@ happy gappy, wat een verhaal zeg over je ex. En wat pakken jij en je man het goed op! Petje af voor jou. @ fles of borstvoeding. Wij hebben bij onze dochter bewust gekozen voor flesvoeding. Maar wat krijg je dan toch van veel mensen te horen, dat je niet goed bent voor je kind. ONZIN!!! Wij hadden zo onze redenen om voor flesvoeding te kiezen, en we hebben er nooit spijt van gehad. Nu twijffel ik nog wat ik ga doen...maar we hebben nog effe. @ fles, wij hebben de Avent flessen. En ik heb er geen problemen mee. Wanneer je de dop er niet goed opdraait, kan deze wel eens lekken, maar ook daar wordt je steeds handiger in. @ uitzet, wij hebben alles nog van onze dochter....dus er zal niet veel bij gekocht worden....maar wat leuke accesoires moet kunnen toch? @ doortje, een goede echo! Wat goed meid. @ caruli, goede uitslagen! Fijn hoor! Nu ga ik nog effe verder terug lezen, ben er nog niet helemaal.....hahaha
@ lisette, welkom meid. Klets gezellig mee! @ daddyo, wat een onzekerheid. Hopelijk houdt het bloeden snel op, en verloopt de rest van de zwangerschap goed en zonder bloedverlies. @ angelsound, heb wel eens gehoord dat teveel niet goed zou zijn....maar ja wat is teveel. Neem anders even contact op met je eigen VK. Zij kan je vast hiermee verder helpen. @ placenta, hier zit de placenta trouwens aan de voorzijde. Volgens vele zou ik de baby dan pas laat kunnen voelen. Maar volgende gyn is dit onzin. Een baby schopt toch niet alleen naar voren. Zijn er meer meiden die de placenta aan de voorzijde hebben?
Hey meiden, Er word weer lekker gekletst hier, gezellig. Vandaag naar grote babyzaak geweest, leuk, leuk, leuk! Mooie kamertjes gezien en kinderwagens geprobeert. Mijn voorkeur was eerst de Quinny Buzz 3 maar vandaag veel info gekregen van een verkoper en nu gaat mn voorkeur uit naar de maxi cosi Mura. Maar voor we gaan kiezen gaan we nog een keer met mn schoonouders. We krijgen de wagen namelijk van hun en we vinden het ook zo lullig als we al gekozen hebben en ze alleen mee mogen om te betalen. Ik ga nu ook steeds meer twijffelen of ik wel van te voren wil weten of het een j/m is. Ik heb vandaag genoeg leuke accesoires(?) gezien die voor beiden kunnen. @lage bloeddruk: normaal 100/60 dus al niet echt hoog. Laatste keer bij de vk zelf 90/55. Ik heb er wel echt last van. kan niet tegen warmte, snel duizelig algeheel slap gevoel. Heb een flinke zak dubbelzoute drop liggen maar dat helpt maar even. @buik: vandaag een vervelend gevoel in mn buik, niet echt pijn maar soort groeipijn ofzo. alsof alles beurs is en ik moest niezen en toen was het echt AUWW. nog niet eerder gehad, misschien gaat mn buikje nu groeien @borstvoeding: ik ga het zeker proberen maar als het niet lukt ook goed. en ik denk tegen de tijd dat ik weer ga werken dat ik het al wat ga afbouwen, heb echt geen zin om op mn werk aan de kolf te gaan hangen.
AUWW... ik ken het, heb er de laatste dagen ook meer last van. erg pijnlijk. @borst-flesvoeding, ik heb bij stijn geprobeert borstvoeding, het lag niet aan mij maar onze stijn wou niet aan de borst. heb toen haast 4 maanden alles afgekolft en met de fles gegeven. wij hadden toen B-free (was Dr. Brown) flessen. ideale flessen en zeer over te spreken. verder heb ik denk ik wel een dag zitten ploeteren om de site weer een beetje te leren kennen en ben wel een uur of 2 bezig geweest om mijn banner weer terug te krijgen...gelukt zoals je ziet. verder ga ik dadelijk lekker naar mijn bedje (het is heerlijk slaapweer want het komt hier met bakken uit de hemel) lees morgen even terug.
@Psje en Toontje...ik moest zojuist ook niezen en kreeg ook stekende pijn onderin m'n buik. Bij mij voelt het ook wat beurzer aan dan normaal....denk dat we inderdaad een buikje gaan krijgen meiden..haha
Heb zo snel even niet gekeken wie het vroeg. Heb de placenta ook aan de voorkant liggen, ze vertelde mij ook dat ik het niet zo snel zou voelen, maar ik heb het al gevoeld! Mijn RR is 90/50 terwijl ik dat niet gewend ben. Klachten zijn vooral hoofdpijn, duizelig en ligt voelen en meestal zo slap als een vaatdoek.... Vk adviseerde me om te zorgen dat de suiker niet te laag werd, want dan worden de klachten alleen maar erger en drop met mate.. En het ergste van alles vond ik nog dat het tot 20 weken gemiddeld alleen maar erger wordt met de klachten en dat het daarna afneemt. Vol goede moed gaan we gewoon maar verder met de dagelijkse werkzaamheden al valt werken op het moment (loop en/of sta de hele dag) ook niet mee.
