 weken te wachten en mag dan opnieuw terug komen..(alhoewel ik die 2 weken al voorbij vindt kruipen, maar goed we blijven positief!!). Hopelijk kan jij ook iets eerder een echo krijgen, **knuf** @desiree tja..we missen nog steeds dat doorkijkluikje in onze buik he? zolang je nog weinig ziet en merkt blijft het ook wel spannend denk ik..en dat je daar onzeker van wordt lijkt mij ook heel logisch.. Op naar de volgende echo!!! hmmz dames hadden we maar een tijdmachine..maar dan wel een paar weekjes vooruit graag (en zegt een stemmetje in me hoofd, wacht maar..later, later zul je zeggen dat de tijd zo snel ging) hihihi
@mir75, jeetje meis, wat een triest nieuws...waarom twee keer vraag je je af..... Ik wens je heel veel sterkte!
@mir75 Ow meis toch, wat een k*t nieuws.. Dat is echt niet eerlijk zeg.. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik vind het echt heel erg naar voor je.. Heel veel sterkte hoor!! Liefs Faye
poohbeer hier bij het echpcentrum kunnen ze vanaf 6 weken en kloppend hartje laten horen,ook via inwendige echo dus was een week te vroeg.. @maaikyb ja dat verhaal kreeg ik inderdaad ok. wat ik wel weet is dat ik op mijn nod dag roze verlieshad,dat had dus de innestelling kunnen zijn..en dat mijn eisprong dus later was.. daar gaan we nu maar vanuit maar toch..jij had toch ok bloedverlies?
@Mir: Jeetje wat een klote nieuws zeg Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat je snel een wondertje in je armen mag houden!
@mir: sterkte meis... ik denk speciaal even aan je. wat een k.ote nieuws. verder probeer ik al twee dagen te reageren op berichtjes maar elke keer wordt ik uit het forum geknikkert... het is nog maar de vraag of dit berichtje doorkomt. de F5 knop wordt hier regelmatig gebruikt, hebben jullie daar ook zo'n last van? sorry maar ik weet ook even niet meer wat of hoe... @psje ik weet nog wel van je hondje ook geen leuk nieuws. verder heb ik gisteren mijn derde echo gehad en alles was goed, hartje klopte en beebje bewoog zelfs al.ben nu weer terug gezet op 14 december ben dus eigenlijk vandaag 9 weken en 1 dag maar ik laat mijn banner nog even zo staan omdat ik over 2 weken mijn eigenlijke termijnecho heb. dus dan weet ik pas de definitieve datum.
@mir.. hier zijn geen woorden voor..er wordt aan je gedacht. Heel veel sterkte! *knuf* Ja die bloeding is het andere deel van mijn verhaal..ik teste ook laat pas positief (week na nod bijna en toen was de streep nog lang niet op zijn top) dus kan me er ook wel iets in vinden.. Alleen mijn bloeding was geen innesteling, wat wel is nog de vraag. @llemaal weltrusten alvast!! en voor degene die morgen hun echo's en afspraken hebben, toi toi toi!!! lfs
@Mir, succes met het verwerken meid. @Dicky, wat een mooie buik heb jij zeg! Echt zo overduidelijk een zwanger buikje, daar is geen vergissing over mogelijk. Ik snap ook dat mensen je komen feliciteren, terwijl je ze nog niks verteld hebt. Zelf ben ik aan de stevige kant, dus gaat het vrij lastig zijn al snel een buikje te ontdekken, want dat heb ik altijd al... Vandaag kwam er ineens een oudere collega van me die ineens aan mijn buik ging voelen. Met de mededeling dat ze iedere week ging controleren of er al een buik aan het vormen was...Ik schrok me dood! Blijf af! Misschien dat als ik straks een behoorlijke buik heb, dat ik het wel kan hebben van haar, maar nu moet ze echt nog even van me afblijven hoor!
mir wat een erg nieuws!! hopelijk ben je snel weer zwanger maar kun je dit eerst nog verwerken.. sterkte met deze zware tijd! jesje: ik zou ook echt zeker geen 4 weken wachten hoor is toch belachelijk.... of ligt dat aan mij verder heb ik niet veel tijd dus hou t even hier bij dadelijk dochter naar psz brengen en dan naar wat winkels kleine kadotjes kopen om dr op t potje te laten plassen dat is nog een hele missie maargoed...
Mir sterkte meid...verschrikkelijk balen! @Jesje, hoop dat je toch eerder zekerheid krijgt...Ik zou gewoon proberen of ze eerder willen kijken met een echo.
