December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Caruli, ben je al terug? Je ging toch vanmorgen vroeg op pad voor controle?

@slapen, ik kan de hele dag door slapen. Het lijkt wel erger te worden ipv minder. Dan wil ik wat gaan doen in huis maar als ik goed en wel bezig ben zakt de moed mij alweer in de schoenen....

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe meiden!
    Ik hoop dat het goed met iedereen gaat??? Normaal reageer ik wel op verhalen, sorry, maar heb even jullie geruststelling nodig:
    Ik ben vanaf zondag (toen precies 12 weken) niet meer misselijk. Ik weet dat dat kan, maar toch maak ik me weer zorgen (eeuwige pessimist). Dat heeft wel plaatsgemaakt voor enorme moeheid. Wie kan me gerust stellen?
    En ik heb morgen een echo bij de gyna. . ik vind het weer enorm spannend en denk de hele tijd "zal het nog wel goed zijn?" Ik weet dat ik positief moet denken, maar toch komt die angst weer naar boven. . .

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    @Doortje79: vanaf 12 weken is de kans groot dat de misselijkheid overgaat.
    Moe kun je je hele zwangerschap zijn, dus het is heel normaal.

Veel succes bij je echo!

4. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @doortje79, ik ben ook kapot op. Kan de hele dag wel slapen!
    Vorige week, bij 12 wkn en 1 dg een echo gehad, en die was prima. Gisteren nog met angelsounds hartje gehoord....
    Succes de laatste uurtjes ...

5. minimouse

minimouse Niet meer actief

Hee oude zwangerschapsgenootjes :D
    Ik kom vertellen dat ik weer zwanger ben!! :D:D Vanochtend heb ik een test gedaan! Heel stom natuurlijk weer eens. Ik had de test gehaald bij de kruidvat. Toen ben ik naar de bakker gegaan om een lekker broodje, ben ik daar even naar he gastentoilet gegaan en heb ik getest! hahahah ik durfde niet te kijken dus heb m op de kop op de grond neer gelegd en toen mezelf weer aangekleed en toen keek ik weer. En toen was het ook nog een +je!!! Dus heb heerlijk zitten genieten toen ik mn broodje gekocht had! hihi
    Heb mezelf maar op 8 februari gezet. Weet het niet zeker maar met mn cyclus als die wat normaal is komt dit het dichtste in de buurt. Dus geen december mama maar februari mama voor mij :)

6. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

minimouse: Hartelijk gefeliciteerd!!!!:) Geniet er maar lekker van!

7. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Zijn er nog meer mensen met een lage bloeddruk?? (door zwangerschap)

Wat doen jullie zoal om de klachten te verminderen?

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @Doortje: ik had dezelfde zorgen... Met hemelvaart was ineens de misselijkheid weg en ook de vermoeidheid werd ineens minder. Ik heb de Vk zelfs gebeld en die zei ook dat dat normaal was. 't Hormoon dat er voor zorgt dat je je o.a. misselijk voelt wordt minder, dus de klachten nemen dan ook af en dat gebeurt meestal tussen de 10 en 12 weken al wel...

9. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @minimouse, wat een geweldig nieuws meid!
    En wat een giller...op het toilet bij de bakker...hihihi...over 8 maanden beschuit van de bakker ;).

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    dankjulliewel meiden! heel lief! :)
    @minimouse: gefeliciteerd!!!!!

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @moontjemoon; ik weet dat zoute drop voor een hogere bloeddruk zorgt, wellicht kun je af en toe een dropje nemen.
    Hoe laag is je bloeddruk?
    Mijne is netjes overigens 70 om 120.

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo meiden!

allereerst minimouse: gefeliciteeeeeeerd! Super dat jij weer lekker vooruit kan kijken, dit keer gaat alles gewoon goed! Deal?

Nog even 1x over de decembermama site...
    De volgende dames kun je een pb sturen voor agendapunten of aanpassingen op de lijst :
    -berenbotje
    -suuskebab
    -joyce81
    -poohbeer
    -bapsie

En voor de meiden die in dit bovengenoemde lijstje staan:

als jullie teveel verzoekjes krijgen en geen tijd hebben of iets dergelijks, dan stuur de pb'tjes maar gewoon door naar 1 van de andere dames in het rijtje, zo blijft het voor iedereen leuk en te doen!

