December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb een vraagje...... :oops:
    Hebben jullie zin in vrijen?

Ik HELEMAAL niet, mijn man ook niet. Hij denkt dat hij de baby beschadigd.
    Hoe zit dat bij jullie?
    Wanneer komt "de passie" terug?

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik had wel zin maar ben nu gewoon te moe :rolleyes: . hahah :) .
    Wanneer het terug komt, tsja dat wisselt per vrouw! De een heeft de hele zwangerschap geen zin en de ander gaat de hele zwangerschap door ;)
    De mannen moeten inderdaad ook kunnen hihi kan soms een beetje een raar idee zijn..hahaha.

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    haha, ja, wij hebben ook nog geen daad gehad sinds we het weten! Ik ben benieuwd als het wel gebeurt, dan geef ik wel een seintje!

@berenbotje: ik begrijp de uitleg en heb het al geprobeert en het is me gelukt hoor! Dus bij deze ben ik geslaagd voor de spoedcursus!

@hier: ik was bijna 2 dagen krampvrij, nou toenstraks kwam het weer in volle glorie terug! Ik heb weer krom gezeten van de pijn... en wat ik het engste vind is dat het voornamelijk links zit en het uitstraalt naar mijn linkerlies... en als je dan wat leest over bbz... dan word ik toch wel bang hoor! Heeft niemand van jullie daar last van? Ik vrees dat ik de enige ben... als het nou een herkenbaar symptoom was...zucht...ik maak me te druk!

4. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hallo meiden, ik kom hier ook maar heb vorige week positief nieuws gehad naar onze 2 TP! Onze 1e Icsi was het ook raak maar meteen weer mis en nu hebben we 13 maart TP gehad van 2 cryo's en Zwanger! Nu hopen dat wuppie zich vast houd en het lekker naar zijn/haar zin heeft!
    Afgelopen maandag opnieuw bloedtest gehad en HCG was 162ul. hebben nu maandag afspraak bij de gyn. voor een gesprek en opnieuw bloedprikken! Wat zijn dit spannende weken zeg!

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    welkom stef!

Gefeliciteerd en alles gaat goedkomen met dit wurmpje! Wil je ook op de bevallingslijst?
    Laat maar even weten wanneer je uitgerekend bent en wat je leeftijd is dan zetten we je erbij! (als je dat wilt he!)
    Onder de banner van berenbotje staat een link naar onze site, daar houden we bij wie er zwanger zijn en welke afspraken er gepland staan. Dan kun je daar een kijkje nemen!

6. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Suuske ik wil er wel op maar wacht even de afspraak af van maandag! Dan hoor ik denk ik wanneer ik uitgerekend ben! Heb ICSI gehad en heb 13e tp gehad, 26 maart eerste dag laatste ongi. Cyclus van 29 dagen ga van de langste uit omdat het soms welles wisseld en dan kom ik uit op 4 december!

7. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    stef1978@ Ik ga voor jou duimen.
    We zitten een beetje in hetzelfde schuitje.....Wij zijn 3 1/2 jaar bezig, 1 MA, 1 miskraam en nu weer zwanger (4de IUI poging) Het moet ons lukken :D
    Zet hem op en geniet ervan! Dit gaat me wonderbaarlijk goed af.

8. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hey meiden,

Mag ik me ook bij jullie voegen? Nog geen idee wat de evt uitgerekende datum is. 23-2 eerste dag van bloeding na medicijnen ivm ongi die maar niet op gang kwam. 31-3 positieve test :) 10 april moet ik naar de gynaecoloog voor vroege echo (vorig jaar bbz). Hopelijk zit het op de goede plaats....

xx Wendy

9. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Wendy, hey dar leuk man nog gefeliciteerd!

DDS, idd ja Ik heb in totaal 4 miskramen gehad en 1 buitenbaarm. zijn 4 jaar verder en hebben hier nu alle hoop op! Ik duim ook voor jouw meid, trouwens nog gefeliciteerd. wij schelen 2 dgn grappig zeg!

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @stef1978 en wendy 30380 welkom bij de decembermama's en gefeliciteerd! Als jullie de uitgerekende dag weten, dan horen we het wel! Vullen we dat in op onze website.

@suuskebab! Gefeliciteerd je bent geslaagd! Die krampen zijn heel normaal hoor! De één heeft er wat meer last van dan de ander. Geen zorgen maken hoor!

11. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hey meiden, hebben jullie hier ook last van?

Heb al sinds een paar dagen dat mijn onderbuik (schaam gedeelte) erg opgezet is! Maar het kan toch niet ons wuppie zijn toch? Zouden het de darmen zijn? Vindt het niet erg en mak me er ook niet druk om maar was er wel benieuwd naar!

Heb ook sinds twee dagen van een zeurend gevoel onderin! En die borsten groeien en zijn erg gevoelig! Je hoort me niet klagen hoor .....heb het er wel voor over

12. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Alle nieuwe mama's van harte welkom en gefeliciteerd !

13. @stef en wendy.. gefeliciteerd!

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    Leeftijdlijst:

berenbotje - 30 jaar
    Daphne - 25 jaar
    Cindybaby - 38 jaar
    dds- 30 jaar
    Desiree1986 - 22 jaar
    Xenas81 - 27 jaar
    Gien - 20 jaar
    Lente1973 - 35 maar 9 april ben ik 36 !
    SylviaM - 32 jaar
    Suuskebab - 26 jaar
    Chicken - 33 jaar
    Missflower - 21 jaar
    Ntombi - 28 jaar
    Mili - 27 jaar
    Fempje - 25 jaar
    Rebbel - 25 jaar

15. Heb trouwens vanmiddag van die kruidvat testen gehaald.. 2 voor 5€! Net nog even gedaan! hahahah ! Soms geloof ik het ook echt nog niet!
    Maar binnen no time stond er een dikke vette streep! Zelfs dikker dan de test streep! hihi Ik ben ook weer blij!

16. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Dat zijn inderdaad je darmen. Je wuppie (hihihi) zit nog onder het schaambot, die is nu nog te klein om voor een buikje te zorgen.
    Maar het kan geen kwaad he ;) ! Het is juist wel schattig toch, nu al een ieni mini buikje!

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

welkom en gefeliciteerd aan de zwangere dames die erbij zijn gekomen! :D

meiden ik ben erg moe, dus hou het kort!

@dds: hier geen sex in de zwangerschap ivm kans op vroeggeboorte! ik ben bij Milan met 25+5 weken opgenomen met weeën en vrijen werd ons toen sterk afgeraden, ik ging dan gewoon aan de gang! maar normaal gesproken kan het geen kwaad hoor alleen bij een dreigende vroeggeboorte!

liefs rebbel

18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Ik had gisteren ook al weer een nieuwe test gedaan :oops: ! De ongeloof blijft toch nog een beetje.

Maar wel leuk om die bevestiging toch weer even te zien ;)

19. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Blijf jij dan maar bij je mannetje uit de buurt :( Vervelend zeg. Maar het is de moeite waard!

20. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    ik ga weer even lekker voor de tv hangen....
    Morgen mag ik er weer vroeg uit....6 uur! Bah.

Nog een fijne avond!

Deel Deze Pagina