December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @poohbeer; De 1e zou niet zo mijn smaak zijn maar het 2e ledikantje vind ik erg mooi zeg! Nu hebben ze bij riviera maison toch wel leuke dingen, mijn zusje werkt in die winkel en komt vaak met erg leuke spullen en aanbiedingen aan.
    @caruli; wanneer is de volgende echo? Goed om te horen dat je het hartje al zelf hebt kunnen horen met de angelssound, lekker om naar te luisteren he!

Wij hebben gisteren het geluid van de angelssound op kunnen nemen, nu weet ik alleen niet hoe ik het geluid hier bijv. neer kan zetten om het jullie te laten horen.
    Het is een wma bestand.

2. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @poohbeer; ik vind de 2e ook erg mooi hoor! je hebt een goeie smaak :)

We hebben wel een nieuwe kinderwagen gekocht haha nog voordat ik wist dat ik zwanger was, maar de blokker moest er vanaf en hij was van € 320 afgeprijsd naar € 50 nou dat is pas een koopje al zeg ik het zelf

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Zeeprest, wat geinig, ik woon ook in katwijk. :p
    Kelly, mijn schoonzusje en zwager wonen nu sinds 2 maandjes in sassum. Hihihi.

Vandaag bloed wezen prikken, 6 buisjes vol! Ruben vond het maar maf wat er gebeurde, mocht zelfs zijn Nijntje lenen die hij had meegenomen, hahaha.

Heb weer mooie echo's voorbij zien komen!
    Gefeliciteerd meiden!

Mijn vermoeidheid is al aardig over, wel sta ik nog regelmatig boven de wc... Gister moest mijn vriend zo verschrikkelijk lachen tijdens het ontbijt. Ik liep even weg om te schuimbekken ;) en ging daarna gewoon weer aan tafel zitten en begon m'n eitje te pellen. :) Hij snapte er niets meer van.
    Komt echt in 1 keer opzetten bij mij en is dan ook weer meteen weg.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @kelly; Dat is idd veel geld. Moet ook wel eerlijk bekennen dat we het lekker vinden nu van alle schulden af te zijn. Valt toch een soort van last van je schouders.
    Het ergste vond ik nog dat het om een lening/schuld van een auto ging die hij toen destijds nieuw gekocht had en nu niet meer in zijn bezit heeft.... gelukkig bracht de auto nog wel weer wat geld op waarmee een groot gedeelte van de schuld afbetaald kon worden.
    Maar het belangrijkste is zeer zeker dat je gelukkig bent met elkaar, wat dat betreft kan je dan niks in de weg staan. Zo nu en dan kun je ff je ups and downs hebben, maar dat is het leven.

5. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi meiden,

Ben weer terug van de echo en het was helemaal goed: de kaken gezien, vingers en tenen, blaas, maag en ze heeft alvast naar de nekplooi gekeken en dat zag er heel goed uit. Helemaal leuk dus!
    De placenta ligt achteraan, dus dan kun je makkelijker je baby voelen later
    Nu is het dus echt....

6. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @Hey Runner leuk weer iemand dicht bij uit de buurt :)

@Dees, mijn vader zegt altijd het leven is niet hard... het leven is keihard! En daar wordt je elke dag wel mee geconfronteerd. Gelukkig heb ik hele lieve ouders die ons meegenomen hebben op vakantie (vorig jaar ook al naar Euro Disney) en nu vorige week lekker 8dagen Turkije geweest. Dat zijn dan wel dingen die je extra raken.
    En ze zorgen goed voor me, nu helemaal nu ze weten dat het 1e kleinkind in aantocht is haha

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @sylvia; Geweldig om te horen dat alles goed was, het lijkt me zo super om je kindje al zo te mogen zien, teentje en vingertjes tellen!!
    Nu er lekker van gaan genieten :D

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @kelly; Leuk om te horen dat je ouders er zo goed voor jullie kunnen zijn. Ik zou er dan ook echt ff helemaal van genieten. Het geeft je min of meer weer ff kracht om door te gaan.
    Het leven kan idd soms keihard zijn, ik ken het. Maar ook daar zit een keerzijde aan, het kan soms ook zo mooi zijn!

