@happy, jeetje...nog minimaal 2 weken wachten...ik ben niet zo goed in wachten . Misschien kunnen ze je er nog tussen proppen voor je vakantie ?!?!?!?!
Goedemorgen ladies, Even bijgelezen ... best veel werk want er wordt een hoop gebabbeld. Vandaag en morgen werken en dan woensdag vrij: moet om 11.15 uur naar de vk en ben nu al weer zenuwachtig aan het worden. Onzinnig natuurlijk maar ik kan er niets aan doen. Nu maar hopen dat de dagen een beetje vlot gaan! Als alles goed is woensdag dan gaan we het "openbaar' maken. Zin in! Fijne dag vandaag!
@ilse, die zenuwen ken ik, ik mag morgen weer naar het WKZ dus vanavond zit ik weer te stuiteren op de bank.......pffff Werk ze de komende dagen!
Goedemorgen allemaal! Nog niet alles bijgelezen...naar volgens mij gaat alles met iedereen nog helemaal goed toch? Bij mij beginnen de zenuwen een beetje op te spelen....pffff....had vannacht een nachtmerrie, niet meer normaal, ben er nog steeds van van slag. Ik ga er maar niet al te veel op in, maar het had in ieder geval te maken met het beebje... Ik was ZO blij dat ik wakker werd.... Maar goed..alles gaat dus nog steeds helemaal goed hier!!! Nog maar 4 nachtjes slapen en dan hoop ik eindelijk ECHT goed te kunnen gaan genieten. @Happy, heel veel plezier vandaag met je intake. Geniet er lekker van....leuke tas met kadootjes...hihi
Weet iemand toevallig wanneer je een 2e echo krijgt?? Ik heb 4mei de 1e gehad toen was ik 9 weken. Diezelfde dag ook 1e afspraak gehad bij de verloskundige beetje kennis maken enzo. Vandaag ben ik 11 weken jippie!!! Afgelopen woensdag bloed laten prikken was verschrikkelijk ben panisch voor naalden maar goed moet gebeuren he. Maar goed eigenlijk is er geen volgende afspraak gemaakt voor een volgende echo. Moet 2juni weer naar de verloskundige toe.
@Kelly, volgens mij verschilt dat per vk en per persoon. Ik heb de eerste echo op 24 april gehad, daarna de 2e op 7 mei en de derde heb ik op 20 mei.
@kelly, ik heb begrepen dat de eerst volgende voor mensen bij de vk de 20 weken echo is, maar of dat klopt weet ik niet zeker, omdat ik zelf bij de gyn loop. Groetjes, Wendy
oke dan wachten we gewoon maar "rustig" af... Nog meiden met kwaaltjes? Ik zelf mag niet klagen heb weinig last meer van kwaaltjes, heb alleen ontzettende pijn in me kont, denk een spier of zo. aan het einde van de dag kan ik niet meer normaal lopen van de pijn. Morgen een bezoekje brengen aan de huisarts
@Kelly...hier niet veel kwaaltjes. Pijn in (.)(.) wordt soms ietsje minder. Had dit weekend wel weer een mega-moe-aanval. Gistermiddag lekker 1,5 uur liggen slapen. Over de echo..ik zou het ook niet weten. Ik heb vrijdag pas de eerste en dan met 20 weken. Volgens mij verschilt het heel erg per vk.
hadden we een afspraak gemaakt voor een echo op de 27e blijkt mijn man dan 2 dagen in duitsland te zitten en kan niet mee dus vanmorgen maar gebelt om die echo te verzetten had ik 2 opties of nog 2 weken later (vond ik eigenlijk geen optie)ben dan ongeveer 13 weken of morgen avond dit vond ik een vele betere optie dus morgen avond mijn eerste echo spannend heb dus toch een kadootje voor mijn vader als die de 26e gaat trouwen als de echo goed is natuurlijk groetjes gerianne
Morgen meiden, Hier nog steeds alles rustig en goed te doen, ik voel me heerlijk. Morgen alweer 12 weken!! Vanaf nu mag iedereen het weten dat we zwanger zijn, ben zo benieuwd naar alle reacties. Ik wil het wel van de daken schreeuwen Vanaf volgende week gaan we beginnen met onze verbouwing in huis, zie er een beetje tegenop hoeveel troep en rommel het gaat geven.....maar jah het is voor een goed doel he. Het resultaat mag er hopenlijk wezen. Ik heb nu weer ff 3dagen vrij dus ga er maar heerlijk van genieten, hoop dat het weer een beetje mee gaat zitten.
