zooo mijn internet is super langzaam maar goed.. aller eerst moontjemoon gecondoleerd. dat is zeker een groot verlies. maar je oma weet wel dat je een beebje verwacht dat had je verteld toch? ze kijkt vast de hele zwangerschap mee meiden met echos super!!! ik zag ook een heel mooi kindje voorbij komen.. echt al best groot ik kan bijna niet wachten tot 27 mei dan mag ik weer vliegen: ik zie nu ook een beetje tegen t vliegen o eigenlijk terwijl ik heel wat gewend ben.. qua reizen. maar om nu ( over 3 weken) 4 uur in een vliegtuig te gaan zitte en met al die spullen te gaan lopen sleuren... en kids.. die vast wel lekker druk gaan zijn.. pfff ja zie ik wel tegen op maarja daarna wel 2 weken relaxen gaat iedereen nog op vakantie???? mamatoontje: welkom ik heb net gegeten en ja viel toch weer niet goed marja hopelijk snel wat beter...
@Moontjemoon...gecondoleerd met je oma. Sterkte! @tweede bedje; ja ben er ook helemaal verliefd op, maar helaas al gereserveerd voor iemand anders. Vond het nog te vroeg om erover heen te bieden. Komt vast nog zo'n bedje. Nu nog een hele grote buikkast zoeken...whahaha 995 euro....ja daaaaaaaaag @seks, dat is nou iets waar ze mij altijd voor kunnen wakker maken bij wijze van...en met ze bedoel ik natuurlijk alleen mijn man! Maar we zijn wel voorzichtiger...ze zeggen dat het geen kwaad kan, maar mijn man is toch wat huiverig merk ik...en ik ook wel hoor. @echo's/intake, allemaal goed nieuws! SUPER! Happy, toch nog voor je vakantie!
Forum, is helemaal van slag...ik type 1 bericht en t staat er tig keer op. Nu krijg ik steeds een mysql database error.... Dus sorry voor de vele berichten!
Poohbeer, ik wilde net zeggen, 1 keer is ook genoeg hoor. chiquita, wij gaan van 12 t/m 28 juni met de auto naar zuid frankrijk. Word nog een hele zit. Zowel voor Ruben als voor mij. Vraag me af wie er als eerste gaat zeuren.
runner: hahah nouja n de auto kun je eventueel lekker vaak stoppen wij gaan ook in juni trouwens 8-22 juni... ga weer terug naar mn programmas wordt vandaag tv avond voor me.. eerst take me out.. en dan gtst en de crimescene avond op rtl 4 weltrusten alvast voor iedereen.. heb trowuens wel honger nu... heb net al wat dingen op
Chiquita, enig nadeel is dat je er dan wel heeeeel erg verschrikkelijk lang over doet. Is sowieso meer dan 1200 km karren. Fijne avond! Mijn vriend is nu met zijn vader naar het zh. Hij had het verschrikkelijk benauwd en kon geen kant meer op. Nou als die kerel ergens last van heeft dan is het ook goed raak... Hoop dat ze snel weer thuis zijn. Ruben net op bed gelegt, speelgoed weer aan de kant, nu de keuken nog maar ik heb geen zin!!
hey dames!! Moontje gecondoleerd..heel veel sterkte de komende dagen! @echo's wauw mooi hoor!! @intake's spannend! zijn toch de mensen waar we ons vertrouwen aan moeten geven!! @hier pffieuw dit was dag 7 van een reeks werken...ben toe aan een mini winterslaap geloof ik..morgen nog vergadering en een overdracht en dan 1 dagje vrij Door de lange dagen helaas niet zoveel tijd om hier mee te kleppen, maar dat komt straks vast wel weer ik lees wel alles bij!! maar alles onthouden lukt (nog) even niet.. En natuurlijk als ik vrij ben even spieken bij mijn neefje!! mag al oefenen met omkleden en verschonen echt een schatje en alweer 5 dagen oud, gaat snel joh.. Nu lekker slapen, voor vanavond nog weltrusten!!! en voor morgen vroeg, goede morgen!!! Groetjes
@runner, hoe is het afgelopen met je vriendsvader?? @happy oh wat ontzettend gaaf dat je morgen al mag!!!! ohhh wat jammer dat je mannetje niet mee kan.. maar wel heerlijk dat je voor jullie vakantie nog even zwaaien mag!
