December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @Faye23, daar heb ik dus ook last van, die van mijn is ook nog niet gemaakt. 2juni naar de verloskundige... misschien hoor ik dan wel wanneer ik een 2e echo krijg.
    Heb jij wel al het hartje van je beebje gehoord?

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: jep! heerlijk vrij!... boodschappen doen voor verjaardag ;)
    jij succes met je echo he! doe je me wel ff smsen??

@ echo: ik krijg woensdag de eerste echo en dan ook pas weer met 20 weken..ach ja, je went aan het lange wachten hoor ;)
    en schijnt ms nog een extra! jeuj.. maar ja, dat horen we 15 juni pas bij de vk...
    Denk dat ik pas rond 13 juli de 3de keer naar de vk ga en dan een briefje voor de 20 weken echo... gelukkig is het bij het echo centrum niet heel erg druk! :D

@ hartje horen: hoop dat wij volgende week tot de gelukkigen horen.... nu is die kleine al klein pestkopje (lijkt op zijn papa) en zwom de andere kant op ... hehe/
    volgende keer beter!

3. mroos

mroos Niet meer actief

Hoi allemaal!
    Even een ego berichtje:D

Vandaag mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Ik wist niet helemaal zeker of ik een echo zou krijgen en dat was ook niet het geval. Die heb ik volgende week woensdag, dat was op een andere locatie.
    Maaar omdat ik toch al aardig wat ben aangekomen (5 kilo) ik was slank en nu heb ik heupvet en een beetje buik, en nog wat dingen wat ik noemde, wilde ze even kijken of ze mijn baarmoeder al kan voelen.
    En ja hoor, ze kon hem al duidelijk voelen, en dat kan blijkbaar niet met 8 weken! Dus toen ging ze het hartje zoeken en na 10 seconden hoorden we al meteen een kloppend hartje(heel bijzonder! ik werd er echt emotioneel van). Dus zij zei dat ik waarschijnlijk echt al een maand verder ben, en dus de kritieke 12 weken voorbij!!!
    Het zou kunnen want ben de maand ervoor maar kort ongesteld geweest.. waarschijnlijk innestelingsbloed=)

Het is nog even wachten op de echo woensdag, maar dat we het hartje hoorden kloppen was echt fantastisch, ik kan echt niet wachten op de echo:D

zo en nu even alle andere berichtjes bijlezen;)

4. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Wow, dat zou echt wel apart zijn. Ben je zomaar ineens 4 weken verder!!!! Dan gaat het wel in één keer heel snel. :D
    Spannend hoor! Maar in ieder geval heb je het hartje al gehoord! Dat is ook al heel erg mooi.

5. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @mroos, o dat zou helemaal geweldig nieuws zijn! Zomaar 4 weken verder! Wauw!
    En ook het hartje al gehoord, super!

Groetjes,
    Wendy

6. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @Allemaal. Wow Wat veel goeds hier op het forum jeehee Ik word er zelf ook helemaal vrolijk van.
    @kleding, Ik heb via marktplaats een doos vol kleding gekocht. Was 20 euro en kon het niet laten. Zodra je de kleding aan hebt lijk je gelijk maanden verder ten minste zo ziet het er bij mij uit. Ik vind het helemaal geweldig, maar het voelt ook een beetje voorbarig.(Met andere woorden durf het eigenlijk nog niet te dragen!!!) In de doos zaten drie echt hele leuke setjes waarvan 1 echt helemaal top. Die ga ik op mijn verjaardag aandoen.(eind juni) Verder 6 broeken en 5 shirtjes een paar blousjes en 2 vestjes. Ben er helemaal blij mee.

Zijn er meer meiden die hun buik graag willen laten zien, maar nog niet zo durven??? In alle boeken lees ik dat de broek bij 12 weken net wat strakker zou moeten zitten. Pas ook mijn normale broeken nog wel. Zo lang ik thuis maar kan "uitbuiken".....

Liefs

7. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    goedemorgen meiden,,

ilse: goed nieuws een mooie echo gefeliciteerd..

mroos: super :) nu wachten tot volgende week :)

verder eigenlijk wat vergeten..

zwangerworden: ik heb vooral savonds ook al een behoorlijke buik.. mar ja ze zeggen hoe vaker zwanger hoe eerder je het gaat zien.. dus zou wel kunnen kloppen..

verder voel ik me zooo misselijk en duizelig en slap.. pffff ben blij als ik over de 10 weken ben dan zou t moeten gaan afnemen... maarja hoeft natuurlijk niet..

8. ha lieve meiden!!
    ohhh wat ben ik een tijd hier niet geweest!
    sorry sorry!

Het gaat allemaal erg goed met me.. ben wel een tijdje onzeker geweest.. iets wat ik bij Jesse helemaal niet had... ik dacht steeds dat het niet goed ging, omdat ik niet het idee had dat mijn buik groeide...
    "maar dat gevoel is helemaal over hoor! Hij is lekker aan het groeien! Ik ben af en toe nog wel misselijk .. en somsspugen.. maar veel minder als bij Jesse!
    Dus moet goed komen!

enne.. bijna 12 weken jeeeeeh!

