December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    hahahaha dat is waar Kel...fijn hoor dat je dit hier gewoon allemaal kwijt kunt..haha

2. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    't is een land van meningsuiting toch? Als je wat te melden hebt zeg het dan gewoon het kan je ook enorm opluchten!!

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Dat is zeker!!

En hoe voel jij je? Klachten? Heb je al een echo gehad?

4. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemorgen allemaal,

Zo daar ben ik eindelijk weer eens. Ik kon de laatste week bijna niet op deze site komen. Duurde heel lang voor ie geladen was en dan werd ik er weer afgegooit :evil:
    Maar nu is het eindelijk weer gelukt.

Ik heb dus niet bijgelezen want dat zijn me echt veeeeel te veeeel blz sorry. Ik spring hier weer in.

@hier: Morgen 2e echo! heb zelf bij een echo buro hier in de buurt een afspraak gemaakt want vanaf week 7 tm week 20 wachten kan ik echt niet. Moet dan 35 euro zelf betalen nou best hoor, dat heb ik wel voor onze uk over! Ben wel een beetje zenuwachtig nu, heb met angelsound hartje nog niet gevonden dus hoop wel dat uk er nog zit. ik lees hier dat veel meiden al vanaf week 8 hartje kunnen horen nou ik niet! Als ik naar dat ding luister klinkt het net alsof ik naar een waterval aan het luisteren ben en dan af en toe in de verte komt er wat gerommel voorbij, zullen mn darmen wel zijn. Nou ja, morgen echo en vlg week vk (zij zou hartje laten horen) en dan hebben we de 12 weken hopelijk gehaald!

@vertellen:Mn schoonouders weten het inmiddels want die gingen afgelopen weekend voor 3 wkn op vakantie. Als ze dan terug komen zou ik 13 wkn zijn en dan weet iedereen het al. dus verteld, ze hadden al lang een vermoeden maar wel blij :D Ook op mn werk aan mn teamleidsters verteld die waren echt super blij voor me en al gelijk vragen of het nog wel ging en dat ik gelijk moet zeggen als dingen te zwaar worden (zorg) enz echt heel lief!
    en verder weet niemand het nog :D . maar als echo morgen goed is dan gaan we het wel vertellen, kan het niet verborgen blijven houden natuurlijk :)

@kleding: ik pas nog steeds mn eigen kleding, draag wel veel linnen broeken die zitten lekker wijd. Ik ben van mezelf al best stevig dus aan mn buik zie je niet veel. Voel alleen wel dat er wat meer spanning op onderbuik staat. Ik ben trouwens sinds begin vd zwangerschap nu 4 kilo afgevallen door misselijkheid en weinig eetlust. Maak me wel een beetje zorgen want ik lees overal dat je niet af mag vallen omdat er dan schadelijke stoffen bij je uk komen. maar ik kan er echt niks aan doen, ben echt niet aan de lijn ofzo kan momenteel gewoon niet veel eten. Wat ik eet is wel gezond en gevarieerd. Hoop maar dat het goed is zo.

Nou dat was even mijn update van hier, fijne dag allemaal.
    Ik hoop dat de site nu weer even gewoon blijft doen dan kan ik jullie weer blijven volgen!
    groetjes!

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    He dames!
    Ik zou me inderdaad niet teveel zorgen maken Chicken. Wel even morgen zeggen, maar je baarmoeder is inderdaad zo doorbloed. Ze zeggen dat je zelfs van een keer hard niezen al een klein adertje kan laten knappen, dus....Komt goed!

Ik heb net de echo foto in mijn album gezet. Natuurlijk niet zo duidelijk als sommige 10 en 11 weken echo's maar ons muntje is ook nog maar 1,6 cm! Wel kon je heel mooi zijn dooierzak nog zien, boven het koppie. Het donkere stukje van het koppie zijn al de hersentjes zei de VK! Ben echt aan het nagenieten van eergisteren!
    Ik ga voorbereidingen treffen voor de vakantie, we vertrekken dit weekend, ben er dus niet veel meer komende tijd. Kom morgen wel even spieken voor je echo hoor Chicken!

6. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @chicken; mijn 1e echo was op 4mei toen was ik 9 weken. Wanneer ik weer moet zou ik niet weten. Moet 2juni naar de verloskundige voor 2e afspraak, dus ik wacht het wel af... helaas. Kwaaltjes heb ik niet echt. Moet maandag naar de fysio voor een spier in me bil die steeds strakker gaat staan :( doet erg veel pijn met lopen en zitten. en ik moet voor bekkeninstabiliteit. En een betere houding aan gaan nemen. Voor de rest voel ik me prima, alleen me broeken zitten niet meer zo lekker haha, vreetbuien tot en met

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Happy..ik zie je foto niet....kan dat kloppen?? Lekker dat je op vakantie gaat...waar ga je naartoe....misschien had je het al verteld, maar de zwangerschapsdementie slaat hier aardig toe..

