@Nursy, idd een bescheiden buikje, wel leuk al zo'n belletje! Ik ben al twee kilo aangekomen hoor... (maar ben natuurlijk ook twee weken op vakantie geweest en alleen maar geluierd !)
Buikje is ook alleen maar opgezette darmen en maag. Deze foto is 's morgens genomen, 's avonds is het wel meer een buikje. Merk dat broeken al strakker zitten en niet lekker als je zit. Vandaag ff gefiets en beebje vond het niet leuk dat de broek zo strak zat, dus moet denk ik wel echt even een positiebroek gaan kopen. Heb er al 1, een linnen broek (heb ik aan op de foto), maar moet nog ff een spijkerbroek hebben + legging. Die leggings die ik nu heb snijden in mijn buik. Kan ik beebje niet aandoen vind ik...
jeeeeeeeeeeee eindelijk gelukt! Ik heb geen idee wat ik nou gedaan heb, heb eigenlijk een beetje zitten klikken........ Meestal pakt dat niet altijd goed uit en maak ik het alleen maar erger, maar het is gelukt hoor! hihihihi Ja vind de fotos en filmpjes zo gaaf! Zeker als je je aanmeld, dan houden ze de groei van je kleintje bij. @elmo: gaaf dat je je kleintje heb gevoelt! Super is dat he als je de enige echte bevestiging krijgt. Een plaatje is altijd maar zo'n plaatje
oh dan ben ik wel heel schuldig... ik gebruik hem al vanaf 9 weken elke dag door het verleden ben ik heel angstig en zoek ik steeds naar bevestiging dat het nog goed gaat kan het nog niet loslaten dat alles goed zal blijven gaan... ik wist niet dat het kwaad kon
@caruli: is goed te begrijpen hoor, dat je nog angstig bent, zeker omdat het allemaal zo is gelopen in het verleden! Meid, alles was toch goed op de echo? Ik zou me nun iet meer al te druk maken hoor. @hier aan de chocolade geslagen.........dodelijk hahahahahaha
trouwens, wie is er nog meer al zoveel aangekomen? Ik ben normaal smalletjes en cup aa, woog 53/54 kilo standaard maar weeg nu al bijna 61...kan dat, of is er dan iets mis???? Bij die andere twee was ik aan het einde van de zwangerschap lang zo dik niet, bij de laatste woog ik met 40 weken 65 kilo. Weet iemand of dit kan? @pooh: leuk die geslachtsbepaling!!! spannend!!! Laat je dat door een pretechobureau doen?
@dicky, een kennis van mij woog voor de zwangerschap 63 kg, moet nu nog 4 weken en weegt nu 93 kg! Haar man zegt dat hij altijd kookt en boodschappen doet, en dat ze dus niets verkeerds eet of snoept...ik betwijfel het. Maar je ziet het, 30 kg komt ook voor...ik was bij mijn 1e maar 8 kg aan gekomen, nu al 4 dus dat wordt ook wat.
ooooooooo ok nou ja wat kan mij het schelen hihi kan het hebben. Dames, ik ga jullie een hele fijne avond wensen, ventje zit al 2 uur alleen. aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh hij zit shouf shouf habibi de film te kijken, leuk!!!!! kus, Dicky
He, eindelijk mijn eigen banner weer terug. Dees bedankt! Als jij die van jou niet had terug gezet, had ik de mijne ook nooit terug kunnen vinden. Was helemaal de website vergeten... Verder nog mensen last van jeuk? Heb ik heel erg veel last van sinds ik zwanger ben....Vandaag maar doucheolie van Nivea gekocht. Hoop dat dat een beetje helpt...
Gelukkig geen last van jeuk! Lijkt me erg vervelend... Mentholpoeder schijnt ook te helpen, wat ik zo begrepen heb... (Maar 'k heb er dus geen ervaring mee...)
dat van die angel sound vind ik een beetje vreemd, waarom staat t dan niet op de verpakking als t schadelijk is? Maar zal wat minder vaak gaan luisteren want wil toch vaak om de dag fe horen (hoezo verslavend ) maar dat moet dan maar iets minder... lekker slapen en tot morgen dames!
