December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Goh, die meiden worden straks gek van al die pagina's onzin van ons...hihi

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Dat denk ik ook....ze zullen wel zeggen..."moet er niet gewerkt worden ofzo?"....uh.....ja, doen we ook nog tussendoor..

3. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    Hey Dames ik ben er ook weer hoor!!! Was even met de kids bezig leren fietsen

4. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Ik ga maar even boodschappen doen...holle bolle gijs heeft honger ;).

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    pfffff....nou zeggen ze op het NOD forum dat ze soms aan het broekloeren zijn, maar ik kan er momenteel ook wat van. Hoe kan dat nou dat ik ineens zo gespannen ben...ik word gek van mezelf!!

Adem in - adem uit - ik bevind me in een groen weidelandschap - niets aan de hand - er zit een mooie echo aan te komen - adem in - adem uit....etc.

6. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @Poohbeer wat een mooie echo trouwens!!

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    nog geen nieuws van kml en happy? pfff... jeetje!
    maarem.. ik was ff werken.. dus sorry ;)
    maar zo te zien heeft iederen zich hier wel vermaakt! haha
    Tot morgen weer! ga afsluiten!

8. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Thanks Kelly!

Chicken, inderdaad adem in en adem uit..zet desnoods een bandje op ;).

Holle bolle gijs heeft PIZZA gekocht...tot na het eten!

Liefs,
    Wendy

9. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    hey meiden,

moest heel wat bij lezen maar heel veel berichten van chicken :) hahah volgens mij verveelde je je?

wendy: bedankt voor het advies.. ik was te laat bij het gemeente huis dus dan morgen maar.. man is morgen toch thuis dus kan die mooi mee. maargoed dat je het zei want ik wist dat echt niet dat de vader ook moest tekenen...

happy en kml nog niet terug :( ben zoooo benieuwd....

ik zag wel een mooie echo van pooh toch?? in ieder geval een mooie echo voorbij komen..

ALLE MEIDEN MET 12 WEKEN GEFELICITEERD!!!!!

ik moet nog 4 weken :( maar ik kom er wel..

vandaag ook even langs de mac geweest heb 1 hamburgetje op van 1 euro.. die kleintjes.. en een kitkat mcflurry die wa wel heel lekker maar dat vod mijn man ook. hij hoefde maar 1 hapje het werd alleen 3/4 van de mc flurry...

nu dadelijk maar op bedliggen lekker relaxen.. rug en voeten doen hartstikke pijn en vanavond maar weer tv kijken :)

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hij doet het!!!

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Het was echt geweldig. Eerst uitwendig. Als snel kon ze de kleine vinden en we zagen het hartje meteen kloppen! Toen ze ging meten kwam ze uit op 7 weken en 2 dagen. Dat kon eigenlijk niet, mijn cyclus was erg regelmatig. Ze stelde voor om toch een inwendige echo te doen om de termijn te bepalen. Toen klopte het direct! Zelfs twee dagen extra, 8 weken en 2 dagen. Zo gaaf allemaal!! Ben helemaal opgelucht. Op de foto moeten jullie even wachten, mijn vriend heeft de laptop mee naar zijn tweedaagse cursus. Heb de papa in spe een mms gestuurd met de foto, hij is helemaal trots natuurlijk!

12. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden!

@ Echo's mooi zijn ze hoor! Heerlijk gevoel he als je je frummel zo ziet bewegen :D
    @ Ego ik ben 11 weken vandaag! Joehoe nog 1 week te gaan!
    @ angelsounds wanneer konden jullie het hardje vinden? En waar zochten jullie? Ik kan hem nog niet vinden :( hou niet van wachten :p

13. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Mooi al die echo's!

sinds gisteren is mijn vermoeden veranderd van een jongen in een meisje....
    de kleine lag er gisteren voor de echo met de benen omhoog en bibs recht in beeld, maar zag alleen de navelstreng. Ze zeggen toch dat een jongetje al vroeg te zien is (ook met 12+2?)

groetjes
    Simone

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @happy, haha dat berichtje...die ene regel...ik dacht is dat alles? Maar toen naar de volgende pagina...en daar kregen we uitleg. Whoehoooeeee...gefeliciteerd hoor! Heerlijk gevoel he? Ben jij ook, net als ik, 5 kg lichter na de echo? Whaha

Groetjes,
    Wendy

15. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @happy; ben blij voor je dat je echo goed is gegaan, een hele opluchting lijkt mijn zo...

@ ik heb 4 mei de 1e echo gehad, maar niet het hartje gehoord alleen maar gezien.
    maar als ik die verhalen allemaal van jullie hoor wil ik ook snel weer een echo!!! Ik weet alleen nog niet wanneer ik mijn volgende echo heb.
    2juni moet ik weer naar de verloskundige.

16. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Hoi meiden,

Alles was goed!!! Hij/zij lag druk te spartelen en zwaaide naar ons!! Ik ben precies zoals ik dacht 10 weken en vijf dagen, uitgerekend op 10 december.

Ik ben nu al zo verliefd op die kleine, brutale spartelaar!

Sorry dat ik nu pas een berichtje plaats, zit nu pas achter de computer.
    Wat een heerlijk gevoel is dit..inderdaad zoals Poohbeer zei: ik ben vijf kilo lichter.

Lieve meiden, ik ga lekker naar Parijs morgen een paar daagjes.
    Chicken, heel erg veel succes en plezier vrijdag! Ik hoop dat je een mooie kleine frummel ziet die net als de mijne lekker zwaait naar je!

17. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Oja, ik heb dus een inwendige echo gekregen..moest even slikken (was ervan uitgegaan dat ik een uitwendige kreeg), maar viel reuze mee :)
    Ben eerst wel even naar de wc gegaan, want ik had al die tijd mijn plas opgehouden!

18. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    happy en poohbeer, lekker dat het bij jullie ook allemaal goed was!

19. jose1710

jose1710 Lid

24 nov 2008
    62
    0
    0
    joepieeeeee!!!!!!! :D :D :D
    Vandaag een goede echo gehad het hartje klopte goed en het bewoog zelfs al.
    Ben helemaal happy.
    Ben 18 december uitgeteld precies zoals ik zelf had berekend.
    Nog leuker is dat ik over een 2 weekjes nog een keertje mag, omdat je volgens de dokter dan alle details beter kan zien.. Dat is dan weer het voordeel van een huisarts met echoapparaat!!
    Alle dames met een goede echo ook heel erg gefeliciteerd!!

20. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Leuk om te horen zeg die goede echo's! Ik kan me buik echt niet meer uit houden loop al weken in slobber kleding terwijl ik altijd strakke kleding draag dus ik kom er maar voor uit!
    Ik kon het niet uitstaan dat ik het hartje nog steeds niet had gehoord via de angelsounds maar na lang zoeken heb ik hem gevonden!!! Hij zit veel hoger dan ik dacht. Ik dacht dat pas na 12 weken je baarmoeder boven je schaambotje uitkomt, nou echt niet hij zit ongeveer 2 cm boven me bikini lijn een beetje naar links :D Heb dus steeds verkeerd gezocht :D Echt super leuk!!! Echt een aanrader.

Deel Deze Pagina