Borstvoeding, We zullen wel zien of het lukt... Het lijkt mij wel mooi, maar ga zeker niet tegen heug en meug vol blijven houden. @kopen, kopen, kopen Heb vanavond een mooi badje gezien. De Hoppop Bato... IK WIL HEB>>> Gelukkig vindt mijn man hem ook mooi. Hij is alleen bijna nergens te koop. Bekijk bijlage 333
hai dames! @ goede echo's enz: fijn meiden, heerlijk dat alles tot nu toe goed gaat! @ minimouse: exbuddy van harte gefeliciteerd joh! @ here: sorry meiden nog niet alles teruggelezen, maar heb vandaag samen met mannetje de babykamer, kinderwagen, box en maxicosi uitgezocht helemaal leuk zeg! heb er nu al zon zin in dat het komt, maar dat is pas begin september hahaha en maandag ga ik weer naar de verloskundige... zin in! ben nog nix aan gekomen en dat valt me mee! nou meiden ik ga zo lekker me mandje in! leuk dat jullie ook al met het kamertje bezig zijn enzo liefs gien
@ collo:wat een leuk badje zeg! heel mooi en strak ofniet! @ meeting: ik ben van de partij @ placenta: ik weet niet waar die van mij zit maar af en toe voel ik een rare bubbel in me buik zou dat al wat kunnen zijn??? ongeveer tussen me navel en schaambot zegmaar... nou ja afwachten maar @ borstvoeding: hier ook graag! hoop heel erg dat het lukt maar ik wil toch af en toe wel een keer kolven zodat mannetje het ff over kan nemen hihi dat kan geen kwaad toch...
Hoi meiden, Wij waren gister op de koffie bij de buren(zijn verhuisd en was de 1ste keer)hardstikke lieve mensen. Ik had vorige week verteld aan ze dat we zwanger waren,omdat ik een raar loopje(bekken) heb vroegen ze wat er aan de hand was, en nu hebben we gister voor een prikkie hun halve babyuitzet over mogen nemen, super mooie 3in1 kinderwagen van jane met wippertje en activitycentre en nog veel meer speeldingen,ik krijg straks allemaal kleren en mooie gordijnen,die perfect bij ons pooh beer thema passen, ik ben zo blij!! Mijn man heeft gister bedacht dat ie de boom uit pooh op de muur wil gaan schilderen,die dan overloopt op het plafond,ik ben benieuwd...... over voeding@ ik wil ook proberen om bv te gaan geven,hoop dat het lukt. En las al het een en ander over flessen,ik heb al jullie info even opgeschreven en neem dat gewoon mee in de beslissing,ik weet het ook nog niet. Ik wens iedereen een fijne dag!
Goedemorgen dames, bij jullie ook zo'n slecht weer? Straks ff 3uurtjes werken en dan vanmiddag als kids thuis zijn van school en vriendlief terug is van ziekenhuis (moeten 2 kiezen getrokken worden) dan gaan we naar een feestje!! Mijn oma wordt 85 en wordt groots gevierd!!! Gister een gigantische rotdag gehad volgens mijn gaat mijn buik ook groeien voel me velletje steeds strakker zitten, nu voel ik me gelukkig wat beter. Fijne dag allemaal.
Goedemorgen allemaal! Wat een rotweer zeg bleh, fijn als je veel moet fietsen. We hebben een lijst met dingen die we eigenlijk wel graag willen hebben, en daar heb ik zo gaandeweg de prijzen bij verzameld.... Nou, dat sterkt me weer in mijn zoektocht naar tweedehands spulletjes in de buurt, het loopt toch snel in de papieren. Sommige dingen wil ik graag nieuw, voor andere dingen ga ik op zoek naar een 'krent in de pap' liefst op fietsafstand . Ben even de namen kwijt, maar wat een leuk badje! en ondank het kleine fotootje een hele leuke kamer! Waar de spulletjes ook allemaal vandaan komen, het is allemaal even mooi en zorgvuldig bij elkaar gekozen, dat maakt het zó leuk! In mijn drang naar geregel en duidelijkheid gisteren al even tegen een muurtje aangebotst. Ik was me aan het verdiepen in flessen en alles wat er bij (kan) horen. Had het helemaal uitgevogeld: dan moet er gekolfd en dat is dan handig van het zelfde merk ? ahum...) en dan een deksel er op en in de diepvries, en het geheel moet mee kunnen naar het werk etc etc.....Maaaaaar, ik wéet nog niet eens of borstvoeding wat gaat worden bij mij, sterker nog, ik heb geen baan om naar terug te keren dus ik weet al helemaal niet wat en wanneer ik dan werk, laat staan of we dan opvang hebben. Over doordraven gesproken.... Kopje thee genomen...flesseninfo opgeslagen....kan allemaal over een half jaartje nog aangeschaft, geleend en geregeld.....zucht Ik neem me voor vandaag niet zo ongeduldig rond te stuiteren! *einde onzinbericht* Fijne dag allemaal!
@riti, ze hebben voor mij met spoed een borstkolf gehuurd (kraamverzorgster had dat geregeld), na 5 dagen was ie overbodig . Dus hoefde ik alleen 5 dagen huur te betalen. Ik zou nl vanuit huis gaan werken, dus nooit aan gedacht zo'n ding aan te schaffen. Uiteindelijk lost het zich vanzelf op....
Goedemorgen dames!!!! Wat een mooie spulletjes heb ik voorbij zien komen. Dat badje is echt supergaaf! @voelen...kan iemand me vertellen hoe het voelt als je het kindje voelt?
haai meiden, hier net een afpspraak gemaaktr voor aanstaande dinsdag voor een pret echo gaan we hopelijk zien wat het word! zo spannend hihi!! zie dat er al meer een afspraak hebben staan... spannend he!
@chicken, het kan voelen als belletjes, maar ook alsof de baby je kriebelt . @Gien, wat spannend meid! Ik kan ook niet wachten! Onze afspraak staan echter op 4 juli...zucht.....geduld is niet mijn beste eigenschap .