Goedemorgen meiden! Vandaag 9 weken....een hele spannende week voor ons. Hopelijk blijft dit keer deze week alles goed gaan.... Morgen gaan we babe kijken op de ivf poli...ik ben alweer zenuwachtig! Liefs, Wendy
Ik zag net dat Elegance haar echo heeft om 16;00?/ @Elegance----> Hoe is het gegaan de laatste dagen/ week?? Hoop dat alles goed gaat en dat je een hele mooie echo krijgt straks!!
Thanks Lente! Ben blij als het morgen 11.15 uur is! Dan ben ik weer 2 dagen gerustgesteld...whahaha. Ik zei altijd; ze maken mij de pis niet lauw...nou deze week wel hoor
@Mir75: sterkte! Pfeew... wat gaat het af en toe snel hier zeg. Moeilijk bij te houden. Nu even een ego bericht: Ik was zo enthousiast over mijn baas (ben ik nog steeds) maar blijkbaar heeft niet iedereen sociale vaardigheden. Ik werk op dit moment 36 uur maar het is bij ons erg rustig. Nu heeft ons hoofdkantoor in Utrecht (ik werk in Nijmegen en woon daar in de buurt) bedacht dat ik maar even 2 dagen daar moet komen te werken. Dat is dus dagelijks 2 x 1,5 uur reizen. Ik werk als office manager en gisteren belde er dus een secretaresse uit Utrecht met de mededeling dat ik aanstaande vrijdag en volgende week woensdag moest komen want dan was zij met vakantie en haar collega heeft dan haar standaard vrije dagen. Pardon? Ik ben al jaren de vrijdagmiddag vrij en die ga in niet zomaar opgeven en daarnaast moet ik volgende week naar een privé-afspraak. Mevrouw reageerde met 'wat is er zo belangrijk dat dat niet verschoven kan worden?". Uiteindelijk na een moeizaam gesprek zei ik dus: "luister, ik heb in een half jaar tijd 3 miskramen gehad en ik ben nu weer zwanger en dat is een erg spannende tijd voor mij dus ik wil het nu even rustig aan doen omdat ik ook zo ontzettend moe ben. Twee dagen naar Utrecht op en neer wil ik nu gewoon even niet". Mevrouw reageert met: "moment mijn baas staat naast me, ik hang op". Dus .... Belt ze even later weer en we gaan weer verder waar we gebleven waren en ze vraagt: "maar eh ... wat moet ik nu met die info die je me nu geeft?". Ik zei: "in ieder geval voor je houden". Verder geen opmerking over de miskramen en geen opmerking over de zwangerschap. Vervolgens zei ze tegen me: "mag ik je een tip geven? Stel je wat flexibeler op". En bedankt! Arrogante troela. Dus ik heb haar duidelijk gemaakt dat dat haar mening is en dat ik bij mijn standpunt blijf en als dat zakelijke consequenties heeft dan is dat maar zo. Op dit moment ga ik zelf even voor. Gelukkig heeft mijn baas begrip voor de situatie en ik heb hem na dit rare telefoongesprek direct gebeld en hij heeft even met haar baas gesproken om e.e.a. uit te leggen. Ik wilde niet dat zij het aan haar baas terug zou koppelen want dan wordt het natuurlijk een heel ander verhaal. Sjongejonge wat was ik kwaad! Eenmaal thuis ga je er nog meer over nadenken en ga je het gesprek weer herhalen en bedenk je wat je eigenlijk had willen zeggen. Ik werd steeds nijdiger en uiteindelijk kwamen de tranen. Dat één persoon met een paar woorden je zo over de zeik kan krijgen. Niet normaal. Dus, nu maar afwachten hoe het loopt. Zal leuk worden als ik 1 dag in de week tegenover haar mag gaan zitten. Maar als het zover komt dan ga ik haar wel aanspreken op dit gesprek want zo ga je niet met elkaar om. Einde ego bericht. Sorry voor het lange verhaal! Fijne dag vandaag!
Jeetje Ilse, wat een verhaal! Sommige mensen zou je gewoon wat aan doen, daar vragen ze om ! Hopelijk loopt het met een sisser af, en hoef je niet naar Utrecht. Kan er niet een andere collega heen?
Ehm ... zoals de dame in kwestie zei: jij zit toch maar de klok vooruit te kijken dus dit is een klassieke win-win situatie. Jaja ... voor haar dus wel. Ik denk dat ze pissig was dat haar plannetje van vervanging tijdens haar vakantie niet door gaat. Mijn man zei al dat er waarschijnlijk tegen haar is gezegd dat ze vervanging moest regelen tijdens haar afwezigheid. Ach, ik moet het maar van me af laten glijden. In november ben ik er vanaf