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    wow sylvia,

wat goed! Ik krijg met 12 wk en 1 dag ook nog een echo, dus nu weet ik alvast wat me te wachten staat! helemaal leuk!
    Ik heb de placenta ook aan de achterkant, vind ik ook helemaaaaaal niet erg!

Even over de angelsound:
    Ik lag vanochtend even te luisteren en volgens mij hoorde ik onze frummel druk bewegen met armen en/of beentjes! Zou dat kunnen? Ik hoorde namelijk het hartje en ook nog wat andere doffe en soms onverwachte geluiden... iemand enig idee?

@ schulden; meiden, het komt allemaal goed! gelukkig zijn kan ook met wat minder en dan straks als alles afgelost is ben je ineens een NOG rijker mens!

@alle intakes vandaag: succes meiden!

Ow en dames: ik zag trouwens dat Rebbel alweer opnieuw zwanger is! JOEPIE!!!

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce...hoe laat heb je je intake?

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Jeetje wat voel ik me vandaag emo zeg....en ik vind ook dat vriendje en ik te weinig sex hebben....misschien heel persoonlijke vraag, maar hoe vaak doen jullie het momenteel?

12. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Je baarmoeder groeit je hele zwangerschap door..dus zou het dat niet kunnen zijn? Ik wil het eigenlijk ook wel weten.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; momenteel zijn wij ook niet meer zo actief...op de 1 of andere manier is het nu heel anders en heb ik er zelf persoonlijk niet zo veel zin in :oops:

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees..maar ik heb juist wel zin. M'n vriend is wel net met een nieuwe zaak begonnen, heeft het heel druk en z'n hoofd zal er wel niet naar staan, maar ik voel me een soort van niet meer gewild....slaat waarschijnlijk nergens op, maar ben gewoon mega emo op het moment.

15. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    hallo...

meiden ben echt het hele weekend eigenlijk weekeinde niet geweest omdat mijn laptop WEER kapot was.. moet echt ene nieuwe kopen..

hoe gaat het hier? zijn hier nog grote gebeurtenissen geweest?

caruli: hoe was je echo gegaan.. probeerde het terug te vinden snel maar kon het niet vinden...

hier gaat het wel goed erg duizelig en wat misselijk nog steeds....

16. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    over dat zin hebben.. nou omdat ik zooo moe ben heb ik niet echt zin.. mn man wel maarja pfff. sochtends ben ik erg misselijk smiddags zijn de kids gewoon wakkeer en savonds ben ik te moe...

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Chicken, hier ook al weken geen sex meer....
    Doen eigenlijk allebei geen moeite op dit moment en vind dat wel best. :oops:

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @runner...ook al niet meer...maar vindt je dat dan niet jammer? Ik heb dan meteen het idee dat er iets is...

19. MamaToontje

2 apr 2009
    85
    0
    0
    Regio Utrecht
    Hai meiden,

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Vinden jullie het oke als ik mee kom schrijven? Lijkt me wel gezellig.
    Ik ben zwanger van ons tweede kindje en ben uitgerekend op 1 december 2009. Ik heb al een dochter uit maart 2008.

Ik heb met 9 weken een echo gehad en daar zagen we een mooi kloppend hartje! Verder voel ik me prima, op wat hele vervelende hormonen na. Maar dat is voor een goed doel he?

Hebben jullie veel last van kwaaltjes?

Groetjes van Toontje

20. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @ chicken; wij doen het nog wel maar stukken minder actief, ik heb wel zin maar inderdaad 's avonds veel te moe. in de weekeinden wil het er nog wel eens van komen. Als ik jouw was zou ik er gewoon over praten met je mannetje... Doen wij ook en dat helpt echt wel al zeg ik het zelf...

Deel Deze Pagina