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen meiden! Denk dat ik de enige ben die aan het werk is.....maar ja, ik moest echt even wat dingen afmaken op kantoor.

@Joyce...wanneer ben je jarig??? En tuurlijk ga ik je even smsen. Ik ben iets minder nerveus...heel gek. Maar gelukkig maar. Ben ook wel blij dat ik aan het werk ben, gaat de dag wat sneller...hahaha. Ging jij nou nog de combitest doen?

@mroos..wat een goed nieuws!!! Lekker zeg, even 4 weken erbij tellen..super!

@xenas, fijn dat het goed met je gaat!!

@All....hoop dat jullie vandaag wel zo nu en dan langskomen...ben anders zo allenig....snif...

10. MamaToontje

2 apr 2009
    85
    0
    0
    Regio Utrecht
    Ckicken, wat saai zeg, alleen aan het werk! Ik hoop dat je snel klaar bent!

Wat een positieve berichten allemaal! Gefelicteerd voor iedereen met een goede echo.
    Wel jammer he, dat de meesten van ons weer zolang moeten wachten tot we er weer een krijgen? Maar aan de andere kant ook wel een goed teken, want dan gaat het gewoon goed!

Wauw, mroos, waarschijnlijk al 4 weken verder! Ik hoop dat het zo is. Succes met je echo woensdag.

Iedereen een fijne dag!

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Had net een beetje lichtroze bloed bij het afvegen.....heb sex gehad vanochtend, dus daar zal het wel door komen....maar toch schrik je dan weer even. Maar probeer me geen zorgen te maken.....hè getsie, waarom moet dat nou weer!!!

hebben jullie dat ook wel eens?

12. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @zwangerworden; ik ga vrijdagavond voor 2e hands zwangerschapskleding kijken, spannend hoor... Ik krijg nu me gewone broeken al bijna niet meer dicht, zodra ik ook thuis ben gaat ie gelijk open.

13. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @ Goedemorgen chicken; helemaal alleen in je uppie op je werk???? Dat wat jij net vertelde heb ik gelukkig nog niet mee gemaakt... maar ook geen innestelingbloed gehad aan het begin dus ik weet helemaal niet wat je daarmee aan moet.... Als je je toch zorgen maakt zou ik de verloskundige even bellen, dan ben je misshien wel gerust gesteld....

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hé Kelly. Ja helemaal alleen!! Maar ik werk voor mezelf, dus is niet erg. Moet gewoon wat dingen afmaken.

Ik maak me niet heel veel zorgen, omdat ik bijna zeker weet dat het van de sex is....maar toch is het even niet zo leuk. Gelukkig morgen de echo....ik probeer me gewoon niet teveel zorgen te maken. Heb net ook even op internet gezocht en de baarmoeder is gewoon heel sterk doorbloed nu. Er kan heel makkelijk een adertje knappen. Nou, daar ga ik dan maar van uit.

15. MamaToontje

2 apr 2009
    85
    0
    0
    Regio Utrecht
    Chicken, zolnag het geen helderrood bloed is, hoef je je volgens mij geen zorgen te maken. Lijkt me toch niet prettig hoor! Mocht het nou weer komen, zou ik gewoon de VK bellen hoor! Daar zijn ze voor.

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Mamatoontje. Het was inderdaad niet helderrood, maar lichtroze. En ik verlies ook niks met plassen, maar alleen met afvegen. Wordt een druk dagje toilet vandaag..haha

17. MamaToontje

2 apr 2009
    85
    0
    0
    Regio Utrecht
    @Chicken, ja, ik geloof dat ik ook heel vaak naar de wc zou rennen, haha. Maar je moest morgen naar de vk toch? Ik zou het zeker vertellen!

Ik heb trouwens zo'n angelsound besteld, toch maar... Ik ben heel benieuwd!

18. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @chicken; lekker hoor morgen een echo..... Wat je inderdaad zegt dat heb ik ook wel eens gelezen op internet van die adertjes. Ik geloof dat ik in eerste instantie ook wel even zou schrikken, maar mocht het mijn nu ook eens gebeuren weet ik nu wat er aan de hand is haha

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @mamatoontje..morgen een echo, maar dat is niet bij de VK. Dinsdag moet ik weer naar de VK.

Ik had het in het begin van de zwangerschap ook. Toen heb ik de VK gebeld en zij zei inderdaad dat het daar van kon zijn. Stel dat ik over een paar dagen dit weer heb, dan kan het zelfs nog van de sex van vanochtend zijn zei ze. En de rest van de zwangerschap heb ik hier nog geen last van gehad. Vanochtend ook iets anders standje....wat dieper....dus verbaast me niets... :oops:

20. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    Als je er maar van genoten heb toch? :)

Deel Deze Pagina