December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedmeorgen!!!

caruli ben blij dat alles goed is, hoeveel ben je vooruit gezet? en wat voor gedrags regels moeten we aan denken, geen sex?

rest welkom, laatste dagen gelukkig geen slecht nieuws meer, laten we dat zo houden!!!

liefs een vermoeide bapsie

2. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @ he zeeprest, ik kom uit sassum

3. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ zeeprest; leuk ik kom ook oorspronkelijk uit kattuk :D nu woon ik dan op de veluwe maar kom er nog vaak :D heerlijk dorp!

@ de rest; idd lekker weekend, moet strax boodschappjes doen en daarna ga ik lekker int zonnetje zitten :D

fijn weekend!!!

4. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden!

ik ben blij te horen dat het met iedereen zo goed gaat!
    Ik vind dat de laaste week de tijd lekker wat sneller gaat dan al die weken daarvoor.
    Maken jullie dit ook zo mee?
    Dinsdag al weer 11 weken!
    Ik zie dat er al een paar 12 weken al weer zijn! Lekker hoor...
    Nog effies ;)

5. Hey Faye, nou ik heb ook last van borderline, nu zie ik dat er mensen in dit forum zo over praten, verdwijnt bij mij behoorlijk de zin om hier nog mee te gaan kletsen.. dit is gewoon kwetsend ja.. Hier ook medicatie en ik doe mijn uiterste best voor alles en mijn man en ik gaan heel goed voor ons kindje zorgen, dit kindje is echt een reden om voor te blijven leven (sinds dat ik zwanger ben mezelf niks meer aangedaan). Ik hou zoooveeel van dit kindje en dat zal borderline niet verpesten, maar ja jammer dat er mensen gelijk van uit gaan dat het wel zo zal gaan..
    Nou ik neem even afstand nu weet dat ik me er niks van moet aantrekken maar ja ben ook geen ongevoelig overal schijt aan hebbend persoon.

@ Caruli mooie echo en fijn dat alles goed gaat, en het beleid is zeker geen seks meer?

6. haaa meiden!

@moontje moon gefeliciteerd met je 12 weken! Volgende week heb ik die mooie mijlpaal!

@desiree.. ik heb de hele discussie eigenlijk niet gevolgd.. maar ik zou het heeeeeel jammer vinden als je hier minder komt! knuf meid!

@all.. vanmorgen is Rob in in de tuin bezig geweest... want we gaan nu beginnen met de achtertuin... voor is bijna klaar! En ik ben met Jesse hout wezen halen voor het tuinhuisje.. waren wat stukken verrot (is tweedehandse huisje) en die hebben we nieuw laten maken!
    Daarna ff bakkie gedaan bij mijn ouders, en toen nog ff naar een mega grote groente en fruit boer geweest.. die hebben ook mega veel planten maar ook kandelaars en lantaarns enzo! Wendy was weer helemaal blij! (ik hou namelijk echt van kandelaars en lantaarns, landelijke stijl..) Leuke nieuwe plantjes gekocht en een gaaf soort schoolbord met 2 laadjes eronder.. voor bv sleutels in te doen ofzo!

Zo gaat Jesse lekker naar bedje toe.. en heb ik even mamatijd!

Morgen heb ik een meeting met de oktobermama's 2007. We gaan bij iemand in de tuin bbq-en! Heb er mega veel zin in!!

7. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Hoi meiden,
    Eindelijk weekend. Dan nog 1,5 dagje werken en dan de echo en daarna korte vakantie!! De dagen gaan inderdaad sneller nu, maar heb het ook druk op mijn werk.

Zitten er nog meer mensen te wachten op de eerste echo? Van Chicken weet ik het, de rest niet. Vinden jullie het ook zo spannend?

Zijn jullie ook nog weleens bang dat het toch niet goed is?

8. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    [/quote] van Desiree

Hey Faye, nou ik heb ook last van borderline, nu zie ik dat er mensen in dit forum zo over praten, verdwijnt bij mij behoorlijk de zin om hier nog mee te gaan kletsen.. dit is gewoon kwetsend ja.. Hier ook medicatie en ik doe mijn uiterste best voor alles en mijn man en ik gaan heel goed voor ons kindje zorgen, dit kindje is echt een reden om voor te blijven leven (sinds dat ik zwanger ben mezelf niks meer aangedaan). Ik hou zoooveeel van dit kindje en dat zal borderline niet verpesten, maar ja jammer dat er mensen gelijk van uit gaan dat het wel zo zal gaan..
    Nou ik neem even afstand nu weet dat ik me er niks van moet aantrekken maar ja ben ook geen ongevoelig overal schijt aan hebbend persoon.
    [/quote]

Lieve Desiree,

Ik denk dat je mijn "excuus bericht" niet gelezen hebt, alsmede de zaak van kelly waar ik op reageerde.

