goedemorgen allemaal, ik ga het angelsound gebruik idd ook maar beperken tot 1 a 2 keer per week hier 4 kilo afgevallen tot nu toe ben benieuwd hoeveel er bij gaat komen
Heeeeej Daar ben ik ook weer. Ik ben al wel aan de zw-kleding niets zat meer lekker en daar werd ik helemaal niet vrolijk van. Nu kwam ik ook allemaal sales dingen tegen van mamalicious, leuk spul! Verder word ik een beetje kriegel van 'de kritische consument uithangen' Het wat en hoe van een draagdoek-en/of zak, al die soorten al die merken al die meningen, word er helemaal gek van. Goed voor het ruggetje of juist niet, en je eigen rug niet te vergeten.... Hoe meer je weet of uitzoekt, hoe erger lijkt het wel. Ik zou toch echt niet alles zelf uitproberen en aanschaffen, en al helemaal niet nieuw....zucht *einde geklaag* Zo verder alles goed met iedereen? Je zou het bijna niet denken door hierboven, maar ik heb erg het idee dat er wat 'mist' is opgetrokken uit m'n hoofd, voel me veel vrolijker en blijer! Fijn is dat! Heb wel continue trek, in alles. Haal zo veel mogelijk verantwoord spul in huis, maar alles is zo weg. Groente, fruit, brood...kom maar door
@Lillith: wat 'n vreemde opmerking van je huisarts... Dat een apotheker verstand van zaken heeft, logisch en dat hij (of zij) soms iets weet wat 'n huisarts nog niet weet, kan gebeuren, maar dat de huisarts zegt dat de apotheker meer weet dan de huisarts zelf vind ik vreemd... @RiTi: Ik kan daar ook heel kriegel van worden... Ben uberhaupt iemand die 'n beetje kriegel wordt van 't zinnetje 'je wilt als moeder het beste voor je kindje' en dan 't liefst zo zalvend mogelijk uitgesproken. Ik vertrouw mensen met verstand van zaken natuurlijk heus wel, maar m'n eigen intuïtie ook en vooralsnog lijkt dat goed te gaan... Hier hebben wij gisteren een mooie tweedehands maxi cosi op de kop weten te tikken met 'n voetenzak erbij. Ben ik weer helemaal blij! Laatst werd ik ook al helemaal gelukkig van 'n hoge badstandaard voor 2,50, haha! Zijn jullie al spulletjes aan 't verzamelen dames? Of zijn mijn man en ik daar weer eens erg enthousiast in... hihi
@Morgen ga ik shoppen met me moeder voor baby spulletjes Vriendlief is zaterdag jarig en hij weet niet wat hij vragen moet dus maar spulletjes voor de baby. Weet iemand toevallig hoe je zo'n groot kussen noemt? zo'n half ronde die je kan vouwen...
Dankje ik kon er niet opkomen ga ff op marktplaats zoeken! Voor mijn ouders wordt het 't eerste kleinkind en ze gaan nu los komen met kopen haha @Smiley's waar staan die? voor tussen de teksten te zetten?
@HappyGappy...ik denk dat ik een beetje raar in elkaar zit....heb nog helemaal geen drang om spulletjes te kopen. Maar dat zal vanzelf wel ineens komen...hahaha
Ik werd erop gewezen om zo'n kussen aan te schaffen omdat ik nogal last heb van me rug, en dat schijnt te ontspannen met slapen
@Chicken: tuurlijk komt dat vanzelf denk ik... Ik merkte hier wel dat ik één of ander drempeltje over moest om iets te kopen. 'k Ga ook nog niet helemaal lós of zo; we hebben gelukkig nog veel dingen van onze oudste, scheelt 'n hoop! @Kelly25: als je links bovenaan klikt op 'plaats reactie' dan krijg je een veldje waar smileys onder staan, volgens mij. Maar de normale codes (als : D en zo) blijken ook te werken... En zo'n voedingskussen lijkt mij ook wel wat. Ik lig nu al half over m'n normale hoofdkussen heen, haha!
He gevonden . Had op marktplaats gekeken voor zo'n kussen maar helaas er stond niks op, morgen maar bij de baby dump kijken. Ga nu lekker naar Leiden toe me nagels laten doen
Hier alles goed! Ben trouwens niet eens misselijk meer! Wel bij het tandenpoetsen! Dan kan het weer ineens naar boven komen! Vooral als ik mijn tong wil poetsen dan moet ik altijd kokhalsen! haha! Dat doe ik maar niet meer dan! Mooie buiken heb ik al voorbij zien komen! Ga vanavond ook maar eens een foto maken!
haha, Ik vind dat tongpoetsen altijd al een kokhalsgevoel, daar hoef je niet eens misselijk voor te zijn
ahahah die Elmo! Echt he! Maar nu blijf ik soms in dat misselijkheidsgevoel hangen! Dan denk ik.. niet spugen niet spugen.. aan iets anders denken.. pfff! Maar tot nu toe maar 4 keer gespuugd in deze zwangerschap! Bij Jesse heb ik het iedere dag gedaan.. tot het einde! Uiteindelijk heb je natuurlijk geen controle meer over de bekken.. en piesde ik mezelf ook nog eens onder tijdens het spugen! kon ik weer douchen en andere kleding aan!
hahahaha xenas...sorry, maar moet er wel een beetje om lachen dat je jezelf onder hebt gepiest. Zal vast geen pretje zijn geweest die tijd. Wat dat betreft heb ik volgens mij een superzwangerschap (tot nog toe dan). Helemaal niet misselijk geweest. Ik vind overgeven ook echt het ergste wat er is...blehhh
ook ik ben de vorige zwangerschappen niet misselijk geweest. Nu ook niet, wel heb ik af en toe gewoon zo'n onpasselijk gevoel... En ik blijf maar zin houden in rauw gehakt! haha
jakkes rauw gehakt, moet er niet aan denken, hier verslaafd aan warme aardappels met jus, jammiejammie ga een tukkie doen, hyves is beetje opgefrisd enzo
O lekker slapen!!! Zit er niet in bij mij, zit nu op mijn werk en thuis twee kleintjes dus daar kan het ook niet. boehoe. Ach ja. Aardappels met jus... ook lekker.
Hi meiden! Zojuist even bij de HA geweest (om urine te checken) en heb daar nog even een echo gehad!! Was weer super leuk, je kunt met elke keer weer meer zien. Hoe gaat het hier met iedereen? Is iedereen al over de 12 weken heen?