December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce..ja hij beweegt ook nog. Zit heel hard te persen, dan wordt het kopje rood, dan groen en dan eindelijk is het gelukt....hahaha.

@Kelly, ja de 1e. Bij jou ook? Ben erg moe geweest, dat gaat nu beter worden. Verder flinke (.)(.) en pijnlijk. Gelukkig niet misselijk. En jij?

2. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @chicken, ja bij mijn ook de 1e, al heb ik al 2 kids in huis wonen die zijn van mijn vriend. een meid van 9 en een jongen van 6. Ik ben de eerste 5 weken ontzettend misselijk geweest vanaf dag 1. Mijn vriend zei het gelijk, jij bent zwanger maar ik geloofde hem niet. Nu voel ik me redelijk goed, ben veel moe en af en toe last van me humeur.... Mijn (.)(.) zijn nog niet echt gegroeid wel harder en steviger geworden, pijn hebben ze heel erg gedaan, als ik al er al op blies deden ze al zeer haha. Nu voelt het net als een blauwe plek.

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ja die (.)(.) zijn echt het ergste. Ze doen bij ook flink zeer. Wel leuk dan een beebje van jullie samen. Wonen ze door omstandigheden bij de vader en bij jou?

4. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    ze hebben eerst 2 jaar bij de moeder gewoont maar ze zijn door het AMK overgeplaatst naar ons toe. de rechtzaak loopt nog. voorlopig tot 1 okt zitten ze bij ons

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Jeetje dat is zeker wel heftig zeg.

6. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    ja das wel heftig, zij heeft een borderline en wil niet geholpen worden... dus heel lastig ze ziet het zelf ook niet. Gelukkig kenden ik de kids al vanaf de geboorte dus dat scheeld wel heel erg. Maar opeens ben je een gezin.

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Nou zeker! Daar reken je natuurlijk ook helemaal niet op. Je denkt eraan om een gezin van jezelf te beginnen zeg maar en dan ineens heb je al twee kinderen. Maar zit er dan een kans in dat ze ooit terug gaan naar de moeder, want dat is natuurlijk ook heel erg. Dan horen ze gewoon al helemaal bij jullie en gaan ze weer terug. Of is het de bedoeling dat ze voor altijd bij jullie blijven?

8. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    we zijn zelf al 2,5 jaar bezig om de kids bij haar weg te halen, ja en nu kregen we ineens allemaal hulp van wel 7 of 8 instanties die ook al heel lang met haar bezig waren om haar maar goed voor d'r eigen kroost te laten zorgen, maar zelf ziet ze niet wat ze die kids aan doet.
    Wij gaan ervan uit dat ze niet meer terug gaan. De raad van de kinderbescherming gaat nu een onderzoek doen waar de kids het beste af zijn. Dus we wachten het gewoon af, wij gaan verder met leven

9. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe

Vandaag weer een echo gehad.. iets korter zwanger dan we dachten..
    Datum staat nu op 24 december...

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ mariebel: mooie echo joh!!!

@ chicken: oh ja! weet je wat mijn liefje had gemaakt??? Zalm met spinazi, kaas en puree en dat dan samen in de oven! jammie!!.. hihi.. goed van hem he ;)
    vind het overigens best spannend worden voor maandag...............
    en wil het aan veeeeel meer mensen vertellen!! merk echt dat ik steeds vaker denk "oh nee.. niet zeggen....."... hehe

11. Imm

Imm Lid

29 nov 2008
    53
    0
    0
    Nu nog Mama! Straks Student!
    Capelle aan den ijssel
    Hallo

Ik wou me ook hier aanmelden ben al hele tijd aanwezig op deze site alleen deed er weinig mee! Maar wou me hier weer bij aanmelden.. Ik ben uitgerekend voor 1 december..
    Heb al 1 zoontje die is geboren op 4 december 2007! Toen zat ik ook hier p het forum!

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey imm
    welkom weer op de dec mama's
    wij zaten in 2007 ook bij elkaar op het forum
    of vergis ik me en zat je bij de nov mama's?
    ik was toen 1 dec uitgerekend
    alleen beetje vroeger bevallen ;)
    leuk joh
    gefeliciteerd he
    en wie weet straks 2 kids op dezelfde dag jarig ;)

13. Imm

Imm Lid

29 nov 2008
    53
    0
    0
    Nu nog Mama! Straks Student!
    Capelle aan den ijssel
    Nee zat bij december 2007! was ook 4e uitgerekend!

