Goedemorgen! Ik heb bijna alles nog van mijn dochter en ga een lijstje maken met spullen die ik vorige keer echt miste of onhandig vond. Zo had ik een gewoon badje, maar die heb ik maar 1 x gebruikt. We hadden een tummy-tub geleend en daar heeft ze ingezeten totdat ze er niet meer in paste en daarna ging ze met ons mee onder de douche. Dus ik ga zeker een tummy-tub kopen.
goedemorgen dames, nog een paar nachtjes slapen en dan vwp pfffffffff ben nu al nerveus @bv wil ik ook gaan geven. @ kindje voelen, heb ik sinds een paar dagen al gevoeld, echt een gaaf gevoel haha gisteren vk geweest en de beeb groeit heel goed baarmoeder staat al bij mijn navel en daar voel ik dus ook precies de beeb hopelijk allemaal een goed teken! @ spulletjes heb ik nog niks alleen een kinderwagen en maxicosie nog even afwachten.
@Pooh & Cindybaby, voel je het dan als je je hand op je buik legt of voel je het gewoon zo van binnen? De baarmoeder al bij je navel? Gaat dat zo hard? Misschien dat ik de baarmoeder daarom niet voel...ik zit gewoon te laag te voelen...hahaha
nee met de hand voel je niks je voelt het echt van binnen,het was net of me iemand in mijn zij prikte haha ik ging echt zo van huh haha lol baarmoeder kan ik zelf ook niet voelen en de vk zei dat je die zelf heel moeilijk voelen kan omdat je echt zoals de vk met je handen van onder moet voelen,en niet als je het zelf doet van bovenaf zeg maar,snappen jullie het nog hihi
Ohhh, ja ik snap het! Lijkt me zo gaaf als je je kindje gaat voelen..ik kan niet wachten! Dus ik kan ook stoppen met zoeken naar m'n bm, ga ik toch niet vinden. Maar ben jij al eerder zwanger geweest dat je het al voelt nu?
Ohhhhhhhh, kijk nu snap ik het helemaal..hihi. En hoe snel voelde je het bij je 1e zwangerschap....of moet ik niet zo zeuren..
haha je zeurt niet hoor haha mijn eerste zwangerschap is alweer 16jaar geleden haha maar het was een hele goede zwangerschap met een pracht van een knul 54 cm groot en bijna 4kilo
Dus dit wordt een nakomertje!! Leuk hoor, ik heb ook twee oudere broers, 11 jaar ouder en 13 jaar ouder.
Ik heb het ook al gevoeld, en bij mijn eerste zwangerschap was dat bij 17,18 weken dat ik het voor het eerst voelde. Het voelt als een soort 'plopje' alsof iemand met z'n vinger van binnenuit in je buik prikt.
goedemorgen meiden even een vraagje: wie heeft er ook last van afscheiding? bij mij loopt het er af en toe zo uit echt irritant...
@caruli, heb ik ook zo nu en dan. Kom ik net van de w.c., ga ik zitten op m'n stoel en dan voel je het gewoon een soort van soppen...hahahaha
Hihihi, inderdaad Chicken, zat al te bedenken wat ik daarop zou zeggen, iets als: Wil dat soms zeggen dat we aan de schoonmaak moeten?
hahahaha...maar het voelt soms echt raar. Dan voel je het zo lopen. Lijkt vaak wel erger dan het is hoor....hihi. Maar ik vraag me ook af waar dat dan vandaan komt.
Ik ga er maar vanuit als er 3 van de 3 hetzelfde beschrijven dat het er gewoon bij hoort.... Even iets anders.........kinderkamer.......... Kunnen jullie misschien met mij mee denken? Ik heb een heel apart bedje gekocht, en een aparte commode. Dus hoef ik eigenlijk alleen nog een kledingkast, maar ik ben bang dat ik geen kast ga vinden in dezelfde stijl. Te gewoon past ook niet in de kamer, dus ben ik op zoek naar een andere oplossing. Heeft iemand ideeen over hoe je de babykleding leuk kwijt kan zonder kast????? THANKS!
hahaha soppen nou ik was laatst aan het werk moest ik me toch niezen en ja hoor pschhhhhhhhh hele onderbroek nat snel uitgedaan op de wc haha(schaam) en toen maar zonder verder gewerkt 8) had gelukkig een broek aan en geen rok nu neem ik dus altijd een reserve onderbroek mee 8)