Hey Fempje! Ik lees net dat jij in je vorige zwangerschap een hoge bloeddruk hebt gehad en daarom extra onder controle staat. Ook ik heb de vorige keer een hoge bloeddruk gehad, maar ik heb niets over een strengere controle gehoord, ik heb ook gewoon weer een afspraak gemaakt bij de verloskundige, er werd mij na mijn 1e bevalling verteld dat ik de volgende zwangerschap gewoon weer bij de verloskundige kon lopen maar ivm veel bloedverlies bij de bevalling de vorige keer moet ik wel in het zkh bevallen. Klopt mijn info dan wel? of is dit een hele goede reden voor een vroege echo
Hallo allemaal, Ik mag me ook bij jullie aansluiten! Ik ben zwanger van ons 1e kindje! 3 dec. is de uitgerekende datum Alle andere decembermama`s gefeliciteerd! Hoe kan ik me op jullie website aanmelden? groetjes Demi 8)
@ alle nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd! @ D1982, berenbotje heeft onder haar banner de link naar de website. Ik heb je op de lijst gezet hoor.
Dames, even klagen hoor. Vanochtend echt kotsmisselijk wakker geworden, wat is dat verschrikkelijk! Ben ook echt de hele dag licht misselijk. Als ik niet op tijd eet dan wordt de misselijkheid alleen maar erger. Dit ken ik dus absoluut niet van de vorige zwangerschap, en ik moet zeggen dat ik het niet erg had gevonden als dit nu ook was weggebleven. Ben ook weer ontzettend moe, dat is natuurlijk ook niet zo gek. Er gebeurt zoveel in je lichaam. Zo, einde geklaag. Wat was het weer een heerlijk weertje vandaag. Weer heerlijk een stuk wezen wandelen met mijn dochtertje. Ze genoot zichtbaar van dit weer. Heerlijk geen jasje aan vond ze ook het einde. Nou, ik ga nog even verder neuzen hier. Groetjes
Hallo allemaal! Had me eerst gemeld in het late novembertopic...maar ik blijf toch iets korter zwanger te zijn dan gedacht Ik ben Leontine, 30 jaar, mama van Dayden Joshua, stiefmama van Tycho en vriendin van Diem Gister echo gehad, daarop was te zien dat ik 4 tot 4,5 week zwanger ben. (op de echo veel baarmoederslijmvlies en zwart stipje in het midden) Vandaag de waardes van hcg te horen gekregen en deze waren 1090! Dit is trouwens mijn 3e zwangerschap, De 2e zwangerschap is in september 2008 helaas in een miskraam geëindigd Dag allemaal *zwaai* Groetjes
hallo allemaal, wat gaat het hard hier zeg! hier gelukkig niet misselijk of zo, heb alleen een drukkend gevoel in mijn buik is soms moeilijk te geloven dat ik nog eens mama mag worden ben dus ook al 38 jaar en dit is mijn 3e kindje en van mijn huidige man dus zijn eerste best spannend allemaal weer,is inmiddels ook al weer van de jongste 11 jaar geleden( meisje) en van mijn oudste zoon alweer 16 jaar geleden! pfffffffffffffffff alsof het gisteren was de tijd gaat zo snel dus dames geniet wat er komen gaat, het wordt een mooie en vooral spannende tijd! hahahaha luister maar niet naar deze ouwe taart lol
Hallo meiden! Even weer een berichtje van mij! Wat leuk zeg alweer zoveel mama's! Hier begint het langzaam door te dringen wat er te gebeuren staat. Heb nu al last van bandenpijn, niet te geloven! Maar is alleen maar een goed teken dat er iets groeit! En hebben jullie dat ook? Dat je het idee hebt dat er nog zó ontzettend veel moet gebeuren voor alles op orde is? Hier wel! Ineens is het huis een puinhoop, niet leuk meer! Misschien lijkt het maar zo, maar ik vind het! Hahahaha
Ook ik wil me lekker toevoegen hier! Ik ben er vanmorgen achter gekomen dat ik zwanger ben van onze tweede spruit! IK ben zo rond 12 December uitgerekend...
had ik net een heel verhaal getypt, knalt de site eruit... balen! Maargoed, alle nieuwe mama's gefeliciteerd en welkom! @berenbotje even spannend of de link het nu doet! @hier; ben moe, ga zo slapen, heb vanacht weer 3x lopen spoken door de krampen... ik maak me er toch best wel druk om, vooral omdat maar heel weinig mensen dit herkennen.. Maarja, ik kan toch niet meer dan afwachten op een echo! Net als jullie allemaal... slaap lekker!
hmmm ik krijg wel de link in mijn onderschrift, maar niet in de vorm van 'lijst december mama's' Hoe dat moet weet ik niet? Berenbotje, als je nog tips hebt, graag! en anders laat ik de link wel zo staan, is ook niet erg... slaap lekker!
goedemorgen dames en hoe is het vandaag met iedereen hier begint de ochtendemisselijkheid flink op te spelen nu toch wel bijna elke ochtend overgeven maar ik klaag niet hahaha voor alle nieuwe dames die ik heb gemist welkom en gefeliciteerd goh doe ik de pc vanorgen aan zie ik inene dat we nog maar heel weinig pagina,s hebben erg vreemd kijk ik bij het laatste bericht is van 3 april hahahaha wat een grap zie dat perongeluk database is gewist nou dames moeten we maar weer flink bij kletsen he hahaha liefs patty
Ben ik nou gek aan het worden????of zijn alle berichten verdwenen???????????? EN WAAR IS MIJN BANNER GEBLEVEN???????????????
Jeetje zeg......alles zijn we kwijt!!!!!! Dit is nou echt niet leuk!!!!!!! Nou ja,moeten we maar weer overnieuw beginnen!!!!!hahahahaha Ik heb vanmorgen nog een testje gedaan,kon het niet laten...om van die 2 streepjes te zien,hij staat in mijn album!!!! Heerlijk he?????? Liefs Brigitte
@brigitte77 heb ff gespiekt in je album maar een super duidelijke test hoor van harte gefeliciteerd liefs patty
Dank je Patty!!! Ligt dit nou alleen aan mij,of zijn jullie ook zo bang als jullie moeten hoesten,en als jullie naar het toillet moeten voor de grote boodschap? Pffffff,het liefste ga ik niet...hahahaha maar ja!!!!
Hoi hoi goedemorgen! Is dat wat! Alweer alle berichten weg vanaf de verhuizing! Ff kijken of mijn fotos er nog in staan......
hahahaha schrok me een ongeluk toen ik in dit topic kwam, maar goed ongelukje zit in een klein hoekje. We beginnen gewoon weer opnieuw. Goedemorgen trouwens allemaal. @brigitte, het is maar goed dat ik geen test meer heb anders was ik ook aan het testen gegaan super duidelijke test hoor. @hier, ik hoop vandaag dat het beter gaat als gisteren, want ook ik had enorm veel last van mijn darmen, heb de hele dag kunnen rennen. Dus hopelijk vandaag minder.