@Kelly..vervelend in je bil zeg! Hier nog één met vreetbuien....ach, ik probeer het zoveel mogelijk gezonde vreetbuien te houden!

8. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    Vreetbuien in ongezonde dingen, momenteel lust ik elke dag wel een broodje kroket :) Veel snoepjes eten. Gelukkig smaakt het avond eten me regelmatig goed. Heb ook wel eens van die dagen dat ik trek heb in iets en als vriendlief het dan klaargemaakt heeft dan hoef ik het niet haha. Hij kan er gelukkig om lachen en maakt zonder probleem wat anders of gaat iets halen.

@Zwangerschapsdementie heb ik ook last van. Zie je langzaamaan herinner ik me steeds meer kwaaltjes haha. Verder qua misselijkheid gaat het goed geen last meer van, 's avonds nog wel dat ik opeens instort en verschrikkelijk moe ben.

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Oh lekkerrrrr een broodje kroket. Ik heb vaak ineens trek in zo'n 1 euro hamburger van de Mac. En laat de mac nou aan de overkant hier zitten...haha.
    Ik heb ook wel wat minder last van moeheid, maar net als jij, soms in één keer weer heel erg moe.

10. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    nou een bigmac zou er bij mijn ook wel ingaan... Je brengt me op een idee haha moet nog middag eten. Hier zit de mac niet echt dichtbij, wij moeten met de auto ongeveer 8km rijden. Is nog wel te doen... Helaas zitten hier nog 2 kids die gezond horen te eten dus zal het 'm niet gaan worden vandaag...

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!!!
    @chicken: Het bloed betekent vast helemaal nix (dat denk jij ook, maar toch)! Het komt vast van de seks en je beeb heeft daar niets van gemerkt! Morgen weet je meer! Hoe laat heb je de echo?
    @happy: ik kan de echo ook niet zien! :( Jammer! Alvast een hele fijne vakantie! Geniet ervan!

@hier: gisteren bij de vk geweest. Bloeddruk was goed, ben al 3 kilo aangekomen (oeps!) en dat dacht ik ook wel, ik krijg een buikje. Hebben veel info gekregen en allemaal boekjes. Die liggen nu ongeopend op tafel....Eerst de echo afwachten morgen...Ben er zo gespannen voor! Aan de ene kant wil ik het heel graag weten en aan de andere kant steek ik liever mijn kop in het zand! Pffff, nog 1 nachtje slapen!!

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Kelly..dat heb je inderdaad met kinderen...kun je niet stiekem zelf een big mac gaan eten..haha. Ik eet ook gewoon een gezonde boterham, doe gewoon met je mee.

@Doortje..hé meis. Ik heb om 9:10 al de echo. Lekker vroeg dus! Jij ook al de echo zie ik. Hoe laat moet jij? Ik ben ook zo nu en dan best zenuwachtig. Ik had het gisteren heel erg, nu gaat het iets beter.

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hai allemaal,

Hier even kort een berichtje van mij. Een heerlijk weekend center parcs gehad. heerlijk gezwommen met Nora. Gister met haar naar de dierentuin geweest, was ook echt genieten.

Dinsdag naar de VK geweest en lig keurig op schema, frummel was druk aan het zwaaien en bewegen.
    Alles bij jullie ook oke?

Liefs,
    mij

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Update: geen bloed meer met afvegen....jippie!

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Als het goed is is de echo nu te zien...Ik had een nieuwe map aangemaakt maar die krijg je inderdaad niet te zien?? Nu staat tie tussen de testen..

Nog meer echo's morgen dus! Leuk kom zeker even spieken.

Mmmm slechte dingen; ik zit mezelf ook de hele tijd in te houden. Gisteren lagen we in bed en had zo'n zin in bitterballen! Toch maar gaan slapen, hihi anders ben ik 25 kilo zwaarder over 7 maanden en daar heb ik nou ook niet heel veel zin in....

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Mooie echo Happy! Hebben ze bij jou een gewone buikecho gemaakt of een vaginale echo?

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oeh happy, dat ik idd een mooie echo!!! Wauw!

@chicken: joepie! geen bloed meer!!! Ik heb morgen om 11:30 de echo, Jij lekker vroeg! Sssssspannend!

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Nou he Door, heel erg spannend....zullen we samen afspreken dat we gewoon supermooie echo's en kloppende hartjes hebben?!

19. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @Chicken; jippie geen bloed meer. Ik heb toch maar een gezond broodje gegeten. 2broodjes met kaas en plakjes komkommer erop. HEERLIJK!!

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik zit ook aan de boterhammen. Ham en kaas...we kunnen weer trots zijn op onszelf.

Deel Deze Pagina