Je kunt ook in een hoekje van de kamer een rails maken van muur naar muur en hier leuk de kleertjes ophangen....ook kun je aan de muur zelf iets maken van hout om daar de legspulletjes neer te leggen? Een plank is zo bevestigd en dat kun je ook van allerlei materialen doen. Of ipv een rails voor de hangkleertjes een waslijn.....past denk ik heel leuk bij je meubeltjes..
haha soppen moest eigenlijk aan iets anders denken de ene dag heb ik er geen last van en de andere dag ontzettend veel... ik heb vandaag ook veel last van mijn buik zelfs luisteren met as doet pijn? maar goed ga zo even de kleine van school halen kom straks weer even spieken
@chicken, zo;n waslijn had ik ook inderdaad aan lopen denken...moet ik alleen heeeeeeele oude knijpers gaan zoeken . @bapsie, ik denk dat zo'n inbouwkast op zich ideaal is, maar dacht niet in het vintage plaatje paste. Maar nu: Of ik zou de panelen natuurlijk moeten bedekken met vintage behang.....ook een idee! Thanks!
Dat is wel stoer van die hele oude knijpers, of van die ouderwetse kleerhangertjes...de kast behangen met vintage behang is ook heel leuk!!
hallo! Ik ben al bijna een uur aan het teruglezen geweest en ja hoor, het is me gelukt!!!! Is het ok als ik de persoonlijke reacties even achterwege laat? vast wel he! Als ik zo lees over al die spullen en dingen waar je op moet letten enzo, dan word ik helemaal gek! Je moet aan zoveel dingen denken! pfoe, dat onthou ik nooit! maarja... laten we er maar vanuit gaan dat ze ons in de winkel ook prima kunnen adviseren... ennnnn; ik wil ook gaan shoppen!!!! Ik moet alleen ook schoonmoeders mee hebben voor de wagen (ivm de centjes!) en ik wil graag naar de baby-dump want daar hebben we een mooi kamertje gezien, maar die zit niet bij ons om de hoek, dus dat moet een keer in het weekend. Ik ga snel de site even up to date maken, want ik heb weer wat verzoekjes! tot zo!
ow, wat ik nog wilde zeggen. Ik heb een aantal keren per dag dat ik mijn baarmoeder echt voel zitten! Hij krampt dan als het ware even samen tot een harde bal (tenminste dat is mijn gevoel van binnen uit) en na een tijdje ontspant ie weer... kent iemand dit gevoel dan toevallig ook?
Hé suus, ik word er ook redelijk nerveus van van al die spullen enzo...hihi...maar ik laat me ook gewoon adviseren in de winkel en door m'n vk.
sow pfoe, ik ben al helemaal bang dat ik dingen ga vergeten...! over vergeten trouwens.. Nu zo net in het nieuwe huis en nog 200 dingen die ik moet doen, ik moet alles op briefjes schrijven anders vergeet ik alles. En ik heb echt zwaar behoefte aan rust! Rust in mijn koppie... Maar ja, ooit gaat dat goedkomen!
Je hebt ook van die lijstjes toch, wat je allemaal moet hebben....ohhhhh, die staat ook bij de decembermama's site toch?
Goedemiddag meiden, @afscheiding: heb ik ook, heel erg slijmerig voel me er soms gewoon vies van volgens mn vk is het normaal zolang het geen enge kleur heeft. @Gien: heel mooi kamertje, was je er snel uit met kiezen? Ik heb gisteren zulke mooie dingen gezien maar kon echt nog niet kiezen... Ga toch ook nog ff op marktplaats snuffelen, staan soms ook geweldige dingen op oh ja, ik vertelde een paar weken geleden toch dat ik mijn hond in moest laten slapen. Heb het er erg moeilijk mee gehad maar inmiddels hebben we weer een hond. Weer een franse bull, dit keer een teefje. ze is 3 jaar en echt heel goed opgevoed en super lief met kids We hebben haar gekocht via marktplaats, eerst kennis gemaakt enzo uiteraard. We hebben nog steeds contact met haar oude bazinnetje en die had het er erg moeilijk mee dat ze weg moest maar in haar situatie kon het echt niet anders. en wij zijn er super gelukkig mee
Hé Psje, fijn dat je weer een andere hond hebt. Het kan je vorige hond niet vervangen, maar het neemt wel wat verdriet weg als je weer een dier in huis hebt...dat is mijn ervaring tenminste. Fijn dat het oude bazinnetje zo nu en dan kan horen hoe het met haar gaat. Het lijkt me heel erg als je een dier weg moet doen door omstandigheden.
Geen huisdier hebben terwijl je 't gewend bent voelt altijd zo incompleet, vind ik.. Natuurlijk vervangt het ene dier het andere niet, maar het vult wel de achtergelaten leegte weer wat op én het is daarbij natuurlijk ook gewoon leuk een nieuw dier te leren kennen! @Lijstjes: Ik weet nog de eerste keer dat ik zwanger was. Toen stond er op mijn lijstje dat ik zo'n 20 piketluiers nodig had. Helemaal er overheen gelezen dat dat was als je katoenen luiers ging gebruiken! Dus ik zat met 20 van die stomme lappen in huis! Ik heb in eerste instantie daadwerkelijk gepoogd Noah in de katoenen lappen te leggen, maar dat was echt helemaal niets voor mij! Ik merk wel dat ik deze keer wat dát betreft wat relaxter ben, dus dat is wel prettig. Vooralsnog geen stress mbt lijstjes dus... Ik zou trouwens zwéren dat ik onze kleine af en toe al heel zachtjes voel! 't Schijnt wel te kunnen met ruim 12 weken, maar 't is wel heel erg snel om 't te voelen....
Neeeeeeeeeeeee, nog één die de beeb al voelt.....ik wil ooohooooooooook........hihi...leuk hoor meiden!!!!!!!!!!
pffffffff.......ik sta net op, krijg ik toch steken aan de zijkanten van m'n baarmoeder....hebben jullie dat ook weleens? Net een soort kramp.
Ja dat denk ik ook..als ik het rustiger doe, dan heb ik het inderaad niet. hihi, de beeb neemt zo ongeveer je hele lichaam over..
Ja, dat heb ik ook nog wel eens, idd als ik te snel op wil staan of vanuit liggen ineens opspring... Een soort verkramping inderdaad...
Zo klein als de beeb is, 't is gelijk wel alomtegenwoordig... Fysiek en emotioneel, haha! Ik ontaard echt in zo'n muts die over niets anders meer kan praten zowat! En o, we moeten nog zes maanden! Maar ik geniet er allemaal zo van!! En inderdaad, gedeelde pijn is halve pijn en ook wel zo prettig te weten dat 't er blijkbaar bij hoort, nietwaar?