Hallo! Jeetje wat een verhalen allemaal...fijn he zo'n forum om je ei af en toe even kwijt te kunnen! Echt vervelend hoe mensen kunnen reageren op jouw blije nieuws, @Ilse probeer je er niet te druk om te maken, je hebt je directe baas achter je staan toch? @Mir75, sterkte,moeilijk hoor...hopelijk komt er snel een nieuw wondertje! @jesje,dat is zeker even balen, ik hoop dat je snel weer terecht kunt en wat meer duidelijkheid krijgt. @ iedereen met komende echo's: Succes en geniet er van! @ iedereen die ik vergeet: sorry...ik lees al jullie verhalen,maar het gaat soms een beetje erg snel hier!Haha. Maar ook met jullie leef ik mee! Enneh...ik weet niet meer wie het vroeg,ik heb inderdaad utrogestan gekregen. Hier gaat het goed, misselijkheid is helemaal over sinds ik die pillen gebruik, wat ben ik daar blij om zeg! Ben verder nog steeds erg moe, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Fijne dag allemaal
Mogge meiden! @Jesje: wat zul je onzeker zijn nu.... ik zou toch echt even aandringen op een eerdere echo. Ik heb er zelf nu al 3 gehad en nr 4 heb ik komende maandag en ik hoefde daar niet op aan te dringen, ze hebben het zelf aangeboden. Gewoon even proberen... (niet geschoten is altijd mis) @Mir: sterkte meid!
@ Dicky: Sja . Weet ik niet.. mijn baas en ik hebben niet altijd dat het geweldig gaat zeg maar dus.. en ik weet ook dat er een aantal in het verlof ontslagen zijn.. ben de eerste vrouw op de afdeling die zwanger is dus geen idee Hij kan me nu tot 6 weken na bevallingsverlof niet ontslaan volgens mij dus . (of tot nu bevalling.. ) heb rechtsbijstand dus moet goed komen ik werk niet in zorg maar project matig dus veel lezen, typen, rekenen en merk gewoon dat ik er nu soms echt niet uit kom.. lukt gewoon niet!! Heeel vaag en word dan boos op mezelf enzo maar ja EGO: Gister nog ff lekker gehuild.. .. Vond mezelf niet zo leuk en had meer zin te gaan verstoppen onder het dekbed en vond dat ik vriend verwaarloosde etc uiteindelijk kreeg ik dikke knuffel en mocht ik hele avond niet van de bank af (ok, had hoofdpijn en als ik op stond wat draaierig, maar vond het wel flauw..) vond het wel lief, maar voel je je helemaal zo nutteloos! Hebben jullie dat ook? Vanmorgen weer gehad dat ik in de douche stond en weer bijna flauw viel!.. wilde de badkamer deur open hebben maar hij bleef bij mij niet open staan dus had ik gevraagd aan vriend, maar die snapte het niet en ging dus gewoon ff grote boodschap doen.. toen ik bijna klaar was en de sterretjes begonnen kwamie van de wc, dus ik weer gevraagd.. maar ja, moest me toen al vasthouden en de deuren van de cabine openzetten en natuurlijk meteen kribbig en bleef snauwen.. maar voelde me zo slecht! Heb nu hele tijd een drukkend gevoel rechts, iemand bekend mee? En als ik me rek, dan voel ik het rekken bij navelhoogte heel vaag! @ zwangerworden: wij gaan beiden 4 dagen werken, is het plan zouden allebei wel willen dat we huismama of huispapa worden haha.. maar ja, moet ook geld binnen komen.. @ jesje: normaal wel, maar als je onregelmatig bent dan gaan ze dus uit van je echo.. dus als echo nu zegt 5 weken dan daarvanuit gaan.. zeker omdat er 2 weken verschil is.. krijg je niet nu snel weer een echo dan? Maar hoezo kan het nu dan mis gaan dan? Omdat je nog geen hartje zag? @ desiree: ja hoor, heb ik ook, maar heb ook nog niks gezien!.. vraag me soms af of ik het niet droom! Maar als ik dan aan (.)(.) of kijk hoe ik doe enzo dan weet ik dat alles nog goed zit! Toen je de echo had was alles goed dus ga er maar vanuit dat alles goed zit! Wees blij dat je al wat hebt gezien! Ik hoop echt snel een echo te krijgen.. en dan snel een buik te hebben en voetjes te voelen.. dan word het tenminste echt! @ mir75: Oh neee toch!!!! Heel veel sterkte en dikke knuffel meis!!!!!! @ toontje: nee geen last van eigenlijk f5 voor refreshen gebruik ik wel ja alleen als ik dat net na berichtje doet staatie er 2 keer .. oeps . @ collo: hahahha das wel heel vaag ja! @ elegance: succes vandaag!! Kom je wel ff verslag uitbrengen? @ ilse: sommige mensen inderdaad.. pfff
WOEHOE!!! Ok.. sorry voor het nu volgende bericht! maar ik heb eindelijk weer een noemenswaardige grote boodschap gehad!!! woehoe!!!!!!!! oh en dames: vrijdagavond rond 7 uur ff duimen!! krijgen een kijker in E'hoven!!!!! Lets hope so!!