Nu iets heeeeeel anders:

Zullen we een keertje met z'n allen iets afspreken als de baby's er nog niet zijn? (en natuurlijk ook een keer als ze er WEL zijn)
    Dat lijkt me echt superleuk! Wie is er voorstander van? Misschien dat we dit ook even op de site bij kunnen houden?

liefs Suus

13. daddyo

daddyo Lid

10 apr 2009
    31
    0
    0
    Hallo verwachtingsvolle dames, ik hoop dat alles goed gaat?
    In het oude forum had ik al gezet dat wij een forse bloeding hadden, met een goed hartje en goede echo. (wij hebben reactie's niet kunnen lezen door nieuw forum)
    Nu week later (was gestopt) na controle bij VK (goed hartje) wederom bloeding....Stresssss!!:$
    Het hoeft niets te zeggen maar lekker ontspannen zwangeren is er voor ons nog niet bij zeg maar...
    Lijkt ook nu weer gestopt en onwikkeling van BM is goed voor 13 weken...maar je vraagt je toch af waarom nu even niet normaal:(
    Wij gaan straks 3 weken backpacken (hoeven niet te lopen en te sjouwen) maar wel in middle of nowhere...hoop echt dat het normaal is dan...
    jullie ervaringen hiermee??
    gr. een onckere daddy

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    wow daddyo, dat is wel echt schrikken zeg!

Ik heb het (gelukkig) helaas niet meegemaakt dus ik kan je niet helpen... Kun je nu niet nog een keer bij de verloskundige terecht voor een echo? Of misschien is het een idee om een angelsounds aan te schaffen zodat je zelf naar het hartje kan luisteren? Je kan hem bestellen, in het forum zwanger zijn bovenin het eerste onderwerp, kun je het vinden!

Heel veel succes! Ik snap dat jullie heel onzeker zijn nu!

15. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Meiden, Caruli moest toch ook vandaag op pad?
    Waar is ze?

16. daddyo

daddyo Lid

10 apr 2009
    31
    0
    0
    Hebben Angelsound, maar mogen van VK op uitdrukkelijk advies niet meer als 1 x per week luisteren. Schijnt toch niet echt goed te zijn voor de kleine...
    Blijven dus op beste hopen!:)

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoi Allemaal,
    Ik ben Lisette en zat al een tijdje bij de januari mama's, maar ik heb vandaag mijn 1ste echo gehad en daaruit bleek dat ik al 11,2 weken was dus dat zou betekenen dat mijn uitgerekende datum 27 december wordt ipv 01-01-2010 maar omdat ik net binnen de marge van een week val blijft de uitgerekende datum op papier maar staan zoals die was.
    Toch wilde ik me ook hier even melden,ik las af en toe al een beetje mee bij jullie :), en wil nu zeker ook hier af en toe meekletsen als dat mag.
    groetjes

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Daddyo,
    Ik snap dat het niet lekker ontspannen is, maar het hoeft niet negatief te zijn. Een collega van mij is nu ook weer zwanger en heeft ook regelmatig bloedverlies. Dit had ze bij haar eerste zwangerschap ook en deze is prima verlopen.
    Alleen dat backpacken....Hopen dat het tegen die tijd allemaal weer normaal is en ze geen bloedingen meer heeft. Succes!

Ha Lisette,
    Welkom hier! We kunnen wel iemand gebruiken die ook lekker laat in december zit. Hier zitten sommigen nl. al aan 15 weken terwijl wij nog niet eens 12 weken zwanger zijn...:D

ego,
    Nog drie daagjes tot mijn eerste echo..spannend!! Heb vannacht de hele nacht over echo's gedroomt. Hoop dat ik vannacht daar niet weer over ga dromen zeg! Het was gelukkig wel allemaal goed met de echo's in mijn dromen...

19. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    Goedemorgen dames, allemaal lekker geslapen? Iedereen weer opgestaan voor werk, kids naar school brengen???
    Ik in ieder geval wel, kids zijn al naar school en om 9u beginnen tot 12u en dan de kids weer uit school halen.

@HappyGappy; is het nog gelukt gister avond met de maxi cosi?? Hier wel hoor ben helemaal blij :)

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Deel Deze Pagina