Goedemorgen meiden! Vandaag mag ik weer naar het WKZ! De zenuwen gieren door mijn keel! Bij mijn miskraam in 2006 bij 13 weken bleek het vruchtje 9 wkn en 5 dgn oud te zijn, precies vandaag dus......Moet er om half 1 zijn, dus dat duurt nog even! Happy, jij heel veel plezier vandaag! Laat je snel van je horen? Groetjes, Wendy
goedemorgen!!! poohbeer: veel succes en plezier vandaag runner: ja dat is idd wel een lekker eindje maarja gelukkig nog niet zo druk op de weg toch.. niet de zwarte dagen dta is pas juli toch?? nou hier wel goed alleen wat misselijk bah met moeite mn eten naar binnen gekregen.. vandaag maar eens mn zoontje op mijn paspoort bij laten schrijven wel zo makkelijk
@Chiquita, volgens mij heb je ook een toestemmingsformulier van de vader nodig tegenwoordig. Tenminste dat was bij mij vorig jaar. Dus als hij zelf niet mee gaat....dan weet je t vast . Groetjes, Wendy
Goedemorgen, Leuk al die aankomende vakanties!! Toch extra leuk met een kleintje mee toch? Jij ook succes vandaag Wendy. Inderdaad wel een typisch moment, maar nu zit het vast goed! Duim voor je. Hier gieren de zenuwen door mijn lijf. Ben zo bang dat het niet goed is. Mijn borsten deden vorige week zoveel meer zeer dan deze week. Vooral 's ochtends heb ik bijna helemaal geen pijn....Mmm, voel wel krampjes in mijn BM...Ahh! Ik weet het gewoon niet. Voel me gewoon niet veel anders dan normaal...Hadden jullie ook van die tegenstrijdige gevoelens rond je 8e week?? Balen Chiquita dat je zo misselijk bent...Hopelijk gaat het snel over!
@happy, ik heb mijn gehele zwangerschap nergens last van, behalve wat moeheid.... Toch heb ik al 3x een kloppend hartje mogen aanschouwen...let op: straks valt er 3 kilo zenuwen van je af als je op de tafel ligt en het hartje ziet kloppen . Veel plezier!
Hoi meiden, Voor mij vandaag ook een hele spannende dag! In de middag heb ik mijn termijnecho, mijn eerste echo! Ik ben zo zenuwachtig en bang! Natuurlijk voel ik nu allemaal dingen die me ongerust maken, of het zijn gewoon dezelfde dingen als eerst maar door de spanning zie ik ze anders. Waarom voel ik vooral dingen aan 1 kant? Kunnen jullie me even bemoedigend toespreken?! Happy en Poohbeer, jullie ook veel succes vandaag..hoop dat het goed zit bij iedereen.
@kml, meid iedereen heeft die stress, maar je bent al bijna 11 weken! Dus ff nog relaxen en straks valt er ook bij jou een zware zak van je schouders! Succes, en vooral HEEL VEEL PLEZIER! Wel weer snel komen melden hoe het was he !
Hey Wendy, Succes vandaag! Ik herken heel erg wat jij nu zegt. Ik ben ook constant bezig met rekenen. De 2e miskraam kreeg ik 2 maanden en 15 dagen na de eerste dag van de laatste menstruatie en daar zit ik nu ook op... Ik hoop dat deze dag snel voorbij is. Ik voel me echt een ontzettende muts dat ik de datums van de verschillende miskramen "projecteer" op de huidige zwangerschap... ik wil het zo graag een keer loslaten. Morgen gelukkig weer een echo en dan hoop ik wat meer rust te krijgen. Nogmaals succes... ik ga voor je duimen! Hoe laat moet je? Groetjes, Ilse
@Happy en KML: jullie ook veel succes vandaag! Krijg het nog druk met duimen gelukkig heb ik tijd genoeg.
Spannende dag vandaag in het decembermama topic! Kml ook succes meid, helaas zitten we in het zelfde schuitje! We gaan gewoon vanmiddag de prachtigste echo foto's laten zien ok??