goedemorgen meiden gisteren lekker de hele dag door de efteling gehobbeld was lekker weertje he.. vanmiddag moet de kleine afdansen voor haar dansdiploma ben benieuwd straks even in bad enzo en dan zullen we het zien. fijne zondag meiden, kom morgen weer even kijken
Goedemorgen meiden! Toevallig ook dat verhaal van Linda gelezen, word je inderdaad wel wat onzeker van.. Hier de hele ochtend al regen Vanavond zouden we gaan BBQen voor mijn vriend zn verjaardag, hoop dat het vanmiddag dus nog goed weer gaat worden.. Hebben jullie nog plannen?
Ik moet zeggen dat ik 'n beetje hetzelfde heb als Collo... Inderdaad, misschien vreselijk ego en het is natuurlijk ook afschuwelijk, maar ik wil me liever niet onzeker laten maken door verhalen van dat 't ook fout kan gaan (dat kan immers altijd). Ik ben deze zwangerschap al onzekerder dan bij de eerste en begin nét een beetje me happy te voelen... Dus ondanks dat ik het verschrikkelijk vind, probeer ik dat soort ervaringen van anderen tevens (hoe lullig dat misschien ook is) enigszins langs me heen te laten gaan... Fijne zondag in elk geval voor iedereen gewenst! Hebben we nog woeste plannen allemaal? Ik had gisteren een drukke dag, dus ik hou me vandaag lekker koest!
Goedemorgen meiden, Jeetje wat een vehaal van Linda, heftig hoor! We gaan ons er niet gek door laten maken hoor! iedereen weet dat het altijd nog fout kan gaan, nu, verder op in de zwangerschap, bij de bevalling maar ook als je kind er al is. Als je daar continue bij na moet denken word je gek toch! Ik kan ook morgen onder een bus komen, daar denk je toch ook niet steeds aan? Dus meiden lekker blijven genieten!! En Linda heel veel sterkte natuurlijk. @collo: mooi is ie he, de maxi cosi mura 3. Wij hebben ook die aanbieding in sliedrecht gezien, helemaal compleet en niet duur! Wij moeten nog even mijn schoonouders meeslepen want die betalen! Welke kleur zit je aan te denken? Ik vind die donkere met groene binnenkant erg mooi. @ positiekleding: mn buikje is ineens aan het groeien, 's avonds zit mn broek erg strak dus ws over een weekje ofzo ook aan de positiekleding. Heb ook nog een heleboel leuke jurkjes met legging, zit ook heerlijk. @plannen vandaag: vanochtend even 3 uurtjes gewerkt en nu lekker relaxen. vanmiddag krijgen we visite en die blijven eten. Wel jammer van het weer, het regent hier al vanaf half 9 blehh. Had gehoopt op hetzelfde weer als gister. Fijne zondag allemaal!
Ik laat me niet onzeker maken door haar verhaal, maar sta er wel des te meer bij stil dat het echt een wonder is wat er gebeurt daarbinnen en dat het allemaal niet vanzelfsprekend is. Zij zet haar verhaal neer om steun te zoeken...ik vind het gewoon heel erg voor haar en leef dan gewoon met haar mee. Maar iedereen gaat daar anders mee om....is helemaal niet ego hoor meiden...ik begrijp dat ook best..xx
Goedemorgen meiden! @linda, heel veel sterkte meis. Ik weet uit ervaring hoe het is om zo laat een miskraam te krijgen. De leegte geeft je een K*T gevoel. Ik heb ook weer wat zeg...... Stonden van de week 2 stoelen op marktplaats, draaifauteuils. Mooie zwarte, ze waren gratis af te halen bij een theater waar ze voor een voorstelling waren gebruikt. Stuite toevallig op de advertentie. Eenmaal thuis vond ik ze toch wat groot om beide in huis te plaatsen. Dus dacht ik ik zet ze op marktplaats en ik zie wel....of ik verkoop er 1 of beide...ligt eraan wat er geboden wordt. Komen er zo mensen kijken die 200 euro boden voor beide stoelen! Naaaah....ik heb mijn oude vintage baby meubeltjes dus voor nop als het mee zit!!!! Groetjes, Wendy
Sorry, maar hier moet ik op reageren.. misschien omdat ik zelf nu 2 mk's heb gehad.. Ik begrijp je opmerking helemaal niet of ik kan gewoon niet begrijpen dat iemand die ons op dit moment heel hard nodig heeft, op deze manier wordt beschreven.. Ik neem aan dat ze het anders niet op het forum geplaats zou hebben.. ik zou echt schrikken als iemand dit over mij zou schrijven.. alsof je op deze manier aandacht zoekt.. bah.. (laat ik de mensen die wel zulke verhalen plaatsen voor aandacht, erg ziek noemen) Linda heel veel sterkte.. En voor de rest van de dames whaaa hier gaat het goed! hcg is uit mijn lichaam sinds deze week ben nog wachtende op de ongi Heel veel succes en vooral plezier in het 2de trimester Ik lees stiekem nog wel eens mee zodat ik straks ook weet wat me te wachten staat En ben heel benieuwd of jullie een jongetje of meisje gaan krijgen en hoe de namen zullen zijn natuurlijk!