Meiden! Even een ego berichtje Hebben jullie ook zo'n last van pijn in jullie buik? Heb vanaf gister krampen, alsof ik ongesteld moet worden Ik houd het er maar op, dat het me baarmoeder is, die aan het groeien is. Maar ik maak wel zorgen dat het niet goed zit! Bij elk wc bezoek, ben ik bang om bloed te zien @Veluwe en Sassum...ik kom niet oorspronkelijk uit Kattuk hoor, ben geboren in Amersfoort en opgegroeid in Scherpenzeel Gelderland. Ben voor 11 jaar terug naar Katwijk verhuisd, toen ging ik samenwonen met de vader van mijn zoontje. Maar ik ga hier nooit meer van me leven weg, het is hier fantastisch! @echo morgen...veel succes! Spannend he @ de rest..dikke knuffel en een fijne dag vandaag! Liefs Le
@zeeprest ik heb dat ook gehad die krampen, maar dat was echt nog in het begin van de zwangerschap bij 5,6 weken... toen zeiden ze tegen mijn dat het te maken had met het groeien van je baarmoeder. @Dees wat heerlijk dat jij je heerlijk voelt. De verbouwing is voor je beebje neem ik aan?? Schreeuw er maar op los dat iederen het mag weten!!! Ik kon al heel snel me mond niet houden dus zowat iedereen weet het al haha
@kelly25; de verbouwing is idd voor ons frummeltje, in principe is de babykamer nu een logeerkamer....aan de achterkant van ons huis hebben we in januari een dakkapel laten plaatsen, hier komt straks de nieuwe logeerkamer. Hier moet nog wel het 1 en ander aan afgewerkt worden. Isoleren, muren stuccen, etc . Als die kamer klaar is kunnen daar de logeerkamer spullen heen en is de 'babykamer' leeg zodat daar nieuw behang op kan en een nieuwe vloer. Kijk er nu al erg naar uit. Zit al een beetje te bedenken hoe we kamer verder gaan inrichten qua kleur, vind zelf de kleur fel groen met lichtblauw erg leuk....maar twijfel nog wel erg of het mooi zal worden icm ons uitgezochte kamer. Dit is de bestelde kamer : http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =883&m=883
@Dees Wauw wat een mooie kamer zeg, Nou ja mag ook wel voor dat geld toch. Het leven is al duur genoeg. Wij hebben zaterdag een 2e hands kamertje gekocht, helaas zijn wij minder bedeeld in het uitgeven van geld, door de schulden van mijn vriend z'n vorige relatie Maar we zijn er harstikke blij mee hoor met de kamer die we gevonden hebben. Tegen juni wordt ie thuisgebracht
@kelly25; die tijd hebben wij idd ook gekend, nu sinds een jaar zijn we...nou ja mijn vriend dan schuldenvrij. Jammer genoeg merkte ik hier ook de consequenties van. Maar we hebben het samen opgelost zodat we zo snel mogelijk weer verder konden. Hij heeft er iig goed van geleerd. In goed en wel anderhalf jaar hebben we een schuld afbetaald van zo'n 10.000 euro. Ik hoop voor jullie dat de schulden snel zullen verdwijnen!
@dees, wauw wat een leuk kamertje! Ik durf nog niet te gaan bestellen, waarschijnlijk door het verleden. @kelly, ik heb bij mijn eerste ook alles nieuw gekocht, maar achteraf gezien vond ik het doodzonde! Echt waar, alle spulletjes gaan zo goed als nieuw weer weg tegen minder dan de helft van de nieuwprijs! Dus ik vind het helemaal zo gek nog niet hoor!~ Wij zelf gaan ook voor tweedehands, maar dan met een andere reden....wij willen een "antiek" kamertje. Dus alles brocante, een leuke grenen kast, en dan met verf een uitstraling van bv 3 gebruikte en oude lagen verf etc. Een leuk bedje zoals deze bv.: http://link.marktplaats.nl/252507645 of deze http://link.marktplaats.nl/251267538 Van die laatste vind ik de kleur erg mooi, denk dat ik daar ook mee aan de slag ga. Als accesoires allemaal oud speelgoed, een oude driewieler, oude bromtollen, oude fotolijstjes met sepia kinderfoto's van wim en mij enz enz... In mijn hoofd is het al bijna klaar Kan bijna niet wachten met het kopen en opknappen, maar doe het toch nog even.
hoi allemaal iedereen die een echo krijgt: heel veel succes hier gaat het goed heb het hartje al gehoord van de kleine met angelsound blijft toch elke keer weer mooi om te horen ik kan het al niet meer verbergen, de meeste mensen weten het gelukkig ook al wel dat het raak is verder ben ik alweer aan het aftellen voor de volgende echo all: fijne dag vandaag en genieten he
@ Dees; Zo lekker lijkt me dat schulden vrij.... Helaas wij zijn al bijna 3 jaar bezig en 't einde is nog lang niet in zicht Maar goed hij had ook iets meer dan jouw mannetje. Hij zit nu zeker nog wel op de 15.000 kan je nagaan wat dat 3 jaar geleden was... Ach wij leven gewoon ons leven en doen het met iets minder. Wij hebben 2jaar lang gevochten om zijn kids bij ons te krijgen en dat hebben we nu voor elkaar en wij houden van elkaar en er komt een liefdes beebje deze kant op, dus dat komt wel goed toch?