meiden ff ego; net intake gehad en het zijn ZULKE LEUKE MEIDEN! ze zijn met zn 2en en dat vind ik ook echt super want dan leer je ze echt kennen! ook weer een echo gehad en het is zon schatje! alles zit er nu op en aan en mijn berekening klopte precies (morgen 12 weken) dus 1 december uitgerekend! @ zin; hier op zich ook niet echt veel zin, als het zover is is het heerlijk hoor, is het bij jullie ook zo veel meer intens zeg maar (klinkt een beetje stom maar na 5 tellen ben ik er al hahahah) @ kamertje; dat is echt leuk zeg dat 2e bedje! en wat een leuke stijl heb je verzonnen! @ sylvia; super joh dat alles goed was! heerlijk dat goeie nieuws allemaal! hoe zijn de andere intakes ed gegaan?
@zin: dramatisch hier ... al weken geen sex gehad omdat ik er echt te moe voor ben en de lust is er ook even niet. @angelsounds: heb 'm zaterdag gekregen en natuurlijk direct geprobeerd. Kon helaas niets vinden
@mamatoontje, gezellig dat je mee komt schrijven! @ goede intakes en echo's!!! Wat goed allemaal! @ minder zin, hier nog één. Sorry, maar ik weet niet waar ik de energie vandaan zou moeten halen. En dan ben ik ook nog eens supermisselijk....ik wacht wel effe. @ Rebbel opnieuw zwanger!!!! Wat een goed nieuws!
@ ilse; hier morgen 12 weken en kan het nog steeds niet vinden hoor! vroeg het aan de vk vandaag en die zij dat is heel normaal de een vind het gelijk en een ander pas bij 14 weken... wel balen maarja
Hoi Gien, Heb idd gelezen dat het vanaf 12 weken kan maar dan lees je ervaringen van anderen... ach ja, je kent het wel Raak er niet van in paniek maar het zou zo leuk zijn om iets te horen. We moeten maar geduld hebben! Gelukkig woensdag weer een echo. Groetjes!
Hallo allemaal!! Ik ben net terug van mn echo en het was geweldig!! De baby was zich lekker aan het afzetten en ging zo de hele baarmoeder door.. Ik ga Xenas81, Dejide & Suuskebab op de datum 6 december verlaten!! De vorige echo was het al duidelijk maar ik ga iets naar voor geschoven worden!! Mijn datum gaat dus 02-12-2009 worden... even mn banner aanpassen! Ik heb ook even mn borsten probleem laten zien.. en hoefde me geen zorgen te maken.. ik krijg wel een speciale BH aangemeten voor meer gelijkmatige steun. hieronder een foto van ons mooie babytje =D>
Hallo, Ik mag straks weer naar de vk, hoop dat ze ook weer een echo maakt! (heeft een eigen app). Mijn dochter (2 jaar) zei vanmiddag voor het eerst mama heeft een baby in de buik. Terwijl ze vorige week ontkende omdat ze het niet snapte. Maar ze ziet de buik groeien, dus waarschijnlijk accepteerd ze het nu wel! Kan wel weer wat goed nieuws gebruiken na een heftige ochtend/middag. @ alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd @ iedereen, geniet lekker van de echo's en angelsounds!
SylviaM, 12 weken en een goede echo. Meid, wat zal je gerustgesteld zijn. Nu alleen nog maar genieten he!!!
De zin en lust komt vanzelf wel weer terug. Voel me nu toch nog te vaak te moe en beroerd. Kan al kribbig worden als hij me een kus wilt geven Ben af en toe veelste benauwd.. Weet wel dat toen ik net zwanger was van Ruben dat ik er geen genoeg van kon krijgen. Eigenlijk de hele zwangerschap lang. Hopelijk komt dat na deze 3 maanden ofzo wel weer terug, hahaha! Lente, gefeliciteerd en wat een duidelijke echo alweer!
Net terug van intake. Alles goed gegaan! We morgen zelfs morgen al komen voor de termijnecho! Om 16.00, zo spannend. Alleen 1 hele grote maar, mijn lieverd zit vanaf morgenochtend twee dagen aan de andere kant van het land voor zijn opleiding. Die lessen zijn verplicht....Vind het zo erg dat hij niet bij de 1e echo kan zijn, zelf zegt hij dat als het moet dan moet het. We gaan namelijk op vakantie en als we terugkomen ben ik 11 weken, dat is dan te ver voor de termijnbepaling omdat de combinatietest ook in de periode gepland moet zijn... Dus blij dat ik morgen een echo heb maar heel verdrietig dat mijn schat er niet bij is. Mijn moeder en schoonmoeder gaan mee, die werden natuurlijk helemaal wild toen ik ze vroeg! Maar duimen dat alles goed is. Als het niet goed is heeft hij al gezegd direct naar huis te komen, maar ik hoop dat ik hem de foto kan mms-en van zijn kindje!
