Whaha, dat zou wat zijn Chicken!! En 't zou natuurlijk zomaar kunnen; 'k heb wel eerder meegemaakt dat 'n mooi dealtje vlak voor m'n neus weggekaapt werd! Maar die wij vanavond gaan ophalen is zwart met rood, dus 't lijkt vooralsnog goed te gaan. Staat ook niet bij opa en oma... Maar op de fotootjes zag hij er goed uit; zit ook 'n bijpassende voetenzak bij en als er wat gebruikerssporen opzitten, soit...
En o, de plaatsnamen liggen ook nogal uit elkaar, haha... (Had ik dus ook totáál over 't hoofd gezien en constateerde dat pas na jullie posts, dus ik doe net alsof ik vreselijk intelligent ben nu even, haha!)
zo weer terug van mn middag dutje en nou wakker blijven tot vanavond anders heb ik morgen een probleem
Ooo ja, op die manier.. Ja, logisch... Als je dan vanmiddag slaapt, slaap je vannacht niet meer natuurlijk... Ben je nog erg moe van de zwangerschap? Ik ben zelf nog wel wat moe, maar 't is gelukkig niet meer zo extreem als in 't begin...
vermoeidheid word minder maar de reden dat ik vanmiddag sliep is omdat ik gister uit de nachtdienst ben gekomen
Ja, ook dat is logisch.. Je denkt toch gauw als je 'middagdutje' hoort in 'n zwangerschapstopic dat 't wel om zwangerschapsvermoeidheid zal gaan...... Wat voor werk doe je dan Bapsie?
@slapen Ik kan tegenwoordig smiddags een uur slapen en dan slaap ik savonds nog heerlijk. Voorheen kon ik dat echt niet. Zit nu ook weer te knikkebollen, dus denk dat ik zo even op de bank Oprah ga kjken (lees slapen). @kopen Ik heb ook al best veel gekocht Vrijdag de 1e echo en als alles goed is, gaan we zaterdag pas echt aan het shoppen. Ben er nog niet uit of ik de Quinny Buzz nou nieuw ga kopen of 2e hands. Je hebt bij 2e hands wel geen garantie, maar voor het geld van een nieuwe kun je 2 keer eentje van marktplaats kopen...
@chicken.. haha .. jaaaa was echt erg toen...Nu gelukkig geen last van hoor! Maar aan het eind van mijn zwangerschap toen, was niet echt een pretje!
Jeetje Sylvia M....ik schrik wel van je verhaal. Ik snap niet dat je huisarts het daarbij heeft laten zitten ongeloof aan deze kant!! Nooit controle van je nieren gehad?
Hey ladies, Ik zit nu effe op het werk mee te lezen in het forum....schandalig van me!!!! Ik ben zwaar beroerd en ontzettend moe. Moet ik dadelijk nog 45 minuten in de auto zitten naar huis toe......ik zit er nu al tegen aan te hikken. Hoe ga ik dat vol houden, zonder uit het autoraampje te moeten hangen....sorry!!!! Ik moet zeggen dat ik met grote regelmaat, 's middags toch nog wel eens één of twee uurtjes plat gaat.....ik raak niet bijgeslapen... Ach, het komt vast nog wel eens goed met me. Een keer moet die misselijkheid en moeheid ophouden....al had ik gewild dat dat nu al kon ..... Ik vrees dat ik vanavond ook niet meer online kom, dus dames tot morgen!
@Berenbotje: da's niet fijn dat je nog zo moe en misselijk bent... Doe 't lekker rustig aan! Maar idd, wel lekker al 14 weken zwanger!
Hoe lang ben jij nou zwanger Happy? Ik geloof dat ik niet meer kan rekenen...best lastig met een administratiekantoor...hahaha
Haha, da's inderdaad niet zo'n handige combi... (Zo heb ik ooit op 'n bank gewerkt. Leuk hoor, ware 't niet dat ik discalculie heb, hahaha!) Maar goed, ik ben 12 weken zwanger.
hahaha ook errug makkelijk inderdaad. Ik ga ermee stoppen, lekker bij m'n ouders eten. Fijne avond allemaal!!!