Ahh jeetje!! Dan wens ik jou en je familie bij deze heel veel sterkte en kracht om dit verlies te verwerken. Gecondoleerd!
Als ik een echo krijg zal het me benieuwen hoe groot de beeb nu is. met 10+5 was de beeb 4.2 cm das nu al ruim 1 1/2 week geleden..
@ lente; die van ons was ook ongeveer 5 cm! super gezicht he egt gaaf @ runner; mijn moeder was er de vorige keer wel bij met inwendige echo... ik was er al bang voor dat het een inwendige zou worden maar het boeide me eigenlijk niet toen ik zag dat alles goed was...
Gien, das ook wel weer zo. Mijn moeder vind ik niet zo heel belangrijk (gaan samen regelmatig naar de sauna) maar mijn schoonmoeder moet dan echt niet in de buurt zijn! Maar ja, zij durft me dan ook niet eens aan te kijken als ik ging voeden, whahaha! Moontjemoon, gecondoleerd.... Dees, klinkt wel eng zeg. Badwater zet ik ook niet meer heet. Maar dat meer omdat dat gewoon niet meer fijn voelt.
Moontjemoon, gecondoleerd meid.... Over de echo, als het inwendig zou moeten vind ik het geen probleem dat mijn moeder-schoonmoeder erbij zijn hoor. Ik weet dat ze dat altijd heel discreet doen, maak me daar maar geen zorgen over. Bij onze praktijk proberen ze het wel eerst normaal. Moest ook een uur van te voren gaan plassen en twee glazen water drinken.
Echt, serieus! Als ik bij hun in de huiskamer ging voeden dan ging ze of een sigaretje roken buiten of ze deed de tv aan en bleef strak met haar blik in dat beeldbuis hangen en dan zei ze wat, meestal andwoorde ze dan alleen. Schoonvader die zei dan "ohw" en draaide zich weer om en ging in de keuken zitten, whahahaha! Mijn schoonloeder is nog een beetje van de oude stempel. Vond het zo belachelijk dat we het geslacht wisten van Ruben. 1 Dag later vroeg ze: weten jou ouders het al? Stel ik me aan? Als je het kwijt wil mag je het wel vertellen hoor. Ik heb stijf mijn lippen op elkaar gehouden totdat ze haar nieuwsgierigheid echt niet meer kon bedwingen. Verder vind ze het niet leuk dat wij (nog) niet getrouwd zijn en al wel samenwonen en zelfs een kindje hebben. Tsss! Oh ja en het ergste is nog wel dat wij of in het buitenland willen trouwen of het echt klein willen houden en bv op maandagochtend elkaar het ja woord willen geven. Wat ben ik toch een verschrikkelijke schoondochter en een verkeerd voorbeeld. Wil je nog meer verschrikkelijke verhalen horen??? Happy, das wel weer een goede tip 1 uur van tevoren plassen en water drinken. Dat was mij nog niet verteld.
@Moontjemoon..gecondoleerd met het verlies van je oma. Sterkte! @echo/runner...bij mij op het formulier staat 1 1/2 uur van te voren uitplassen en dan binnen 15 minuten een liter water drinken. Ik moet om 9:10, dus ik ga om 7:30 plassen en dan 1 liter water.
@iedereen, bedankt voor jullie reacties op het "geen-zin-verhaal". Ik stel me ook vreselijk aan hoor...heb een mega-waardeloze-rot-zeur-zanik-moe-blehhhh-dag.
@chicken: hahahahaha... klinkt heel erg bekend! zin om onder de dekens te gaan liggen en er pas weer uit te komen als je je beter voelt? vanaf hier een heeeel dikke knuffel!
Hallo, Ben weer terug van vk. Heb weer een echo gehad en beeb was goed gegroeid, maar ben de lengte alweer vergeten Heb de verwijsbrief voor 20 weken echo alvast meegekregen, zodat ik alvast een afspraak kan maken (20-21 wkn). Schrok gewoon van mijn bloeddruk, 100/55 zo laag heb ik m nog niet gehad... We proberen de gang van zaken gewoon weer op te pakken, al is het niet makkelijk. Morgen gewoon werken en woensdag iets eerder weg ivm avondwake. Vrijdag is crematie. Bedankt voor jullie steun!
@Moontjemoon...gecondoleerd met je oma. Sterkte! @tweede bedje; ja ben er ook helemaal verliefd op, maar helaas al gereserveerd voor iemand anders. Vond het nog te vroeg om erover heen te bieden. Komt vast nog zo'n bedje. Nu nog een hele grote buikkast zoeken...whahaha 995 euro....ja daaaaaaaaag @seks, dat is nou iets waar ze mij altijd voor kunnen wakker maken bij wijze van...en met ze bedoel ik natuurlijk alleen mijn man! Maar we zijn wel voorzichtiger...ze zeggen dat het geen kwaad kan, maar mijn man is toch wat huiverig merk ik...en ik ook wel hoor. @echo's/intake, allemaal goed nieuws! SUPER! Happy, toch nog voor je vakantie!
@Moontjemoon...gecondoleerd met je oma. Sterkte! @tweede bedje; ja ben er ook helemaal verliefd op, maar helaas al gereserveerd voor iemand anders. Vond het nog te vroeg om erover heen te bieden. Komt vast nog zo'n bedje. Nu nog een hele grote buikkast zoeken...whahaha 995 euro....ja daaaaaaaaag @seks, dat is nou iets waar ze mij altijd voor kunnen wakker maken bij wijze van...en met ze bedoel ik natuurlijk alleen mijn man! Maar we zijn wel voorzichtiger...ze zeggen dat het geen kwaad kan, maar mijn man is toch wat huiverig merk ik...en ik ook wel hoor. @echo's/intake, allemaal goed nieuws! SUPER! Happy, toch nog voor je vakantie!