Met de Angelsound doppler kunt u tijdens de zwangerschap vanaf ongeveer 12 weken luisteren naar de geluidjes van uw ongeboren kindje. U kunt de harttonen, hikjes en schopjes waarnemen. Met de bijgeleverde kabel kunt u de geluiden op de computer opnemen. De geluiden kunt u dan zelfs per e-mail verzenden zodat u dit unieke moment met anderen kunt delen. Het is ook mogelijk om de hartslag van de moeder op te nemen en later af te spelen in de babykamer om een rustgevend en veilig gevoel te creëren voor uw kindje. De Angelsound doppler JPD-100s is volkomen veilig en niet schadelijk voor uw kindje gevonden op een website van een bedrijf doe ze verkoopt
Voor de meiden met hooikoorts: Je mag van de meeste artsen eigenlijk niets, maar ga eens langs de apotheker. Ik moet iets voor mijn allergieen slikken omdat ik anders echt ziek word. Van de dokter mocht niets, maar de apotheker raadde me een wat ouder middel aan. Toen ik dat weer aan de dokter vertelde, zei die: 'oh, als de apotheker dat zegt, kan het gewoon hoor, die heeft er meer verstand van dan ik.'
hallo allemaal even een reactie van mij hier gaat alles verder goed, ben tot nu ongeveer 5 kilo bijgekomen pfffffffffff gewone broeken passen mij al lang niet meer hoor hahaha moet nog een paar dagen wachten tot de vwp word er wel langzaam aan nerveus van, maar ja we zien wel jeuk heb ik gelukkig geen last van,wel krijg ik langzaam aan pukkeltjes
JIPPIE VANDAAG 14 WEKEN ZWANGER!!!! @pukkeltjes, ja inderdaad krijg ik ook last van... @Mensendick fysio; weet niet meer wie het vroeg, maar ik merk er weinig van moet er straks weer heen. Heb nog steeds last van me rug maar manlief wrijft/masseerd elke avond voor het slapen gaan lekker in heerlijk!!
@bapsie, dat staat inderdaad op de site en de verpakking, maar ik had er zoveel verschillende berichten van gehoord, dat ik het gewoon zeker wilde weten. Er staat wel op de verpakking dat je het niet meer moet gebruiken dan nodig (in het Engels) of zoiets. Dus ik doe het gewoon eens in de week eventjes. Ik hou de zondagavond ervoor...haha...eerst in bad en dan samen hartje luisteren. Goedemorgen trouwens allemaal!!!
goedemorgen meiden zo hier ben ik al aan het aftellen voor de nekplooimeting nog 3 kwartier en dan gaan we... ben benieuwd laat het vanmiddag wel weten als we terug zijn fijne dag meiden ps gewicht: hier ook al 3 kilo ofzo aangekomen.... tis echt per zwangerschap verschillend 1e totaal 8 kilo 2e 6 kilo afgevallen en nu dus al 3 erbij.. jeuk: geen last van gelukkig
goedemorgen meiden! Dat van die angelsound ga ik dan vanaf nu ook maar eens beperken... Ik deed het ongeveer om de dag en soms elke dag, vind het zo'n supergeluid! Je hoort de kleine nu ook al trappen en bewegen! Ik hoop dat het niet al teveel kwaad kan... heb het vanaf 9 weken al gebruikt tot nu... is toch 5 weken! Maar hoe is het hier verder?
@Suus!! Het zal wel niet al te veel kwaad kunnen hoor...ik denk ook dat naarmate de zwangerschap vordert het ook minder kwaad kan, omdat het kindje steeds sterker wordt. Zou me er niet teveel zorgen over maken. En hoe voel je je verder?