Happy, misschien een raar vraagje maar laat jij je moeder en schoonmoeder er ook bij zijn als het een inwendige echo is? Bij onze vk praktijk doen ze het nl voor de 10 weken standaard inwendig... Als ik mag dan ben ik alweer 11 weken maar twijfel nog of ik mijn moeder mee vraag...
Zo weet 6 paginas bijlezen pfff @ ego: vanmorgen naar de vk! Was interessant enzo en ze heeft geprobeerd hartje te luisteren! Helaas . Ons kleintje is een pestkop zij hoorde het en toen zwomie de andere kant op! Nog voor wij het hoorden! Maar zij is tevreden! In ieder geval is er nieuwe afspraak gemaakt en ook voor de echo! Zal suus zo ff mailen om het toe te voegen! OH! En krijg ms een extra uitgebreid echo extra! Omdat mijn zus open rug heeft (klein en nergens last van, maar toch) :-D ben errug benieuwd! Verder zaterdag meegroeibeha gekocht.. echt zo dom dat ze geen leuke hebben! Klachten worden minder, lijkt het.. dus das mooi @ elegance: goed te horen dat de curretage goed is gegaan!!! Sterkte met verwerken en we zorgen goed voor doortje! En je weet het: je bent altijd welkom om gezellig te kletsen! @ de discussie: ok.. ik denk dat het tijd is voor een grouphug!!!! En dan hebben we het er niet meer over, goed? @ happy: kan dat je hormonen ff zich op wat anders focussen @ vliegtuig: ohoh .. wij gaan naar bali . En word normaal ook al zo misselijk . Sjit.. @ lente: succes vanmiddag! @ zeeprest: ik inspecteer ook nog steeds de wc papiertjes hoor is vast gewoon je bm die groeit Zooo.. en nu ga ik weer aant werk! Doeg! @ chicken: zie bovenaan en ja wij hebben ook stuk minder 1 keer per week ofzo heb gewoon minder zin!... al moet ik zeggen dat het langzaam terugkomt.. en heb ook soms gevoel hem te verwaarlozen maar volgens hem is dat nergens voor nodig.. Oh.. en mijn vriend legt wel initiatief bij mij, dus ken je gevoel van wil je mij niet meer.. maar hij wil mij gewoon ontlasten enzo.. en doen er idd over praten, dat scheelt al stukken! @ duizelig: ik moet van de vk zorgen elke 2 uur wat te eten om zo minder suiker schommelingen en veel drinken ivm bloeddruk.. @ gien: bij mij duurt het langer en minder vochtig zeg maar maar als dan wel intenser.. snappie? Binnenkort een ladies night.. ff zien of er nog wat leuk nieuw speelgoed op de markt is..
@mamatoontje; Welkom hier en klets gezellig mee! @gien; we lopen gelijk op, ben morgen ook alweer 12weken @lente1973; wat een mooie echo!! Lief zeg dat neusje. @moontjemoon; Veel succes straks bij de VK, vanwaar die heftige ochtend/middag?? @all; Net ff heerlijk een bad genomen, nou ja heerlijk....ik was er gauw klaar mee aangezien ik me ineens niet lekker begon te voelen. Waarschijnlijk een bloeddruk daling geweest, voelde ineens m'n pols versnellen...ben gelijk onder de koude douche gaan staan en ben me gaan afdrogen en aankleden. Ben er nu nog niet helemaal lekker van... Ik had juist een niet al te warm bad genomen aangezien ik bekend ben een lage bloeddruk...nou ja, komende tijd maar ff geen warm bad meer als ik alleen thuis ben.
Dank jullie wel voor de welkoms! Wat betreft zin, die is er niet heel erg. Soms wel, maar ergens voelt het gewoon niet fijn. HAd ik bij de eerste ook. Terwijl het helemaal geen kwaad kan om seks te hebben! Lente, wat een mooie echofoto van jullie kindje! Wauw! Het blijft toch iets magisch he? Balen happy79 dat je man/vriend niet meekan. En we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat alles goed is! Zijn jullie ook zo adrem. Ik gooi er echt heel makkelijk vanalles uit en moet soms echt op mijn woorden letten. Herkenbaar? Vooral mijn man moet het ontgelden...
@moontjemoon; Veel succes straks bij de VK, vanwaar die heftige ochtend/middag?? Na kort ziekbed is vanmiddag mijn oma overleden
@Lente; wat een prachtige echo en zo duidelijk @mamatoontje; dat adrem zijn komt mijn heel bekend voor, mijn vriend moet het ook vaak ontgelden die zegt nu steeds vaker ja nee en amen om maar geen verkeerde dingen te doen of te horen haha.