@ Xenas: mijn nod was afgelopen maandag.. maar ben alweer minder bezorgd.. hihi.. Ik ben gewoon een onzeker trutje!
Was ik wel blij mee. je hoort ook wel eens andere verhalen vind het nog steeds zo spannet. Bij alles wat ik voel ga ik na de wc om in mijn onderbroek te kijken. Hahaha das toch niet normaal.
dank je voor het erbij zetten Ook ik voel me echt bout nu ik het zo vroeg weet. Gaande de dag vordert heb ik steeds meer zoiets van zo vroeg al weten er kan nog zoveel misgaan. En Caro.... zegt iedere keer gaan kijken als ik iets voel hahaha maar goed ondanks als 2 kindjes te hebben blijft die onzekerheid iedere keer weer .
Mooi is dat he, ik heb diezelfde test ook gedaan en was erg blij dat er zwanger stond. Hoe voel je je?
Wat een lekker weer vandaag. Ga straks met mijn hondje lopen en genieten van het weer. alles goed bij iedereen?
somige vroegen hier aan mij hoe het komt dat ik al zo snel een echo heb gehad,maar dat komt omdat ik in mijn eerste zwangerschap een te hoge bloeddruk heb gehad.dus ik zit nu streng onder controle bij de gyn en ik zit ook al weer aan de bloeddruk verlagers vandaar dat ik al een echo heb gehad. oja uhh volgens mij was het flower die dacht dat ik een novembermama was, ik weet nog niet precies wat mijn bevallingsdatum is,maar het is of 30 novmeber of 1 december maar ik denk 1 december.maar dat hoor ik volgende week donderdag wel van de gyn.
dit snap ik niet.ik wil in mijn album staat er beheerders van de zwangerschappagina staan niet een persoonlijk album toe uhh wat houd dat in? ik snap er niks van jullie?
Dit had ik gisteren ook! hihi Ik dach ...moet toch nog even een test doen.. dus samen met mn dochters...wij allemaal gillen! de streep is gewoon dikker dan de teststreep
Het forum wordt verplaatst, gaan ze vanavond mee beginnen. Kijk maar op het zwangerschapspagina bovenaan, staat een mededeling
Dames ik kom mij voorzichtig hier melden... vanmorgen positief getest (zie album) nog onduidelijk hoe lang omdat ik een erg onregelmatige cyclus had na mijn MK in december... Eerste 7 weken zijn voor mij extra spannend, maar heb een goed gevoel dit keer dus we zullen zien volgens mn banner ben ik 13 december uitgerekend, zet dit eerst maar op de lijst valt het altijd mee als ik bij een echo langer zwanger blijk te zijn
ja ik voel me wel goed, alleen heel veel honger! en als ik dan niets eet word ik misselijk. en gaat met jou ook alles goed? @bapsie: welkom en gefeliciteerd! liefs rebbel
@rebbel; ik voel me prima, merk alleen wel dat er een flinke verhuizing gaande is in mijn buik. Sinds vandaag eigenlijk vlagen van misselijkheid, eet nu wat vaker op de dag kleine maaltijden etc en moet zeggen dat het dan lijkt af te zakken.
Hi, Allemaal gefeliciteerd! Hier nog een decembermama. Vandaag precies 4 weken, dus 11 december uitgerekend. Groetjes, Pechvogel