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hoi Meiden,

Bedankt voor de felicitaties ;)...

@Bapsie, fijn dat jouw echo ook goed was! Heerlijk gevoel!

@kelly, jeetje wat een verhaal zeg....mijn moeder heeft ook borderline, al sinds ik klein ben. Ik kan je zeggen; de kinderbescherming kan soms rare sprongen maken!
    Mijn jongste zusje (scheel 10 jr met haar) moest toen zij vier was, om het weekend in haar eentje, naar mijn moeder....en ik kan je zeggen dat mijn moeder ver heen was, en vaak heel agressief.
    Toch moest ze daar heen. Mijn vader gaf haar dan maar klein geld om te kunnen bellen als er iets was, maar ze kon nog niet een iemand opbellen, maar uit wanhoop doe je gekke dingen ;)
    Ik wens je heel veel sterkte....hopelijk kunnen ze lekker bij jullie blijven en van jullie beebje mee genieten! Hebben ze wel verdiend denk ik; wat positiefs!

@Chicken, je houdt het forum wel aan de gang he? LOL Elke keer als ik weer even kom zie ik allerlei berichtjes...gelukkig is er altijd iemand die altijd lief reageerd op de berichten hier. Dikke kus!

Liefs,
    Wendy

15. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    Hey Poohbeer, zijn kids gaan ook 1x in de 14 dagen een weekend naar haar toe. Ze gaan dan naar haar vader en moeder daar zitten ze dan het hele weekend en slapen daar ook. Veel met de kids doen ze niet, ze mogen alleen tv kijken. Zij maakt de kids ook helemaal gek en elke x als je ze iets geleerd heb van manieren zijn ze dat na dat weekend weer kwijt en kan je weer overnieuw beginnen.
    Zijn dochter begint nu al dat ze niet meer naar d'r moeder wil, maar uit angst gaat ze toch maar weer. Tot dat ze op een dag echt niet meer gaat.

16. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @poohbeer wat een super nieuws :)

17. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @kelly, ja dat herken ik. Mijn zusje was vier toen ze geel nog niet van blauw kon onderscheiden....moeders had alleen tijd voor haarzelf.
    De kids zullen ook veel last hebben van verlatingsangst? Of nog krijgen...zielig hoor...

Mijn moeder heeft van mijn 12e tot mijn 17e in een inrichting gezeten, in de weekenden mocht ze dan naar huis. Ik heb sinds mijn 18e met haar gebroken. Nu woont ze begeleid.
    Onlangs heeft zij mijn adres weten te achterhalen, omdat ik via de rechtbank de vraag kreeg of ik accoord ging met het feit dat ze haar financieen aan een of ander bureau wilde uit besteden. Nu krijg ik dus weer regelmatig post....sneu voor haar, maar ik kan het niet meer opbrengen. Beter wordt ze nooit....sterkte met de kids!
    Liefde van jullie maakt wel een hoop goed!

Ik pleit eigenlijk voor sterilisatie bij borderliners...alleen mag je dat nooit hardop zeggen volgens mij....en meestal is t kwaad al geschied.
    Liefs,
    Wendy

18. gerianne

gerianne Niet meer actief

nou helaas vandaag toch geen echo gehad had er op gehoopt
    verloskundige die de echos maakt was op vakantie
    echo staat nu gepland op woensdag 27 mei is een dag na mijn vaders bruiloft
    kon jammer genoeg niet eerder ander een mooi huwelijks kadotje geweest

19. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    he wat jammer gerianne zou idd een mooi cadeau geweest wezen.
    Succes met je echo 27 mei

20. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Jeetje wat vervelend.Had het al wel eens gelezen, maar nu was ook mijn berichtje weg!!!!

Heb vandaag een heerlijk dagje. voel me eindelijk een beetje uitgeslapen. Buikje groeit, borsten ook en lekker wisselvallig in humeur!!!!
    We zagen trouwens een paar dagen geleden een bevalling op tv. Ik kon alleen nog door mijn vingers heen kijken en mijn vriend was er ook erg stil van....... We moesten er later ook wel om lachen hoor!!!! Hoe zal het zijn...Denken er nu al over na... misschien wel een beetje gek, maar kan gewoon niet wachten tot we zover zijn ons kindje in mijn armen....

Deel Deze Pagina