Jammer dat er wel vele zijn die commentaar hebben op mijn reactie, maar niet op mijn "excuus bericht".
    Overigens ben ik van mening, dat alle nieuwe papa's en mama's de intentie hebben om alles voor hun kinderen te doen, en goed voor hen te zorgen. En toch zijn er heel veel gezinnen waarin kinderen mishandeld worden, zowel lichamelijk als geestelijk.
    Ik weet zeker dat mijn moeder ook de intentie heeft gehad goed te zullen zorgen voor haar 3 dochters. Er is niks van terecht gekomen kan ik je vertellen!
    Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat in jouw geval ook zo is, maar probeer je ook eens in te leven in kinderen van zware borderliners die verwaarloods en mishandeld worden. En niet alleen het slachtoffer rol van de borderliner zelf....bij mijn moeder draaide ook alles om haar!

Ik wil gerust dit forum verlaten, want ik vind het knullig als iedereen opeens weg loopt hier, vind ik trouwens ook erg overdreven, maar goed wie ben ik...

9. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ elegance, wat een vreselijk nieuws!!! Ik lees het nu pas, sorry.
    IK hoop dat de curretage je is meegevallen. Ik heb er ook behoorlijk tegen op gekeken, gelukkig viel het achteraf erg mee. Ik hoop dat je het snel een plaatsje kan geven.

Hopelijk ben je snel weer zwanger van een gezonde baby.

dikke knuffel voor jou!!

liefs berenbotje

Ps. tuurlijk zorgen we goed voor doortje.

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ borderline, sorry ik heb er geen verstand van. Maar ik neem aan dat de meiden die hier last van hebben, wel een beslissing kunnen nemen, of dat een kind krijgen een goede keuze is of niet. Dus meiden met borderline, dikke knuffel voor jullie. Ik hoop dat jullie hier gewoon blijven meekletsen.

@ caruli, joepie al weer een hele mooie echo. En wat goed dat je nu weer wat naar voren bent geschoven.

@ 12 weken, wauw!!!! Wat gaat het ineens snel. Aankomende dinsdag ben ik 11 weken, dus dat schiet op!

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

Ik vind dat je idd wat bot uit de hoek kwam maar het later goed hebt uitgelgd en ik vind dat mensen daar ook respect voor moeten hebben net zoals wij respect hebben voor mensen met bordeline.

dames het lijkt me erg jammer als door deze discussie allemal mensen verwijnen, wie dat dan ook zijn.

soms is het handig om eerst om verduidelijkking te vragen voor je een mening over iemand of een getypte opmerking vormt, het komt immers vaak anders over, dan dat het bedoeld is!

Dit is mijn mening en dus niet een aanval naar wie dan ook toe!

12. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ bapsie, goed gezegd meid!!! Ik ben het helemaal met je eens.

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje ik kom even vertellen dat de curetage goed verlopen is en ik wil jullie even bedanken vor jullie lieve bemoedigende woorden.. Ik ga jullie nu al missen, ook al was ik er niet lang bij! :) IK ben nog heel moe en heb bijna de hele dag geslapen..

maar ik vind het jammer dat ik dit midden in een discussie moet vertellen... Er zijn zoveel dingen om je druk te maken en ik las dat er zelfs al excuses zijn aangeboden.. wat wil je dan nog meer.. je kunt je druk blijven maken... iedereen zegt wel eens iets op een minder handige manier..
    Ik vind het niet leuk dat iemand die haar excuses aangeboden heeft niet even te horen krijgt dat er zand over de situatie gedaan kan worden maar het juist erger maakt om een drama te maken en hier te verlaten.. maar goed ik werk dagelijks met mensen met deze stoornis en herken dan ook dit gedrag.. Excuses zijn excuses en er zijn geen moorden gepleegd..
    meiden gebruik je verstand en gevoel... Iedereen zegt wel eens iets waarmee je een ander kwetst.. Ik wil niet verder ingaan op borderliners, ik heb er immers voor gestudeerd en werk ook met ouders waarvan de kinderen uit huis zijn geplaatst vanwege de onveilige situatie.. En voor dat iedereen mij gaat aanvallen er zijn ook genoeg mensen die het goed onder controle kunnen houden.. maar een bepaalde mate van bezorgdheid is hierin wel goed.. vooral omdat je hormonen vaak tegenstrijdig werken met de medicatie en men hierdoor nogal eens van slag kan raken..

