Hallo dames!! Hier even een ego bericht van lente! Door drukte de laatste dagen niet meer op de site gekeken waardoor het me een beetje teveel pagina's zijn geworden Ik heb gelukkig de uitslag/kansberekening (na 1 week en 3 dagen) gekregen van de combi test!! Kans is 1 op 2390!!! nou dat had ik dus totaal niet verwacht met mn 36 jaar!!! Ik was er niet heel veel mee bezig maar ik moet zeggen dat ik erg blij ben met deze cijfers!! Maandag beginnen ze met de bouw van mn nieuwe praktijk..whaaaa zo spannend.. als alles goed gaat dan is het 1 augustus klaar en kunnen we met de kinderkamer beginnen!!! leuk leuk leuk!! Ik wens iedereen een heel fijn weekend!! einde ego bericht
mooie uitslag lente! ik krijg hem als het goed is volgende week met de post of ik word gebeld maar dan zou het niet goed zijn dus ik hoop dat mijn foon maar stil blijft
Hey meiden ik dacht ik kom weer een keer langs hier.. kom hier niet zoveel, kan het niet bijhouden en ken niemand echt hier.. Maar wij weten het geslacht al hihi zijn er nog meer die het geslacht al weten??
Lente, geweldige uitslag, gefeliciteerd! positiebroeken: jup hier ook 'al' mamalicious, helemaal leuk en een verademing! Van geslacht geen idee, weet ook nog niet of ik dat wel wil weten eigenlijk
@desiree; Ik denk dat bijna niemand nog het geslacht weet, moet zelf nog 3 weekjes wachten. Willen het zelf ook graag weten, mijn familie denkt allemaal dat we een meid krijgen terwijl mijn schoonfamilie denkt dat we een jongen krijgen. Zelf heb ik er totaal geen idee of voorgevoel van.
Hier ook even een ego-berichtje... Voel me een beetje dubbel. Ik heb vreselijk geverfd in ons nieuwe huis. Die verf is op terpetine basis. Ik heb goed gelucht (deuren en ramen open etc) en een mondkapje op gehad. Zou dit nou heel erg kwaad kunnen? De meningen zijn verdeeld op internet. En ja, het huis moet toch af.... Oh ja, ik loop al een week of 3 in positiebroeken. Die buik gaat heel hard. Krijg er van collega's al opmerkingen over: "weet je zeker dat het er maar 1 is?" Grrrr... Zo'n pens is het nou ook weer niet!
@ mamatoontje: Hoeveel dagen heb je dat gedaan? Als je echt goed hebt gelucht, regelmatig hebt pauze gehouden en niet dag in dag uit van 8 tot 20 maakt het niet zo heel veel uit, volgens mijn boek. Goed is het niet, dat klopt, maar stel je moet de babykamer doen dan moet het ook dus! Zou als je echt twijfelt ff de VK bellen! 1 mazzel: je kindje heeft nu alles al en hoeft alleen maar te groeien!
Ego - Echo Vandaag de eerste echo gehad...EINDELIJK!!! Volgens mij ben ik de laatste hier? En alles is OK. Echo-mevrouw kwam na meting op 12,1 week maar dat valt binnen de marge dus wordt niet aangepast. Ik ben zo happy, niet normaal gewoon! Kan wel janken van blijdschap. Meteen een mailtje rondgedaan naar mijn vrienden en ga de foto's zometeen op mijn Hyves zetten... Chicken Hoe ging je examen? Suus Ik heb idd een foto waarop hij vrolijk zwaait. Goed voorspeld! mammaToontje, Ik heb ook het huis van buiten geverfd twee weken geleden. Het verft zichzelf tenslotte niet en mijn man heeft twee linkerhanden... Goed luchten en niet teveel dagen achter elkaar zou ik zeggen....
Thanks meiden. Mijn voornemen is om niet meer te schilderen, maar als het allemaal niet echt afkomt, ga ik toch weer voor de bijl... Mara ja, ik doe dit normaal toch ook niet dagelijks! Van het weekend ga ik wel sauzen. @collo, gefeliciteerd met je goede echo! Hoe vond je het?? Gaaf he? @chicken, ben ook wel benieuwd hoe je examen ging.
dag dames, ook hier is nog alles goed en gister een echo gehad en volgens mij toch echt duidelijk een ventje (zie album) links zie je 2 beentjes en daar tussen piemeltje
@collo: geweldig een goede echo...gefeliciteerd, er valt waarschijnlijk weer een last van je schouders. @chicken: hoe was je examen??? @happygappy: You've got mail, ik wil wel buddy's met je zijn, was toevallig nog naar iemand op zoek. dus als je wilt. verder geen bijzonderheden.
@MissFlower: ik ben niet zo goed in 't 'lezen' van echo's, maar dit lijkt inderdaad wel erg duidelijk... @Toontje80: 'k Heb je 'n pm-metje teruggestuurd; ik wil wel buddy's zijn!
kan iemand mij en happygappy even globaal uitleggen wat precies dat buddy-ding inhoud. ik bedoel geef je dan elkaars mobiel nummer of e-mail adres of prive-telefoonnummer, wat geef je elkaar en wanneer neem je contact met haar op? voor mij en voor happy is dit de allereerste keer dat we met buddy-dingetje meedoen...
De tuin is klaar!!! gras ligt er nu in..... Nu nog mooi weer om er weer lekker van te kunnen genieten!
@ dees; meid wat schrikken! hou je maar lekker rustig inderdaad, gaat het nu weer een beetje? @ caruli; ja hoor ik ben hier nog steeds aanwezig had me er nog niet helemaal in verdiept dus dat buddy gebeuren! @ lente; gefeliciteerd meid met zon mooie uitslag! @ desiree1986; gaaf! wij hopen het dinsdag te weten te komen spannend hoor! hier ook totaal geen voorgevoel, de ene keer denk ik een knul en de andere keer weer een meid...! @ positiekleren; heerlijk hoor, ik ook al @ mamatoontje; snap ik ja dat het heel irri is die opmerkingen hihihi ik denk dat het niet zon vaart loopthoor! als je idd goed gelucht enzo hebt en ook nog een mondkapje heb gedragen.. @ collo; super meid!! lekker genieten hoor nu! @ missflower; gaaf joh zo goed te zien! @ moontjemoon; het word dit weekend wel aardig weer geloof ik @ here; ik ga nu lekker op de bank! kijken of er nog wat op tv is... pff MOE!! fijne avond allemaal!
hallo! @missflower en desiree: wow, twee jongens al voor onze lijst! Wat geweldig! leuk hoor! @collo: YES eindelijk!!!! fijn meid, ik ben helemaal blij voor jou! Ik ga zo ff op je hyves spieken... mits ik daar kan spieken... @all: ik heb vandaag mijn zwangerschapspanty voor het eerst op mijn werk aan gehad, wat een ding zeg! haha! Mijn bazin zei direct; suus, is je buik nu ineens zo aant groeien? Ik zeg, nee, dat is de broek waar de buik nog in moet groeien... dat ding flubbert nog helemaal aan mijn buik! Maar aan mijn benen zit het echt superstrak! pfoe, wel wennen hoor, zo'n omading! liefs suus
haha, collo, ik ging je hyves zoeken, maar je bent nog niet aangemeld op onze hyvespagina, volgens mij.... kun je een fotootje in je album zetten anders? Ik ben heel benieuwd naar die zwaaiende foto!