dat is een leuke datum ook.. maar toch geen 9-9-9 dat is dan al bijna.. heb je je jurk enzo ookal? super leuk joh.. hier geen onweer de zon schijnt lekker er komt wel een wolken dek aan.. waar in gelderland woonje??
jee gaat echt hard hier... wel apart, dikke donder en erna een vogeltje dat fluit ohjee hebben jullie ook gelezen dat de site straks weer een back-up maakt en wat erna geschreven wordt verdwijnt weer :S
haha 9-9-9 was ook leuk geweest jah, maar misschien loop ik dan met een dikke buik en een vriendin van ons is dan uitgerekend, dus we wouden niet zo lang wachten (hihi hij had mij in april pas gevraagd, dus alles loopt lekker vlot) en over de kleding schrijf ik nog niet, mijn mannetje weet nl nog niets hierover Ik woon in Apeldoorn
nee nog niet, ze gaan de back-up nog maken.. en voor niets schrijven zal toch wel mee vallen? is toch gezellig!! blijft dan alleen niet allemaal bewaard...
ooh apeldoorn is opzich niet zo heel ver van mij 45 min denk ik woon nog net in noord brabant tegen gelderland aan.. ooh mannetje leest ook mee wij zijn ook vlot getrouwd hoor.. begin okt gevraagd 25-11 getrouwd het kan maar gebeurd zijn hahahah.. wel spannend hoor
joehoe meiden!!! Eindelijk goed nieuws hier!!! Ik heb een baby in mijn buik!!! Het hartje klopt en alles zit erop en eraan! Het blijft allemaal heel spannend, maar we gaan heel erg genieten nu! De termijn klopt ook, dus 20-12 uitgerekend!
wat ik me afvroeg.. wat willen of gaan jullie ongeveer aan een babykamer uit geven.. dan bedoel ik dus bedje, commode eventueel kast de meubels dus.. ik zie wel leuke dingen maar ik vind het zo ontzettend duur!!! 900 euro is niks... ik had bij mijn zoontje een actie voor 200 euro kast, commode en ledikant omdat er wat schroeven ontbraken maarja dat hebben we gewoon zelf erbij gekocht.. maar ja mn zoontje heeft het ledikantje zelf nog nodig plus dat hij m al heeft gesloopt
Doortje gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vind het heel erg leuk voor je geniet ervan!!! September mama
Oh leuk!!! was dat afgelopen jaar? nou ben ik ook niet iemand van de lange termijn planning, als ik eenmaal iets wil wil ik het zo snel mogelijk... 8) Ja, mannetje leest zo nu en dan mee dus wil het risico niet lopen Maar alles was eigenlijk snel geregeld, we hadden een voorkeur voor zaal en muziek en die konden beide dus wordt helemaal top Geloof dat de onweer nu minder wordt, maar het regent wel behoorlijk @baby kamer, wij zouden eigenlijk op marktplaats gaan snuffelen en een deel van mijn babykamer hebben mijn ouders nog, maar nu krijgen wij van familie de kinderkamer, dus gaan we toch voor een nieuwe kijken en dan gecombineerd met mijn oude wiegje! maar wel bij de babydump ofzo..volgens mij als je goed oplet komt er regelmatig wel een aanbieding voorbij door bv. (minimale) schade, showmodel of model dat eruit gaat.. oogjes ophouden dus!!
VAN HARTE GEFELICITEERD DOORTJE!!! te gek! en precies gewoon lekker genieten nu, nooit meer twijfelen in december ga jij gewoon je kindje in je armen houden! ik ben echt zo blij voor je!
