ja dat dacht ik dus ook.. ik denk ookal dat ik dat ga doen.. krijgt mn zoontje ook gelijk een nieuwe kamer.. hij ook weer blij
@chiquita, ik ben het met mroos "eens", en wellicht helpt het zo ook dat de andere kids niet wakker worden s'nachts .
@chiquita, ik zou de baby op jullie verdieping doen. Dan ben je er sneller bij. Ik weet niet hoe oud jullie zoon is en of hij al zelf uit bed kan komen? Ik zou het zelf prettig vinden de baby dichtbij te hebben. ook handig voor 's nachts; hoef je niet helemaal naar boven voor een voeding.
Ik zou je kleintje ook lekker op dezelfde verdieping leggen, lekker dichtbij en je hoeft inderdaad niet elke x de trap op. En zo zullen je andere kids er niet veel last van hebben mocht je beebje 's nachts huilen
@mamatoontje, zie je de aankondiging bovenaan het forum? Ze gaan het veranderen haha, gelukkig. Het duurde soms echt 5 minuten voordat ik op de site kwam dus een paar keer dacht ik ook laaat maar. Maargoed, het wordt dus veranderd
Hey dames, Wat is er weer lekker veel gekletst ! - mamavan1, wat een kl*te nieuws!!! Veel sterkte! - echo's, doortje wat fijn dat jee een goede echo hebt gehad! Nu echt gaan genieten hoor! Chicken laat ons wel een beetje in spanning hoor!!!! - babykamer, onze dochter gaat de babykamer verlaten, zij gaat naar een echte meidenkamer! Ik heb er al helemaal zin in, om daar spulletjes voor te kopen! De babykamer is natuurlijk voor de nieuwe spruit. Die heeft nog helemaal niks geleden! - buikjes, ik zag een paar hele mooie buikjes voorbij komen. WAUW! Hier nog geen buik te bekennen. Komt vanzelf wel! - 12 weken, steeds meer meiden bereiken de magische 12 weken. Goed bezig!
@mroos, Oke, het wordt dus veranderd, fijn!! Ik heb al zoveel geduld momenteel... NOT!! @berenbotje, hoe oud is jullie dochter? Ja, gaaf he, om allerlei nieuwe dingetjes voor de kamertjes te kopen?? Ik zie het ook al helemaal voor me! Ben alleen over de kleuren nog niet helemaal uit. Het liefst wil ik roze, maar onze dochter is niet een heel schattig kindje. Ze is meer een stoer lief kind! Dus nog even nadenken! Eerst maar eens verhuizen!
Onze dochter is 21 maanden oud. In augustus wordt ze 2 jaar. Ze ziet er heel schattig uit, maar het is ook meer een stoer en ontdeugend kind. Ik wil de kleuren rood, roze en oranje combineren voor haar kamer. Hoe oud is jullie dochter? Want je wilde nog een dubbele kinderwagen gaan kopen? Ken je niemand die er één heeft. Misschien zou je die zelfs wel kunnen lenen. Voor onze dochter willen we een plankje achter de kinderwagen. Tegen die tijd moet dat volgens mij wel kunnen, dan is ze al weer 2 jaar en 3 maanden oud.
@berenbotje, onze dochter is nu 14 maanden, dus zo'n 20 maanden als de baby komt. Ik twijfel nog wel over een duowagen. Ik zat ook aan zo'n plankje met zitje te denken. Ze loopt nu al wel, dat is wel een voordeel! Ik denk toch dat we niet onder zo'n duowagen uitkomen. Maar we hebben nog even! Die kleuren klinken ook gaaf zeg! Ik kom nog op ideeen hier!
Je hebt inderdaad nog even de tijd, om het aan te kijken. Gelukkig hebben we nog tot december....hihihi.
@berenbotje, inderdaad! Al vind ik wel dat het heel snel gaat zeg! Oke, nu maar weer wat nuttigs doen! Fijne middag allen!
Het gaat inderdaad wel snel. Ik vind het nu sneller gaan dan bij mijn eerste zwangerschap. Ik ga ook maar eens iets nuttigs doen!! doei!
ha meiden... oh oh oh.. pijn in mijn rug! hoop niet dat ik nu al last krijg van de BI! Rustig aan doen maar! Wat een gave buikfoto's heb ik hier al voorbij zien komen! Echt heel gaaf! En dat kamertje chiquita ! Stoer! En geen geld he! Voor iedereen een dikke knuffel, want reageer even niet verder! xxx
Hey meiden, Vanmorgen echo gehad, alles goed!! 2 armpjes en beentjes en onze uk had de hik! haha echt grappig om te zien. De echoscopiste wilde even de beentjes duidelijk in beeld maar daar was ie het niet mee eens, steeds omdraaien uiteindelijk toch gelukt. Het beeld op de tv daar was echt super maar de foto die we meekregen was helaas minder Ben wel blij nu, volgende week weer hartje horen bij de vk. @Doortje: oh super, ook een goede echo! Heerlijk he? @mamavan1: jeetje meid dat is slecht nieuws. heel veel sterkte gewenst. @chicken: Alles goed???????
Ik heb zojuist een angelsounds gekocht...hebben jullie tips voor het vinden van het hartje???? Kon hem net niet vinden namelijk. Thanks!
wie is de buddy van chicken? Misschien weet diegene meer? @psje: jaaaaah wat een goed nieuws! leuk he, dat bewegen??