Dus mijn laatste tip aan jullie, er zijn ergere dingen waar je je druk om kunt maken.. Ben blij dat jullie een gezonde beeb bij jullie hebben die wel bij jullie wil blijven waar jullie wel voor mogen zorgen... Ben daarin lief voor ellkaar, er zal nog vaak genoeg de komende maanden iemand iets ongeremd en misschien niet handig brengen.. maar luister dan ook naar iemands excuses, die zijn niet minder belangrijk....

Dag meiden, Heel veel succes in december en voor de komende maanden heel veel plezier en intens geluk!
    Ik zal nog af en toe even komen spieken hoe het met jullie is en hoe het gaat! en doortje!! welkom thuis meid!! :)

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Thanks lieve Elegance!

Ik wens je nogmaals heel veel sterkte toe, ik hoop dat je droom snel vervuld zal worden!

Liefs,
    Wendy

15. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    haai meiden,

@ elegance; fijn dat de curretage aardig mee is gevallen.. het is toch niet niks hoor! meid ik hoop echt dat jij ook binnenkort een gezond beebje bij je mag hebben!

@ poohbeer; vind het goed van je dat jeje excuses aan hebt geboden en ook al kwam het misschien een btje lullig over bij de meiden die er zelf last van hebben, daarna heb je ook niet meer gehoord dat het goed was of nog niet ;)

hier gaat alles lekker, dinsdag ook al weer 12 weken :D gaat lekker opschieten zo!

16. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @ even aan alle meiden hier, toch nog even over het stoornis van borderline... Jullie die deze stoornis erkennen kunnen hier vast ontzettend goed mee omgaan en zijn gewoon als ieder ander mens. Maar mijn vriend z'n ex-vrouw kan dat dus niet en is een heel ernstig geval en ze ziet zelf niet in dat ze daar last van heeft. Net zoals Poohbeer kan ik daar over mee praten met de ernstige gevallen. Jullie die het dus wel onder controle hebben... horen zich helemaal niet aangesproken te voelen want het gaat niet over jullie!!!!!
    Iedereen ervaart deze stoornis anders en geen mens is hetzelfde!!!

17. Hey.. nou ja het is meer als hier mensen zijn die het bijv. onverstandig vinden als iemand met borderline zwanger wordt en een kind krijgt dat ik me dan niet zo op me gemak voel hier.. maar goed ik denk dat ik het dan weer snel te persoonlijk ga opvatten. Dat wil ik ook niet, maar het kan me gewoon zo kwetsen. Ik word hier zeker wel in de gaten gehouden juist sinds ik zwanger ben gaat het veel beter. Had net 'excuses' gelezen, sorry daar had ik net niet al te veel tijd aan besteed, maar goed wat mij betreft is ook de borderline discussie verleden tijd nu (sorry dat ik 'm oprakelde, zie ik nu, zucht.. maar was gewoon dat de letterlijke zin me kwetste! Misschien word ik wel een slechte mama :( )

Man & ik gaan nu uit eten, helaas ben ik misselijk weer bah.. hopelijk is het straks minder als er eenmaal eten in zit :)
    voor degenen die nog een termijnecho krijgen, krijgen jullie deze ook komende week? Ik kan niet wachten op maandag :)

18. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @ desiree1986 jij zal echt geen slechte moeder worden!!! Het belangrijkste is dat jij je stoornis erkent en er iets aan doet!! Daarom ga jij een goeie moeder worden.
    Hoop dat je lekker gegeten hebt... en dat je misselijkheid snel overgaat. Ik was de 1e 5 weken ontzettend misselijk maar nu heb ik daar geen last meer van!!
    Ik hoop dat dat met jouw ook zo gaat!

19. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    hi ladies! Laat weer even mijn neussie zien.
    Hier gaat het redelijk, ben nog erg misselijk en tot overmaat van ramp heb ik er waarschijnlijk ook ischias bij. Lekker vooruitzicht, zo vroeg in de zwangerschap (not).

Fijn om te zien dat het bij veel dames lekker gaat en dat de buiken al beginnen te groeien!

20. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    ik heb volgende week pas de echo... pff echt slopend! Ik zou zoo graag een hartje horen of een mooie echo zien... en ja ik ben soms bang dat het niet goed is... ik tel de laatste dagen echt af! Ik heb niet zoveel kwaaltjes, dat maakt me ook onzeker moet ik zeggen...

Deel Deze Pagina