@Dees Balen dat je je zo naar voelt, en dat je hartslag zo laag is. Mijn hartslag is gelukkig normaal tenminste 4mei bij de 1e afspraak bij de verloskundige nog wel haha... Tot dat ze begon over bloed prikken toen schoot ie omhoog. Dat heb ik vorige week laten doen en daar ben ik gelukkig vanaf
dees: balen meid ik heb daar ook last van mijn bloeddruk is laag en blijft laag tot nu toe ook tijdens de zwangerschappen altijd 90/60 of wel eens 100/60 tegen een te hoge bloeddruk kunnen ze wat doen maar bij een te lage niet het enige wat je kunt doen is zoute drop eten maar goed daar moet je ook maar fan van zijn sterkte meid!
@Dees, in bad met een lage bloeddruk is altijd een beetje oppassen, maar als je zwanger bent helemaal. Ik heb er zelf ook last van. Wat ik doe is het bad niet helemaal vol en zorgen dat je borst in ieder geval boven water is. Dan krijg je het minder heet.
Door een bad gaan je bloedvaten wijder openstaan. Omdat je hart door een lage bloeddruk dit niet snel genoeg kan doorpompen, krijg je dus zuurstoftekort. Daar komt het door. Oppassen dus.
Ik weet idd dat een te warm bad je bloeddruk kan verlagen, ik had er juist rekening mee gehouden en het bad op ongeveer 35 graden laten vollopen. Maar jah, het is gebeurd en doe het niet zo gauw weer. Het voelt iig niet lekker, maar had eigenlijk verwacht dat ik me vandaag toch weer stukken beter zou voelen. Zout drop heb ik altijd standaard in huis, maar ben er meestal al gauw zat van. Ik blijf maar goed drinken, dat schijnt ook te helpen...
@ lage bloeddruk: hij was bij de vk precies goed maar heb nu ook zulke momenten! vk adviseerde minimaal om de 2 uur iets te eten en veel te drinken. Op die manier houd je allerlei waardes op peil en moet het minder worden... plus binnenkort check op bloedarmoede.. maar had vanmorgen bijv de multivitamine genomen en was toen zonder eten weggegaan en bedacht daqt ik ook geen eten voor onderweg wa.s. op terugweg richting huis om eten te halen werd ik misselijk en duizelig: 1 hap en alles was weer weg! @ chickenbuddy en suusbuddy: hoe gaatie met jullie??? chicken: bijna echo!! spannend!! en leuk vooral!!! @ vertellen: we twijfelen nog of we wachten tot na de echo of dit weekend met mijn verjaardag.... iig gister nog een vriendin ingelicht en ms vanavond mijn schoonvader.. die vriendin was iig lekker enthausiast.. is nu 38 weken dus die vind het super dat ze meteen word opgevolgd hehe
Héeeeeeeeee Joycybuddy!!! Gaat goed hier!! Begin redelijk nerveus te worden voor de echo...ik hoop zo dat alles goed is.....kan er gewoon niet van slapen joh. Jij volgende week je echo!!! Meis, dan gaan we pas echt genieten!!!
ja echt he! hihi.. meot zeggen dat het helpt dat de vk tevreden is hoor! kan sindsdien ook stuk beter genieten! En mijn zusje is zooo enthausiast... zijn intussen al 2 keer wezen zwemmen en beide keren kwam ze met een kadootje aan! voelt ook errug fijn ! hihi...
het is stom, maar je wordt toch weer zenuwachtiger als het nadert.. hoe zit het met jouw zenuwen voor vrijdag?
Kan het me zo goed voorstellen...ik begin ook steeds nerveuzer te worden. Gelukkig moet ik al om 9:10 's ochtends, dus hoef geen hele dag te gaan zitten wachten. Erg he, die zenuwen...pffff
Ik heb een afspraak om 15.20 Zit nu thee te drinken, wil wel graag plassen van de zenuwen, maar doe het dus niet. Heb nog geen liter gedronken (ik weet niet of ik dat trek ). Ik ben wel slank, dus dat is een voordeel toch voor een uitwendige echo? Lekker dat jij het zo vroeg hebt, dan hoef je niet in spanning te zitten een halve dag zoals ik. Alleen ik ben nu nog aan het werk en anders had ik na de echo weer naar mijn werk gemoeten...en dat wil ik natuurlijk niet. Morgen Parijs! Op mijn werk heb ik een grote deadline, maar ik kan me niet echt meer concentreren...
Ik denk dat wel goedkomt met die echo hoor. Gewoon voordat je weggaat nog even een lekker groot glas water. Als je slank bent scheelt het inderdaad ook....dat voordeel heb ik ook! Oh meid, ben ook zenuwachtig voor je....hahaha...dat kon ik er nou net nog bijhebben...hahaha. Lekker morgen naar Parijs...dat wordt hoogstwaarschijnlijk een dubbel feest!!!
Ik heb al 6 jaar een eigen administratie/belastingadvies kantoor. Heel erg leuk. Ben nu bijna klaar met de opleiding voor belastingadviseur. Je mag bijna!!!
Nog een uurtje...Ik word gek!! Ik ga zo voor de laatste keer plassen en dan twee mokken thee drinken. Ben zo nerveus, kan niet goed zijn voor de beeb . Hoop zo dat tie het doet !!