December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @happy, die pijnscheuten herken ik zeker! Te snel, eem verkeerde beweging en *pang*...ai.

2. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ happy die pijnschuten ken ik ook wel. Ik zat op me werk een baby de fles te geven en ik sta na 15 miuten in 1 keer op. Au au moest er echt ff krom van lopen!

3. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Goeiesmorges!!

Vandaag heerlijk vrij!! Zou eigenlijk moeten werken, maar is rustig op het werk dus heb ik vrij genomen. Heerlijk zo'n overwachts dagje vrij.....nu 4 dagen vrij achter elkaar!

Even een reactie op Zeeprest: Vroeger mocht je als ouders je kind bij de geboorte al inschrijven bij de woningbouw. Dat hadden mijn ouders en mijn vriends ouders ook gedaan met als resultaat toen wij wilden samenwonen dat wij al een nummer hadden van 19 jaar! Dus wij hadden ook binnen no-time een huissie. Het is dus niet altijd zo dat het al mensen zijn die al zo lang ergens wonen hoor!! Kun je niet kijken voor een koophuis, dan heb je die problemen niet........Wij zijn toen we weer gingen verhuizen ook gaan kopen......Wonen jullie nu nog gescheiden dan? Als ik even nieuwsgierig mag zijn....... :D

Ik dacht ook dat ik zwanger was van een tweeling....maar uit de echo bleek dat het er maar 1 was. Moet zeggen dat ik er wel blij mee was. Denk voor een eerste kindje dat het wel fijn is om met 1 te beginnen, vind ik persoonlijk. Als het er 2 waren was het natuurlijk ook welkom!!!

Vannacht voor het eerst rusteloze benen gehad.....en vandaag ineens weer ontzettende honger!! En niet weten waar je trek in hebt..... :( Nam een boterham met kaas, maar die stond me ZO tegen, heb hem maar weggegooid. Nu weet ik niet wat ik wil eten......Daar baal ik soms wel van hoor. Zoals ik al eerder las hier: dan heb je zo'n trek in bijv. spaghetti, sta je het klaar te maken en zet je het voor je....neem je een hap....en dan smaakt het niet!!!! :evil:

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @chicken ja alles goed met ons manneke...mijn zwangerschap was best goed alleen last van bi gehad en mijn bevalling ging super 6uurtjes erover gedaan en dat voor de 1e

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ rusteloze benen: ook regelmatig last van!

Verder merk ik dat het langzaam beter gaat met vermoeidheid en concentreren, maar ga wel proberen meer te werken en minder te posten..
    heb net nl gesprek gehad met baas die niet gelooft dat het van de zw komt en die vind dat ik kritischer op eigen werk moet zijn etc etc..... niet echt fijn gesprek dus.. omdat ook vaak naar voren kwam dat hij me juist wel goed vond functioneren.. nou ja.. iig gaan we er nu weer hard mee aan de slag.... heb tot eind juni.... dus......

@ kwaaltje: als ik hard nies ofzo, krijg ik buikpijn... nog mensen last van?

6. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Als ik nies heb ik ook een harde steek in mijn liezen.....en soms ook even buikpijn erna! Zijn echt je banden die dan een klap krijgen denk ik.

7. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Hee meiden,
    Ik ben even een paar dagen niet geweest...net een beetje de laatste berichten doorgescand en wil Elegance en Mir veel sterkte wensen.

Hier gaat alles oke, ben nog steeds zenuwachtig voor dinsdag mijn eerste echo. Ik ben soms nog steeds bang dat er iets niet goed is of goed gaat. Maar goed, blijf positief en heb ook geen reden dit niet te zijn (makkelijker gezegd dan gedaan).

Leuk om al die mooie echo's van anderen te zien.

