Ja alles weg, ook de banner :'( ze houden ons wel bezig hé ach ja kan het pas thuis doen, zit nu in de bus klaar met de nacht. Slaap al half hahaha! Met mijn zusterbroek aan zo hoog om mijn middel lijk ik wel 20 weken zwanger haha en ze keken er al naar....gauw jasje dicht Hoe is het hier verder?
Goedemorgen, Wat jammer dat alles gewist is :-S Vandaag heb ik vrij, helaas was ik al vroeg wakker --> enorm misselijk! Even een beschuitje gehad en weer even terug in bed... tot straks!
goedemorgen! Hier een vreselijke nacht gehad! Ik werd wakker met enorme pijnlijke messteken in en om mijn onderbuik die uiteindelijk veranderden in hele erge krampen door heel mijn buik... ik heb 3 kwartier liggen janken van ellende en uiteindelijk is het een beetje weggezakt zodat ik nog heel even kon slapen... Ik weet niet wat dit geweest kan zijn, maar vind het DOODENG! Ik denk dat ik dit maar eens voor ga leggen aan de huisarts.... Ik ga zo werken, spreek jullie vanavond!
goedemorgen dames, jammer weer opnieuw banner maken pfffffff avatar zoeken zo vervelen we ons niet hahaha vandaag heb ik mij ziekgemeld op het werk ,ben doodmoe en misselijk ale: @suuskebab, meid ik hoop voor je dat je je weer wat beter voelt het schijnt er allemaal bij te horen! rust maar lekker vandaag en doe rustig aan (doe ik ook )
**inbraak** hey meiden, hier een december 2008 mama...Wat een heerlijke tijd was dat...gister 1jr geleden heb ik positief getest en was toen al 6 weken zwanger was 4 dec uitgerekend en uiteindelijk 2 dec bevallen. Geniet van de zwangerschap en nog allemaal een dikke proficiat! dikke kus Dimmel **uitbraak**
Goede morgen, Alles goed? Ik heb lekker lang weekend! Maar van uitslapen komt niks.. Misselijk! Ben eigenlijk wel blij, maar vind het ook vervelend. Jammer dat de berichten weg zijn...maar we beppen wat af hier! Groetjes
haha wat leuk zeg zal wel een drukke maand geweest zijn, sinterklaas, baby geboren, kerst ben benieuwd,dit staat ons dus ook nog allemaal te wachten
Halloooooooo December mama's... Hier een inbraak van een november mama Van harte gefeliciteerd allemaal!!!! Geniet er van!!! Hoe onzeker je ook nog bent... Hier nog zo één.... Hoop dat de ongemakken te dragen zullen zijn!!! En ach... het is voor een goed doel. Doei doeiii mommy's 2 be xXx Miss Moneypenny 8)
Hey meiden jammer dat alles weer gewist is maar gelukkig kletsen we veel dus staat het hier snel weer vol! Ik heb echt een rot nacht gehad. Ik heb de hele week al dat ik zo weinig slaap en heel ligt. Ik was vandaag om 6 uur wakker en ging om 1 uur naar bed! Op me vrije dag. Nouja het zal er wel bij horen!
hahaha ja...alles was weg en ook banners...dus moest even bannercheck doen Zo hoe gaat het met iedereen.. bij mij : weer slecht geslapen.. maar wel beter dan gisteren! En ik heb wederom vlagen van misselijkheid! Dan wel zo dat ik meteen moet rennen naar de.... Dit is voor mij wel heel lastig met mn werk. Gisteren was ik vrij en vandaag ook niet een lange dag maar toch. Ik moet van 11:00 tot 15;00. Ik heb een praktijkje aan huis. Zal toch lastig zijn als ik met klantje bezig ben en ik dat ik dan even moet rennen... Heeft iemand een idee hoe ik dit een beetje onder controle kan houden?? suus ---> jeetje wat vervelend die steken!! Ik hoor wel veel over steken maar ik kan me voorstellen dat het erg angstig is!
Ik heb nu nergens echt last van. Alleen een hoop gerommel in mijn buik. Maar als ik jullie zo hoor vind ik het best eng. Ben bang dat het toch ergens niet helemaal goed zit.
nou zeg das idd nie zo leuk! maja kan gebeuren! leuk om de gezichten achter de forummers te zien hihi ( op de hyves ) ik hoop idd wel dat het volledig geheim is dat anderen het niet kunnen zien? mm vandaag een rustig dagje heerlijk wat een weertje he!
hoi meiden balen zeg dat alle berichten weer weg zijn kom me hier dan nog een keer aanmelden we zijn nu na 5 jaar , 4 ivf en 3 cryo behandelingen spontaan zwanger geraakt dit word ons 3e kindje als het goed is zijn we 14 dec uitgerekend hopelijk blijft alles goed gaan all@ gefeliciteerd meiden en op naar een voorspoedige zwangerschap
Hi, je had me nog gefeliciteerd vorige maand (in;ik ben zwanger forum).... En nu mag ik jou gaan feliciteren!!!!! SUPER voor je!! Mocht ook wel een x na 5 jaar toch?!!! Bijzonder hoor! =D> xXx Fijne paasdagen @ All
nou diego moest dus nog in het ziekenhuis blijven en sinterklaas hebben we dus niet gevierd maar hij is wel naar huis mogen komen op 5dec dus toch een sinterklaas kadotje....