December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @lilith: je kan mij een pb'tje sturen, maar ook naar bapsie, poohbeer, berenbotje en ntombi (al heb ik ntombi al weken niet meer hier gezien).!

@chicken, ik snap nog steeds niet hoe ik de naam kan veranderen van de link... Kun jij anders een kopie van jouw link in je onderschrift naar mij sturen met ergens een spatie ertussen? Dan weet ik weer wat ik moet doen!

Alvast bedankt!

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    chickie bedankt, chickie bedankt, chickie, chickie, chickie bedankt! :D

zo kom ik er wel uit! Ga het gelijk ff fixen!

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Met die decembermama's krijg ik mijn link niet te zien...moeluk..haha. Lukt het nu?

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    We hebben wel schattige smileys gekregen..:p:D

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    De link voor frummels hartje is gelukt, maar de decembermama link niet! :( snap er niks meer van!!! En nou moest ik ook nog al mijn info uit mijn onderschrift halen omdat het anders teveel was! :x Balen!

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Wow ik heb ff gegoogled en het is echt supersimpel en voor iedereen te leren!

Komtie:

Je typt de naam van je link, zoals je hem zelf graag wilt hebben, bijv. frummels hartje!

Vervolgens selecteer je 'frummels hartje' en klik je boven het aardbolletje met de ketting aan. Je vult het adres van de link in en klaar is kees!

Vanaf vandaag heeft dus iedereen zo'n leuke link in het onderschrift! :)

7. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Mamatoontje: Je moet es kijken op de sites www.zwangerschapslingerie.nl
    www.degeboortewinkel.nl
    www.lingerievoortwee.nl
    www.bellyfashion.nl

Hier heb je in alle maten zwangerschaps bh's/voedings bh's. Ik wil zelf ook een bh met beugel, dus had ff goed gezocht op internet. Is wel belachelijk dat er maar 1 echte winkel in NL te vinden is (tenminste, die ik kon vinden) waar ze beugel zwangerschaps bh's verkopen en die er ook normaal als lingerie uitzien!!! Ik ga dus een keer naar Den Haag waar die winkel zit (is de winkel van zwangerschapslingerie.nl, heet P'tite Sophie).
    Hopelijk zit er ook voor jou wat bij........Ik ga trouwens meteen voor een voedings bh aangezien deze ook goed rekken en dus ook nog een beetje voor de groei zijn. Zelf heb ik niet zo'n hele grote cupmaat als jij, maar ik heb altijd gehoopt dat ik me ooit nog es als Pamela ga voelen :p:D. Maar jij groeit dan wel HEEEL hard zeg!!

8. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    Morgen alweer 14 weken tijd gaat echt hard!!

Heeft er iemand ook nog klachten over de rug? Ik heb echt pijn in me rug alsof alles vast zit? Iemand bekend voor?

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ow ff nog een feestelijke mededeling,

ik ben vandaag 100 dagen zwanger!!!!
    JOEPIE!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D

10. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Elke keer als ik mijn onderschrift wil veranderen wordt gezegd dat ik maar 5 regels mag gebruiken!! Dus kan ik er niet bij zetten.......jeetje, wat is dit zeg!! Op de oude site kon je bij wijze van gewoon een hele A4 kwijt!
    Of doe ik iets fout?

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Weet je wat dat betekent Suus.......dat ik ook 100 dagen zwanger ben!!!! Gefeliciteerd! Jeetje wat lijkt dat veel...100 dagen. Dat gevoel heb ik helemaal niet...hahaha

12. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    ik krijg hellemaal geen e-mail als iemand geschreven heeft?? heeft iedereen daar last van??

13. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Je moet dat nog even instellen dat je een mail wilt ontvangen als er nieuwe berichten zijn.
    Je kunt dit ook instellen als je een reactie tyot, dan helemaal naar beneden op de pagina, daar staat bij overige opties:
    Abonnement op onderwerp, notificatietype....dan kun je daaronder instellen dat je directe emailnotificatie wenst.

Succes!

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hey dames.. pff.. weer ff wennen hoor ;)
    nee valt mee, komt goed... alleen kon je bij andere direct naar je eigen laatst geplaatste bericht.. en nu moet ik ff zoeken hoe en wat...... maar ja!

15. MamaToontje

2 apr 2009
    85
    0
    0
    Regio Utrecht
    Dank je voor de tip! Het valt niet mee om een goede beha te vinden deze keer. Inderdaad zijn er maar heel weinig winkels die zwangerschapsbeha's met beugel verkopen. Maar dat zal ook wel niet voor niks zijn. Ik begrijp dat je wel op moet passen met beugels i.v.m. verstopte klieren en borstontsteking enzo.

En ik vind het geen pretje hoor, zulke grote borsten! Ik had voordat ik zwanger werd al een flinke C cup, en op het einde pas een E. En nu dus al richting E. Geen bal aan, kan ik je zeggen! Maar ja, alles voor het goede doel! Ik hoop wel dat ze straks weer enigzind normale proporties aannemen...

En 100 dagen zwanger, wauw, dat gaat hard zeg! Nog even en we hoeven nog maar 100 dagen... :)

Morgen ben ik alweer 15 weken. Dit gaat echt heel snel. Ik ben zo benieuwd wanner ik het kindje ga voelen. Ik kan niet wachten!! De vorige keer duurde het wel tot 20 weken, omdat de placenta voorzat. Nu niet zo, dus ik wacht rustig af!

Ik vidn het forum eigenlijk best mooi zo, ben ik zeker de enige? :)

16. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hey dames,

Ik ben blij dat de site weer in de lucht is. Ik moet nog effe wennen aan de lay-out, maar het ziet er wel mooi uit!

Hopelijk is het voorlopig de laatste keer, dat alles weer opnieuw ingesteld moet worden.

Verder alles goed hier?
    Ik heb nog steeds een innige band met mijn wc's! Ik kan er maar geen genoeg van krijgen...:-s!!!!! Maar onze beeb doet het goed, helemaal volgens schema. Over iets meer als 3 weken mag ik al weer terug naar de gyn, en 23 juli heb ik de 20 weken echo al. Ik vind trouwens ook dat de tijd vliegt!!!!

17. MamaToontje

2 apr 2009
    85
    0
    0
    Regio Utrecht
    Het lukt me volgens mij niet om een prive bericht te sturen. Wat doe ik fout?? Ik ga naar nieuw bericht, tiep de naam van de ontvanger in, maar vervolgens staat er niets bij verzonden berichten...

18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Ik heb ook geen idee, zojuist een berichtje verstuurd maar er staat ook niets bij verzonden items?????? RAAAARRRR!!!!

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

mamatoontje ik heb je pb wel ontvangen en geantwoord :)

Deel Deze Pagina