nee ik ben in 2005 al getrouwd.. ons huwelijks cadeau was ene positieve zwangerschaps test die kreeg ik 3 dagen later was wel erg leuk.. wij wilde het ook gelijk doen en dat is ook gebeurd hahahah,.. ja ik denk idd ook bij babydump zat net op babypark te kijken maar vond het wel een beetje duur.. tenminste de dingen die ik leuk vond hahahah.. nouja ik heb m nog niet nodig in dec pas ben ook maar gelijk opzoek naar kinderwagens moet iets doen en naar een box vind die van bopita erg leuk maar denk dat ik voor een bopita maar op marktplaats kijk
Ja leuk he al dat kijken!!!! die vrienden van ons kregen de box bij de kinderkamer... Ik ga er nu vandoor, zometeen blaren op mijn vingers creeren van het schrijven Tot laters! liefs
doortje, gefeliciteerd! Fijne gevoel he=) @Chiquita, IK had het je nog niet verteld maar we gaan een appartementje kopen zodat we sowieso een babykamer hebben! Binnenkort komen in de buitenwijken van Rotterdam hele goedkope appartementen vrij. Maargoed, dan hebben we dus een babykamer haha en we willen die wel helemaal leuk opknappen. Maar tweedehands heb je ook aardig wat leuke setjes, het is even kijken! Hoe gaat het met iedereen? Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik ben helemaal in spanning voor woensdag, dan krijgen we te horen hoever het precies is. En hopelijk dus 4 weekjes verder! Het is zo raar maar je gaat echt twijfelen of de verloskundige het dan wel bij het rechte eind heeft terwijl ze zei dat je het hartje met de doptone echt pas vanaf minimaal 11 weken kan horen. En dat je de baarmoeder met 8 weken ook echt niet zo goed kon voelen. En bij mij was dat dus allebei heel duidelijk. Nou ja, ik hou jullie op de hoogte haha. Liefs M
Wij gaan 07-08 '09 trouwen!!! ook leuke datum wij trouwen heel klein..alleen met familie op terschelling Boven op de brandaris
mroos: wat super.. dus toch een babykamer altijd leuk.. en ook wel fijn dan kun jij over een paar maanden ook je babykamer showen ik ben nu pa 8 weken maar heb net ook echt het baby hartje gehoord.. maar vaak is het idd pas vanaf 10 weken misschien komt t dat dit mn 3e kindje is ofzo... ik ben zo benieuwd bij jou woensdag!! maaike: ja zag ik net ook grtais box bij babykamer maar de kamers die ik leuk vond waren duur.. maarja ik ga gewoon ene keer in de winkelkijken op internet stond niet alles.. misschien heb ik geluk
lente: dat is een heeeeeel mooie dag is de verjaardag van mn dochter hahaha die wordt dan alweer 3... en op de brandaris heel aprt zeg! erg leuk
Wij krijgen het babykamertje van mijn moeder en stiefvader en we mogen het zo duur maken als we willen. Ga het niet al te gek maken, maar ga wel kopen wat we ECHT willen, dus niet op de centen kijken,anders betalen we zelf wel bij. Waarschijnlijk krijgen we de kinderwagen ook van schoonvader of moeder, dus dat gaat ons ook niets kosten......Valt dus wel mee zo!! hahahahaha Vind inderdaad ook alles wel duur. Het probleem is ook dat mijn vriend en ik allebei ook een dure smaak hebben en als we iets gezien hebben wat we allebei mooi vinden, dan willen we ook echt DAT hebben.....Dus ben bang dat we alsnog failliet gaat op ons kindje . Maakt ons niets uit, ons kindje mag niets ontbreken. We willen in ieder geval bij ons eerste kindje alles nieuw, gewoon voor het gevoel. Maar dit heeft ook te maken dat we voor onszelf ook nooit iets tweedehands kopen......(heb er niets op tegen hoor, heb weleens iets gekocht, maar niets aan kleding ofzo). We zijn allebei een beetje verwend . Hebben jullie al een idee welke kinderwagen jullie willen? Wij willen de Quinny Buzz 3, kleur racoon. Is een goed compacte kinderwagen en ontvouwt zichzelf ook nog, en hij is niet te zwaar (12 kilo, nog veel, maar niet als je het vergelijkt met andere wagens). Aankleedkussen XL van Kidz impulz was ook met de isnteek dat de kleine hier langer gebruik van kan maken. Een vriendin van mij heeft een dochtertje, maar binnen no-time pastte die eigenlijk al niet meer op het aankleedkussen, dus legde ze een dubbelgevouwen deken aan de hoofdzijde......Dat willen wij niet, dus kopen we meteen een grote, een zilvere willen we. We willen de babykamer in naturel kleuren, met de langste muur donker bruin met zilvere en turqoise accenten. En een hoogglans wit strak kamertje......