@Xenas81: ik voel me gelukkig uitstekend, nadat ik me de eerste weken behoorlijk moe heb gevoeld en de hele dag door met vlagen misselijk... Ook fijn: ik had continu honger... Maar nu voel ik me als 'n zonnetje! 'k Heb nog niet de tijd genomen het hele topic te lezen (het zijn nogal wat pagina's...) Hopelijk voelt iedereen zich zo stralend!
Joepieeeeeee!!!!!! Ik heb het hartje van onze uk gehoord via de angelsounds!! Eindelijk Ik ben zo blij. Vanmiddag had ik ff niks te doen en ik dacht weet je wat ik probeer het gewoon ff (tot nu toe alleen maar 's avonds geprobeert) en ineens was het er! Nog wel een beetje in de verte en nog niet zo duidelijk als bij de meiden die een link hebben staan hier maar toch! nadat ik al die tijd naar mn eigen hart heb geluisterd was dit zeker weten onze uk. GEWELDIG, maar ook verslavend, zou nu het liefst weer willen luisteren Nog ff een vraagje: ben ik de enige die nog geen positiekleding draagt? Ik was voor ik zwanger werd 6 kg afgevallen dus broeken zaten al erg los, nu gaan ze langzaam aan weer richting strakker maar positie heb ik echt nog niet nodig. er is ook echt niemand die iets aan mij ziet behalve dan dat mn borsten enorm zijn, ben haast topzwaar
joehoe meiden! Ben nog druk aan het uitzoeken hoe alles werkt, maar krijg mijn profielfoto niet geplaatst. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen?
Hallo meiden, Hier gaat alles nog steeds prima, voel me goed en begin lekker te groeien. Vanavond maar eens een foto maken van het buikje! Afgelopen weekend toch maar ff 2 positie-broeken aangeschaft met 2 leuke shirtjes. Ook ideaal straks voor de vakantie.....joehoe nog maar 6 weekjes wachten Vorige week toch maar een sollicitatie de deur uit gedaan, nu maar afwachten tot ik een reactie terug krijg, vind het wel spannend. De verbouwing begint ook lekker op te schieten, het weekend zijn alle muren en plafonds gestucd. Nu ff wachten totdat alles goed droog is en dan kunnen we beginnen met schilderen. Ohw en sinds vorige week ineens 'last' van allemaal rode pukkels/bultjes op vooral mijn armen en benen, volgens de HA is het een allergische reactie maar de vraag is nu waarop.... Ik krab me helemaal een ongeluk , gelukkig helpt de menthol/lodocaine zalf! Pukkels zetten echt op met vlagen.
@ Doortje, Ik heb zaterdag gelezen dat het moeilijk ging en dat ze ermee aan de slag gingen. Nu kwam iemand met eerst 1 van de site zelf gebruiken en dan kun je makkelijker je eigen er neer zetten. Ik hoop voor je dat dat werkt!
@Xenas81; ik herken je verhaal ik loop nu sinds 1 week bij een mensendick fysio, speciaal voor de houding en de bekken....
@moontje thanks voor de tip! maar hoe kan ik een afbeelding van de site halen (oooh voel me zo dom nu! )
Ik draag ook nog geen positiekleding hoor! Ik ben 1 kg afgevallen, en er is nog geen buikje in zicht....terwijl dit toch al zwangerschap 3 is. Maar ik maak me niet druk hoor, die buik komt nog wel!!!!
Hoi hoi, Zo het is even flink puzzelen op de nieuwe site maar het is nu aardig gelukt. Foto's staan weer in mijn album. Voor diegene die mijn bericht vrijdag hebben gemist... Mijn echo was super! hummeltje was flink aan het sporten en heb hem ( dankzij de tegendruk van het echoapparaat) zelfs gevoeld! Vandaag 12 weken!!!!! jippie. Mijn buik blijft groeien maar het is er in ieder geval maar 1. Groetjes Mirjam
auw, ik las een pijnlijk bericht over inscheuren tot aan de kringspier.....AAAAUUUWWW!!!! Gelukkig maakt een baby het weer helemaal goed!!!!
hier ook al aan de positie kleding op mijn werk kreeg ik al de vraag of t er niet 2 waren mn buik is voor een 1ste wel aardig aan t groeien ja, maar naar 3 echo's met 1 baby ga ik er echt niet vanuit dat er nog 1tje verstopt zit
Hier ook nog geen positiekleding, maar wel wijdere broeken en shirtjes... Had ik bij mijn dochter nauwelijks een buikje en duurde 't echt heel lang voordat mensen zagen dat ik zwanger was, deze keer lijkt de boel behoorlijk wat sneller tot buikvorming over te gaan..
Hallo meiden, daar ben ik ook weer even! Ik draag al een aantal weekjes een zw broek. Het is m'n eerste zwangerschap en ben heel slank, misschien dat je het dan ook eerder ziet. Ik moet wel zeggen dat het meer m'n darmen zijn die opgezet zijn, dan dat ik al echt m'n baarmoeder zie. Vooral 's avonds heb ik een flinke buik. Nou, ik ga nog even leren...bleehhhh.....straks leuke film, The Sweetest Thing..iemand al gezien?
@kelly.. ohh en helpt het een beetje? die mensendieck? @positiekleding, hier langzamerhand ook aan de kleding! Alleen broeken zitten nog niet lekker..Mijn dikke darm is ook helemaal opgezet.. hierdoor heb ik een beetje 2 buiken! (had wel al wt overgewicht hoor) maar goed.. draag nu wel al van die onwijs charmante zwangerschapsslips! Want mijn strings zaten echt niet lekker meer.. allemaal onder mijn buik! hmmm.. zit nu lekker aan de komkommers met aromat.. lekker lekker
Ik denk dat mijn banner eindelijk gelukt is.... Hier ook een flinke opgezette buik, 's ochtends ben ik al 3cm in omtrek gegroeid, 's avonds zelfs 5 cm. Vandaag bloed laten prikken... Ken die film niet Chicken...misschien ga ik ook wel ff zitten...Ben nog van alles van plan vanavond geloof ik
Ik vind het een hele leuke film...met Cameron Diaz en Christina Applegate. Lekker een gezellige ontspannende film....zak chips erbij..jammmieeeee..haha
Oh ja, ik had trouwens aan de VK gevraagd hier op het forum of de Angelsound nou schadelijk is of niet..je hoort zoveel verschillende berichten. Dit was het antwoord: Hoi Annette, De angelsound is niet schadelijk voor je kindje, mits je het niet te vaak gebruikt, bv eens per week en het niet te vroeg probeert, dus niet voor de 11-12 weken. Groetjes Brigitte