goedemorgen! @joyce: tja het groeit allemaal daar beneden! Qua baas, ja dat komt dan inderdaad wel goed ja. DAt je er niet zo bij bent geeft niks, komt vanzelf wel weer goed als de zwangerschap een 'plaatsje' heeft gekregen voor je zelf. over dat boos en kribbig zijn, klinkt ontzettend bekent...........heel frustrerend, maar maak je er maar niet al te druk over @mir: jeetje, wat erg. Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies! @hier: net terug van de echo. Was waanzinnig!!!!!! Het hartje klopte en alles was goed. Het bewoog met de armpjes en beentjes. Het was er maar 1! pfoe he. rechtsboven vaag de navelstreng en nou ja de rest is duidelijk al was het wel welkom als het er 2 waren, maar dan was het wel heel krapjes geweest hier in huis! daar komt mijn echo: wat is hij/zij mooi he
@dicky; mooie echo!! @all; Ik ben ff weg voor kleine 2 daagjes, blijf even bij mijn ouders ivm het overlijden van een goede kennis van ons. Toevallig de dagen vrij dus ben blij dat ik er bij kan zijn. Morgenavond ben ik weer terug.
@ dicky: ja i know... maar voelt soms wel vaag! haha... Jammer dat ze hier de foto weer hebben geblokkeerd :S..
Prachtige echo Dicky!! Ik wil OOK!!! Joyce, nuttige informatie haha! We delen ook alles met elkaar he, Sterkte Dees... Nog een weekje werken en dan op vakantie! Dan gaat de tijd lekker snel en hopelijk als we thuis komen de echo.. Hier ook een beetje bang voor de reactie van the boss.....
Hee meiden, Even de grap van de dag hier....hihi Ik zit net te eten met mijn zoon van 7, als hij ineens zegt: Mama, mijn sterrenbeeld is toch tosti-apparaat? Waarop mijn man antwoorde: nee jongen, brood rooster . Hahaha...misschien moet je erbij geweest zijn, maar ik vond het hilarisch! Groetjes, Wendy
@jesje, wat een onzekerheid meid. Maar dit hoeft nog niets te betekenen hoor! Er wel in blijven geloven hoor! @ bazen en werk, vervelend dat er een aantal bazen zijn, die niet blij zijn voor hun zwangere medewerkers....:-s!!!Hopelijk trekt het nog wel bij. Mijn baas reageerde gelukkig wel positief. @joyce, spannend hoor, een kijker in je huis in Eindhoven....ik duim voor je! @ echo's, ik heb een paar hele mooie echo's voorbij zien komen. Jullie mogen er trots op zijn hoor! @ 10 weken, ik ben de grens gepasseerd, JOEPIE!!!
@berenbotje: jeeeeehh voorbij de 10 weken!! Nog minder dan 2 te gaan en dan ben je voorbij de magische grens van 12 weken!
Hallooo allemaal!!! Ik meld me ook weer even.....het is hier echt even megadruk. Ben ook ontzettend moe....heb ook geen puf alles terug te lezen. Ik zag wel dat Mir een mk heeft gehad....erg voor je meis, veel sterkte ermee. @Joyce...zou geweldig zijn zeg, als dat huis ook nog verkocht wordt!! @echo's...wat een mooie echo's meiden, vooral Dicky, ziet er zo gaaf uit! @ongeduldig...ik wil ook zo graag een mooie echoooooooooo... @onzeker...ik kreeg gisteravond ineens kramp in m'n buik....schrok me echt rot....bleek later toch m'n darmen...heb een half uur op het toilet gezeten met afwisselend diarree en niet kunnen...(sorry voor de details). Dus Joyce...je bent niet de enige. Wat een drama zeg die darmen. @ Joyce..dat flauwvallen zou kunnen komen door ijzergebrek. Ik zou even de vk bellen, dan krijg je aanvullend ijzer. Ben je er zo vanaf!