wat een spanning meiden heel herkenbaar heb ik steeds ondanks dat ik al een aantal echo's heb gehad heel veel toi toi toi en hopelijk komen jullie met mooie berichten terug
*INBRAAK* Caruli, wowie, wat geweldig dat wij nog n keer samen zwanger mogen zijn! Ben zo super super blij voor jullie! Hoe voel je je? Is het al een beetje tot je doorgedrongen? Liefs Esther (December 2007 mama)
Hi Meiden, Ik ben er weer! En wederom goed nieuws, wat een heerlijk gevoel...pffff...weer 5 kg lichter . Kleintje was een beetje aan het slapen, trappelde af en toe een keer met de beentjes, en schudde soms even met zijn hoofdje. Lengte: 3.5 cm....en nog steeds 2 dagen "groter" dan in werkelijkheid...we weten immers exact wanneer mijn eitjes bij Wim's zaadjes zijn gezet . Hier een pica: [attachment=0:6sjsqq3y]10 wkn.jpg[/attachment:6sjsqq3y] Liefs, Happy Wendy
Hihi, ik zei al tegen Wim tijdens de echo...o nee he...lijkt jouw neus te hebben! Dat vrouwtje lachen... En jij nog 3 nachtjes slapen, dan mag jij ook komen showen!!! YEAH!
Dat kan ik mij heel goed voorstellen! Ik zou het ook niet meer hebben als ik zo lang moest wachten!!!!! Kun je niet 3 dagen in bed kruipen???? LOL Gelukkig mag je vroeg, als je dan ook nog pas aan het einde van de dag mag wordt je helemaal leip!
Nou daar ben ik ook heel erg blij mee. Nachtje slapen en de volgende dag als eerste een echo. En daarna ben ik vrij, dus als het goed is kan ik de foto de hele dag bekijken..hahaha
@Chicken, ja behalve dan wanneer je ons een berichtje mailt he! Niet vergeten in alle blijdschap LOL!
hahahaha jullie een opsporingsbericht plaatsen......en ik lekker in de tuin met de echo op m'n voorhoofd geplakt..hahaha