Hoe zit het met jullie kwaaltjes? Bij mij wisselt het erg. Ik heb het gevoel al iets minder moe te zijn dan eerst (kan dat?) en ben soms nog misselijk, maar soms ook helemaal niet. Verder ben ik s ochtends altijd vroeg wakker. Ben benieuwd hoe het bij jullie is.

8. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Hey lieve meiden!!
    Ik kom net terug van mijn slaapdienst (gister om 13.00 beginnen en om 12.00 weer vrij) ben helemaal kapot.. dus even lekker rustig alles bij gelezen :) heb alleen niet voldoende onthouden om te reageren..
    leuk nieuwtje!! ik ben eergister tante geworden!! mijn broer heeft een zoontje gekregen, alles is goed gegaan! ben helemaal trots :D ik hoop dat wij ook allemaal zon mooie gezonde beeb krijgen aan het einde van dit jaar!
    @hier de tijd sluipt voorbij, ondertussen voel ik vanalles in mijn buik , dus de hoop is heel groot! maar blijf met mijn voetjes aan de vloer en wacht de komende anderhalve week af.. Ik ben een echte flapuit dus velen weten ook van mijn zwangerschap af, moet zeggen dat het ik erg fijn vind dat al die mensen heel lief meeleven, dat doet me wel heel goed! dus ik heb geen spijt dat ik het al zo vroeg heb verteld.. Ik heb tot nu geen enkele negatieve reacties gehad, alleen maar mensen die me oprecht sterkte wensen en met ons mee hopen :D
    @goede echo's gefeliciteerd!!! en voor de komende echo's; genieten!!!!
    liefs

9. Ha meiden...

Hier alles goed...
    Probeer steeds bij te lezen, maar dan komt er weer wat tussen! Ben ergens gebleven op 222 maar haak hier maar een beetje in !
    Had ik vanmorgen in de stad heeeerlijke bonbons gehaald.. wil ik er net aan beginnen zie ik dat er alcohol in zit... aaaah zo jammer he

Verder gaat alles goed.. mijn buik begint al wat dikker te worden, en kleding gaat steeds minder lekker zitten!
    Ga maar eens mijn kast opruimen wat weg kan en wat kan blijven hangen!
    Misschien verdien ik er nog wat centjes mee hihi!

Hoe gaat het verder met jullie?

10. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    Zo ben even 1 of 2 dagen niet geweest, en al heel wat verhalen erbij. Nog even terug te komen op het Borderline ding... Mijn vriend zijn ex-vrouw heeft dat dus, en zij ziet dus niet in dat ze ziek is en wat ze de kids allemaal aan doet. Zij wil niet geholpen worden.
    Voor de rest geloof ik best dat je met borderline prima kan leven als je het maar accepteerd en er medicijnen voor gebruikt mocht dat nodig zijn...
    Dus laat dit voor iedereen duidelijk zijn die hier mee te maken heeft, ik oordeel over niemand met deze stoornis. Ik deelde alleen mijn verhaal en mening hier in.

Gr. Kelly

11. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    Heel erg herkenbaar. Ik heb dat ook. Als ik moet niezen dan krijg ik ook zo'n pijnscheut in me buik.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dag dames, daar was ik weer.
    Het waren 2 slopende dagen, erg vermoeiend en toch ook wel emotioneel.
    Maar het is goed zo...
    Hier gaat verder alles goed, ik voel me prima en heb nagenoeg nergens last van, alleen die vermoeidheid blijft wel aanwezig.
    Zal vast ook nu wel een combinatie zijn van de zwangerschap en de ziekte van pfeiffer--> ben ik herstellende van.....in december positief voor bevonden en ben mezelf weer aan het opkrabbelen. Ook sinds december 3 overlijdens te verwerken gehad dus zal allemaal wel een beetje met elkaar in verband staan.
    We hebben ons zelf voorgenomen om vanaf volgende week openbaar te maken dat we zwanger zijn, ik moet zeggen dat ik er best naar uit kijk :D
    Gisteravond nog even naar het hartje geluisterd van onze frummel en het klonk weer heel mooi, we hebben het geluid opgenomen maar zoeken nu nog even naar een oplossing om het op de pc te zetten.

