Hoi Afteranne, Je loopt gelijk met mij zie ik . Wanneer heb je de echo dan precies? Ik dus dinsdag.. Zat net even op het zwanger worden forum een beetje te lezen en las dat iemand na drie maanden een mk had gehad. Ben dan gelijk onzeker. Dan baal ik van mezelf dat ik zit te lezen op het forum...ik kan maar beter niks lezen denk ik dan. Maar toch heb ik meer vertrouwen dan in het begin. Nu inderdaad aftellen....zoveel meiden weten al dat het hartje klopt of hebben al meerdere echo's gehad, dan ben ik soms wel een beetje jaloers. Deze week zijn wij ook aan de beurt! Dan zien we hopelijk onze frummels lekker bewegen en is alles goed! @ all: Ik hoop dat iedereen gezellig hier blijft kletsen en wens iedereen een fijne zondag.
Morgen mijn intake, dan wordt ook de echo gepland, spannend. Ik hoop dat het vlak na onze vakantie kan!! Vandaag even wat minder pijnlijke (.)(.), hoop maar dat dat straks weer komt.....Toch eng dit.
He meiden! Ben weer terug van vakantie! Heerlijke 2 weken in italie gehad! Prachtig weer en veel dingen gezien! Beetje jammer dat het eten op een gegeven moment ging tegen staan en dat ik niet eens meer pizza en pasta wilde eten hahaha! Hoop dat het goed met iedereen gaan, ik kom weer gezellig meekletsen! Alle vlindertjes, een hele dikke knuffel van mij! In het bijzonder Elegance! Wat een verdriet en oneerlijkheid! Ben er echt stil van, hele dikke knuffel!!!
@ doortje79 heb je geen last gehad met opstijgen en dalen? Wij zijn afgelopen dinsdag avond terug gekomen van 8 dagen Turkije. Ik was hartstikke beroerd met opstijgen en landen. Ik was blij als ik uit het vliegtuig was, en de terug reis moesten we nog een tussenlanding maken ook dus had ik het 2x. Normaal nooit geen last gehad met vliegen, zal wel door de hormonen komen haha.
@kelly: hahaha ik ben zowiezo niet zo'n held met vliegen, maar ik herken wel wat je zegt. Voelde me nog beroerder dan "normaal". Was ook echt bang dat ik zou overgeven. Had jij dat ook?
O heb ik helemaal nooit aan gedacht! Ga over 2,5 week naar kos voor 3 weken is 4 uur vliegen! \Hoppen dat het een beetje mee valt haha.. @ |Kelly lekker hoor vakantie ik ben ook al echt aan het aftellen! @Blije doos, wanneer gaan jullie je inschrijven voor al die leuke zwanger dozen?
goedemiddag meiden! 11 weken! JOEHOE!!! zo blij! Ik heb het gisteren avond aan mijn beste vriendinnetje verteld en de komende week ga ik het langzaam aan iedereen vertellen... Eerst op mijn werk en dan aan de rest...zo leuk! @doortje; welkom terug! Fijn dat je vakantie leuk was!
En hier alweer 12 weken ! en 1 dag... Blije doos al aangevraagd hoor, duurt helaas alleen nog zo lang tot ontvangst haha. Is jullie zondag ook zo saai?
@ doortje79Ik had ook echt het idee dat ik moest overgeven, maar bleef langzaam in en uit ademen door mond en neus en dat ging redelijk. Ach we hebben het er weer op zitten en je beebje heeft wel alvast z'n eerste vakantie meegemaakt haha
@ Manoe, ik heb al heel snel de blije dozen hier en daar aangevraagd maar het duurt inderdaad heel erg lang voor dat je ze op mag gaan halen. Je moet al zowat aan het einde van je zwangerschap aan zitten..... Had er ook 1tje van kruidvat aangevraagd en die kan ik vanaf 14-9 ophalen das nog zooooooo ver weg..
hey! Wat is het hier de laatste tijd toch rustig in december? Iedereen druk in de weer? Ik dacht daarnet, ff snel bijlezen, nou ik was met 2 berichtjes alweer klaar met lezen, haha! Komen jullie allemaal gezellig meekletsen meiden? Suus verveelt zich!
Goede morgen allemaal. *** ego bericht *** Vandaag (staat niet in de agenda) ga ik voor mn 2e echo en een eerste gesprek met de gyn. Ik ga vragen of die me wat kan geven voor mijn misselijkheid... Ik hoef niet over te geven maar ik voel me vanaf het begin zo rot. dacht dat het een week geleden wat minder werd maar dat waren maar 2 dagen. Ook maak ik een beetje zorgen over mijn borsten. Ze zijn zo veel gegroeit zodat ik bang ben dat ze kapot gaan.. nou kunnen jullie lachen maar ik heb een operatie gehad (een paar jaar geleden) en de littekens staan echt op springen. Bij mijn linker tepel komt er een heel stuk borst naar buiten ploppen (het is net of er een gat zit in mn onderbindwefsel) Ik vind het eng en ze doen heel erg pijn. Nou ik ga snel nog even wat werk verichten.. half 12 in het ziekenhuis zijn. Groetjes aan iedereen en een fijne dag toegewenst ***einde ego bericht***
Goedemorgen Lente, Heel veel succes, en natuurlijk plezier vandaag! Kan mij voorstellen dat je dat eng vind, hopelijk valt het allemaal mee! Liefs, Wendy
Dat is inderdaad wel een beetje eng Lente....Hopelijk kan de gyn je geruststellen of doorverwijzen...Wel leuk je 2e echo vandaag! Straks mijn intake. Toch ook spannend en leuk tegelijk. Ook wel grappig wie je in die praktijk allemaal tegenkomt. Er is namelijk maar 1 praktijk hier (met 10 verloskundigen) dus iedereen gaat daar heen...Wie weet wie we zien, haha!
@happy, krijg je ook meteen je eerste echo vandaag? Of moet je daarvoor een aparte afspraak maken? Veel plezier in elk geval! Groetjes, Wendy
goedemorgen!!!!! he he ik ben er weer hoor! Jeetje wat word er weinig gekletst!!! Hier alles goed. Wel ontzettend moe, maar alles gaat goed. Ik heb er net weer 4 nachtdiensten opzitten pfoe he. Ik ben echt retemoe, gelukkig kan ik er nu aan toe geven, heerlijk! En o ja: 11 weken!!!!!! jippie!!! Helaas nog niets gevoeld, al zeggen ze dat je bij een 3e al een beetje 'gekriebel' kan voelen om en nabij de 11 weken.......Ik heb het vorige week wel zien bewegen, dus dat stelt me gerust. Ben wachtende op een teken van leven hihihihihihi Ach ja straks denk ik 'Ff niet hoor!' Maar het zou nu zo heerlijk zijn als je op die manier bevestiging krijgt van leven in je buik nu. Misschien moet ik gewoon geduld hebben, maar ja soms hihihihihi Ik duikel mijn bedje in tot vanmiddag. Kus!
Helaas nog niet nee...Maar dan kunnen we wel vandaag de afspraak daarvoor maken. We gaan komend weekend 2 weken op vakantie dus hoop direct daarna voor mijn echo te mogen komen!
@goedemorgen Lente, wat een naar bericht zeg... snap heel goed dat je dat eng vind. dat vind ik ook als ik jouw bericht lees. Heel veel succes en sterkte vanmiddag in het ziekenhuis! X kelly