Elegance, wat een verschrikkelijk bericht. Je bent inderdaad door een achtbaan gegaan...Heel veel sterkte met dit verlies en komende vrijdag. Hopelijk kun je het een plekje geven en komt er weer zonneschijn na al deze regen....
Wat een nieuws weer allemaal.. Ik wens de meiden met het slechte nieuws in ieder geval natuurlijk heel veel sterkte.. En de meiden met het goede nieuws heel erg gefeliciteerd..! Wat een raar dubbel bericht. Sorry. Maar ik meen het wel oprecht hoor.. Liefs Faye
jeetje, inderdaad wat een nieuws..... ben er helemaal raar van. Geweldige echo's en ook hele erge dieptepunten.... Leef en lees met iedereen mee.... Hier vandaag moe. Ik wist van jullie allemaal dat sommige last hadden van moeheid (veel meiden lopen net voor me aan) maar vanaf gisteren ben ik echt kapot. Slaap s'middags en sávond als een blok. Droom ook veel. Als je ziek wordt heb je toch ook wel eens dat je "ter aarde stort"nou zo'n gevoel heb ik. Vriendje is gelukkig lekker voor me aan het rennen. Vers sapje, lekker soepje, helemaal geweldig..... Volgende week vrijdag mogen wij weer voor de echo, ben zo benieuwd.
goedenavond! hier lekker (letterlijk) mijn buikje rond gegeten @elegance: g*tver joh!!!!!! Als iemand het had verdiend was jij het wel!!!!!! Ik wens je uit de grond van mijn hart ontzettend veel sterkte de komende tijd!
@chiqitta: kan hoor, iedere zwangerschap is anders! ik heb nu ook heeeeeeeele andere dingen als bij die andere 2! Maak je geen zorgen, dat is helemaal niet goed om je zorgen te maken!
moet wel zeggen dat ik nu ook een beetej bang begin te worden voor mijn echo voor vrijdag. Aangezien mijn babytje ook moet groeien voor het aantal weken dat ik ben. Mijn hartje klopte wel al dus hoop maar dat dat dan een goed teken is. Laten we maar snel naar die 12 weken gaan dan is het iets veiliger(al duurt dat voor mij nog wel even)
Ik ben nu aankomende vrijdag volgens mijn bereking 9 weken. Volgens de echo van afgelopen vrijdag was het vruchtje nog maar 6 weken hij was namelijk maar 5.9 mm groot maar het hartje klopte wel goed. Ik mocht eerder een echo maken vanwege bloed verlies en bruine vloed. Moet dus hopen dat ie idd deze volgende echo geroeid is. Dit zei de echoscopiste ook. Het verhaal van elegance maakt me wel een klein beetje bang al kan je natuurlijk niks vergelijken. Dit is mijn eerste zwangerschap en heb nog nooit een miskraam gehad. Ik ga maar hopen dat het goed gaat.
Dag dames, ik kom ook weer even om het hoekje kijken. Heb het de afgelopen 2 weken smoordruk gehad, heb 's avonds dan ook echt de fut eruit hoor. In ieder geval wel goed nieuws gehad afgelopen maandag. We hadden de 2e termijnecho en die zag er goed uit. Weer drie dagen minder, maar ze houden de eerste datum van 4 dec. aan. 25 mei voor de overdracht naar de gyn. Ben benieuwd wat die te vertellen heeft (alvast een gesprek omdat ik met 36 wk sowieso wordt overgdragen ivm keizersnede).
Elegance, wat vreselijk en we hadden zo voor je geduimd dat het toch goed zou zitten... Dikke knuf terug.... Poohbeer, Ik vond hem wel grappig hoor, die arme zoon van je....
goede morgen, dicky ja maak me ook geen zorgen MEER hahah gister wel even hoor.. maar ik kwam er achter iedere keer als ik mn zoontje oppak dat ik mn buik spieren gebruik en we hebben veel trappen in huis en draag hem net met mn armen mar met rug en buik.. ofja gebruik die spieren.. dus het is denk ik spierpijn.. plus dat mn buik gegroeit is! zo vaag.. giter kreeg ik een broek nog dicht net dus niet meer.. zit ook een klein bobbeltje al dus er is heel wat aan het verschuiven en groeien.. verder meiden met echo veel plezier vandaag vriendlief: oh dat is ook niet leuk idd en voel je je ook onzeker van dat geloof ik best. kan het net zijn dat je echt minder ver bent dat je misschien ene late eispong hebt gehad?? nou ik moet met mijn jongste naar het cb hij moet prikjes.. dus moet opschieten moet er 8.45 zijn
Lieve Elegance, toch slecht nieuws...jeetje ik heb nog zo hard geduimd! Wat is het toch soms oneerlijk die grote boze wereld! Ik wens je heel veel sterkte, ook voor aanstaande vrijdag. Ik weet uit ervaring dat het lichamelijk wel mee valt, maar mentaal is het een k*t periode! En niet, net als ik, zo stom zijn om maandag weer te gaan werken! Even tijd voor jezelf nemen hoor! Als je wilt babbelen, weet je mij te vinden! Liefs, Wendy
@all, ik heb vandaag om 11.15 uur een afspraak op de IVF poli....de zenuwen gieren alweer door mijn keel. Tot later! Liefs, Wendy
Thanks meiden! Deze 9e/10e week is echt mega spannend...ik hoop zo dat het goed zit nog! Zodra ik terug ben horen jullie het! Liefs, Wendy
*Inbraak* Hey lieve aankomende dec mama's...hier een dec 2008 mam! wat een spannende tijd voor jullie allemaal bijna de 12 weken...ik zelf was 4 dec uitgerekend en ons manneke is 2dec gekomen. Ben benieuwd wie er ook allemaal op 2dec gaan bevallen...veel succes nog deze paar weekjes en geniet ervan!!! voor je het weet is je buikje weg... Liefs Dimmel *Uitbraak*