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meiden
    eindelijk terug uit het zh
    alles was goed :D
    over 2 weken terug komen en dan zullen we verder het beleid gaan bespreken
    omdat de gyn wil wachten tot de mk periode voorbij is

ben wel wat vooruit gezet
    maar dat vind ik niet erg :)
    nu maar hopen dat het dan goed blijft gaan
    en we 2 juni weer een goede echo hebben.
    en dan zullen we de verdere plannen te horen krijgen
    nu heb ik wel wat gedragsregels gekregen
    maar goed die had ik van te voren kunnen bedenken :)

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Hey,
    Vandaag weer een echo gehad, baby was gelukkig goed gegroeid. Alleen moet me baarmoeder echt nog ff gaan groeien want het heb nu erg weinig ruimte. Ben dus 2 weken korter inverwachting als ik zelf dacht en ga daarom bij deze afscheid nemen van jullie. Ik word namelijk een januari mamma.
    Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en ik kom vast nog wel een keer kijken.

Caruli gelukkig dat alles goed gegaan is bij je. mooie echo foto.

Veel succes allemaal bij de zwangerschap.

15. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ caruli; meid geweldig joh! dus alles zag er goed uit? super! =D>
    missch stomme vraag maar welke gedragsregels bijvoorbeeld dan?

@ vriendlief... ow.. je mag ook hier blijven hoor, we hebben er ook een paar van november geloof ik ;) en jij ook heel veel succes met je zwangerschap!

16. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @ Hey Dees85, jij hebt ook wat aardig te verduren gehad zeg, jeetje...
    Hoop dat je nu een leuke tijd tegemoet gaat! En dat je snel van die pfeiffer af bent.

@ zijn er nog dames die uit de omgeving van de bollenstreek komen???

17. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Hallo,

Heb nog niet terug gelezen, jullie schrijven zoveel in 2 dagen tijd ;)

Ik zit morgen (eigenlijk gisteren) aan de 12 weken!!
    Moet maandag weer naar de vk, hoop dat ze het hartje kan horen aangezien ik toch weer eens de kriebels heb of het wel goed gaat.
    Voel mijn baarmoeder nog niet en dat vind ik toch wel erg vreemd. Ben namelijk behoorlijk slank, op mijn buik na nu..haha en met de echo's was het allemaal makkelijk uitwendig te zien vanaf 6 weken en bij mijn vorige zwangerschap was dit al wel :(
    Ik laat het aan niemand merken dat ik me zorgen maak om alle tips en commentaar te mijden.
    Op mijn werk wordt ik helemaal gek! Ze weten al een tijdje dat er een kleintje wordt verwacht en sinds de buik echt niet meer te verbergen is krijg ik continu commentaar over tillen etc. Mag helemaal niks meer van leiding gevende en collega's.
    Wel fijn hoor dat ze rekening met me houden zodat iedereen er baat bij heeft, maar af en toe moeten ze me ook laten gaan. Voel zelf immers het beste aan wat wel en niet kan!

Dit was even een klaagzang en ga maar eens terug lezen!

Groetjes

18. Zeeprest

Zeeprest Lid

18 mrt 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Ja ik :D

Kattuk 8)

Waar kom jij vandaan?

19. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier stralend weer.... Mannetje is tosti aan het maken mmmmm lekker kopje thee in het zonnetje en dan lekker wandelen in het bos. Daarna misschien nog even een blik werpen in een mega babywinkel in de stad en vanavond gezellig uit eten en een verjaardag. Goh, wat is het weekend toch heerlijk.....

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @moontjemoon, Gefeliciteerd meid met de 12 weken mijlpijl! NU, GENIETEN!

Liefs,
    Wendy

Deel Deze Pagina