December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    hey Sylvia,

En was je urine goed?

Gaaf he al die echo's.

ben gewoon blij dat ik groeiecho's ga krijgen. ha,ha

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb nou nog niet echt een bobbeltje van m'n baarmoeder...wel een opgezette buik. En jullie?

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ja, hier ook 'n opgezette buik. Nou ja, niet als een opgeblazen buik zeg maar, maar anders... Hmmm... Ik omschrijf 't weer helder.. :p

Ik zou niet weten overigens hoe je je baarmoeder voelt... Iemand een idee?

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Happy, ik dus ook niet....daar ben ik ook nieuwsgierig naar. De VK voelde het meteen, maar ik echt niet. Durf ook niet zo hard te drukken eigenlijk. Ik denk dat wil je het voelen je wel wat harder moet drukken....denk jij?

5. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Je zou 'n soort harder randje moeten voelen, maar ik durf ook niet echt op m'n buik te drukken, dat laat ik maar fijn aan de VK over, hihi...
    Nou ben ik twaalf weken en dan is 't nog goed mogelijk dat je helemaal nog niets voelt aan baarmoeders en harde randjes en zo...

6. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Elmo: ik heb al jaren bloed in mijn urine... de eerste keer dat ik dat had had ik een blaasontsteking en zei de assistente: jeetje, je hebt een heftige blaasontsteking, er zit bloed in je urine! Daarna wel eens bloed moeten afgeven voor medische keuringen (hypotheek etc) en elke keer vroegen ze of ik net ongesteld was geweest omdat er bloed in mijn urine zat (ik altijd ja gezegd, maar dat was nooit het geval).
    Ik dus bij mijn huisarts aankaarten en die zei dat hebben sommige vrouwen nu eenmaal....
    Nu heb ik dus een andere HA en toch even laten checken en nu moet het dus op kweek, want er zat weer (lees: nog steeds, na min 4 jaar) bloed in en veel witte bloedlichaampjes. Normaal moet je gelijk aan de antibiotica, maar aangezien ik verder geen klachten heb wachten we even de kweek af...
    Moet zo even plasje wegbrengen...
    @Chicken: ik heb ook nog niet echt een buikje, al zitten mijn broeken 's avonds wel wat strakker...

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ja ik durf het ook niet goed hoor, net wat je zegt, is de VK veel beter in..haha.

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Dat is ook gek Sylvia, maar toch wel goed dat deze dokter er eventjes naar kijkt, vooral nu je in verwachting bent.

Wat is het hier verder rustig trouwens....

9. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Jee Sylvia, dat lijkt me ook niets zeg.. Vooral als ze niet weten hoe dat nou precies komt...

@Chicken; veel mamma's aan 't werk misschien? Zelf zit ik überhaupt thuis veel achter de pc (foto's bewerken en zo) en vandaag al helemaal, omdat m'n dochter ziek thuis is... Ik móet eigenlijk nog de badkamer schoonmaken, maar ik heb even last van extreem uitstelgedrag...

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ja dat denk ik ook....ik werk voor mezelf, dan gaat het iets makkelijker. Maar wel saai hoor..hihi

11. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ja, inderdaad... Heb ik nét van mijzelf geaccepteerd dat ik toch écht op een soort roze 'ik ben zwanger wolk' zit, is iedereen weg, haha!! ;)

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    hahahahaha ja precies, kun je het aan niemand kwijt!!! Zo gek, ik blijf het nog steeds onwerkelijk vinden. Het lijkt ook wel of alles zo snel gegaan is....voel me zelf soms nog een kind...hahaha. Ben er superblij mee, daar niet van, maar het dringt soms nog niet echt door. Heb jij dat ook?

13. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Nou, ik had 't zo precies kunnen omschrijven! Ik voel me wel 'volwassener' dan toen ik m'n dochter kreeg (toen was ik 23 en de zwangerschap was een verrassing, om het zo maar eens te noemen), maar tegelijkertijd inderdaad nog alsof ik nét zelf uit 't nest kom kruipen...
    En inderdaad, dat onwerkelijke gevoel... Ik vind het heerlijk om zwanger te zijn, vooral omdat dit nu echt iets is wat mijn man en ik samen beleven (mijn dochter is van een andere biovader, die zo'n zes jaar geleden besloten heeft dat hij geen ruimte in zijn leven had voor haar, als ik niet bij 't pakket inbegrepen zat... Nou ja, lang verhaal en daarbij is 't gelukkig qua gezinssituatie wel weer heerlijk op z'n pootjes terechtgekomen toen ik mijn man leerde kennen) en ik nu ook alle emotionele ruimte heb lekker van het zwanger zijn te genieten...
    Maar ik heb ook nog steeds 't gevoel alsof ik elk moment wakker kan worden...

14. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    zo weer terug van weggeweest:). Vanmiddag gereageerd op een maxi cosi kreeg na mijn stomme verbazing gelijk een mailtje dat ik mag komen kijken voor die prijs. Helemaal blij, we gaan vanavond kijken.

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Dat zal wel heftig geweest zijn ja. Wel super dat het nu zo goed gaat!! Ik heb ook een hele roerige tijd achter de rug en soms is het moeilijk te vatten dat het nu zo heerlijk gaat. Ook net als jij bang dat het een droom is en je weer wakker wordt. Maar het is geen droom, we zijn zwanger, we hebben een lieve man/vriend en jij nog een dochter. Super toch!!! Genieten moeten we...mutsen die we zijn..hahaha.

Ik geniet zowiezo wel meer van het leven hoor. Vorig jaar is m'n ex-man (we waren al een aantal jaren gescheiden, maar nog steeds goed contact) op 35-jarige leeftijd plotseling in z'n slaap overleden. Dat heeft bij mij echt een heel diep spoor achter gelaten. Ik ben er heel erg door veranderd en waardeer de dingen nu veel meer. Jammer dat er soms iets heel ergs moet gebeuren, wil je dat inzien he.

16. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Jee, Chicken, dat moet je inderdaad echt behoorlijk overhoop gegooid hebben... Zo jong nog. Ik kan me een voorstelling maken dat dat inderdaad niet in de koude kleren is gaan zitten...

Soms heb je -helaas- heftige dingen nodig om zaken weer extra te kunnen waarderen, ondanks dat je daardoor soms ook juist beseft hoe makkelijk iets afgelopen kan zijn. Maar het genieten staat natuurlijk bovenaan, want we zijn inderdaad gewoon lekker zwanger en we mógen ook gewoon heerlijk mutsen over alles wat daarmee te maken heeft!

Wat ik trouwens wel erg geinig vind: omdat ik dus tijdens de zwangerschap van m'n dochter vooral bezig was met m'n kop boven water houden, zijn de meeste dingen gloedjenieuw voor me. Ik wist bij wijze van nauwelijks wat 'n maxi cosi was, haha!! Ik heb ondanks alles 100% genoten van mijn zwangerschap van dochterlief, maar alles erom heen is totáál aan me voorbij gegaan... Totaal nieuwe ervaringen dus!

@Kelly: da's top! Is 't een mooie? Wij gaan toevallig vanavond ook 'n leuke tweedehands maxi cosi ophalen voor 'n leuk prijsje. :D

17. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @Happy wat toevallig:p, het is een mooie niet veel gebruikt en nog geen gebruikers sporen. Het was er eentje die bij opa en oma stond. Hij is oranje met geel, een limited edition. Je moet altijd maar afwachten of de foto en de realiteit overeen komen.... En jullie ook een mooie gevonden?

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Jullie gaan toch niet dezelfde ophalen he..

19. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    Nee dat denk ik niet, aangezien de plaatsnamen niet echt dicht bij elkaar liggen haha :D:D

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    oh nee...niet gezien....blond!!! :p

Deel Deze Pagina