Hé Elegance!!! Ik sluit me volledig aan bij jouw opmerking, ik vond hem ook heel raar.. Leuk meis dat je hier komt kijken. Lees dat het goed met je gaat. Fijn om te horen! Ik hoop dat je heel snel in verwachting bent en dat alles dan eindelijk goed zal gaan bij je. Ben je nog op het NOD forum te vinden? xxx
Hee lieve elegance! Goed te horen dat het goed met je gaat. Ik vind het dubbel om te zeggen, maar ik bedoel het goed: Fijn dat het hcg nu uit je lichaam is! Hopelijk hervat je menstruatie snel zijn ritme, en mag je snel weer zwanger zijn. Naast dat zwanger zijn hoop ik dan heeeeeeeeeeel hard dat alles goed gaat en je een mooi beebje krijgt. Je hebt het verdient! Dikke knuf, Wendy
Nou meiden, volgens mij heb ik nu ook het beebje gevoeld. Eerst links en paar uur later rechts...voelt inderdaad als een plopje. Weet ook zeker dat het niet m'n darmen zijn. Ik moet alleen nog wel leren...maar jullie begrijpen denk ik wel dat dat lastig is nu..hihi..ik zit wel heel stil de hele dag, dus misschien dat ik het nu vaker ga voelen..
Cool Chicken!! Zul je zien, ga je vanaf vandaag nog stiller zitten, in de hoop dat je je beebje voelt...
Super gevoel is het he Ik zit vandaag ook al de hele dag stil, maar beebje heeft er nu weinig zin in..
hoeft gelukkig ook niet, alleen nog even de was ophangen straks en de beestjes voeren. Rest van de dag stil zitten hahaha
Haha, ik zie ons allemaal al zitten... Bewegingsloos, adem inhoudend... Ik ga vandaag ook niet zoveel doen. Gisteren op stap geweest met 'n paar dames die ik via 'n hyve heb leren kennen en daarna bij m'n zusje en zwager gaan bbq-en... Ontiegelijk leuk, maar nu is ook wel even de fut eruit... Verder alles toppie, gelukkig... Hebben jullie trouwens ook dat jullie soms zo raar dromen? Ik ben üverhaupt een 'dromer', maar nu heb ik echt soms dromen die ik zelfs als 'bizar' betitel...
hallo allemaal! allereerst; Elegance, ik begrijp je reactie volkomen! Het is een vreemde opmerking, maar ik denk dat hij geplaatst is zonder dat gerianne er goed over heeft nagedacht... Ik zou zeggen, we vergeven het haar toch wel? Ik heb inmiddels het verhaal ook gelezen en het eerste wat in mij opkomt is; gebruiken die angelsounds! Het liefst 10x in de week! Maarja.... dat is ook niet zaligmakend... Aan linda: heeeeel veel sterkte meid, hier zijn geen woorden voor! Ik hoop dat je vriend en jij er toch snel weer voor willen gaan! heel veel sterkte nogmaals! @Tip van de dag is: stilzitten! Ik ga het ook eens proberen, ik heb frummel namelijk nog niet gevoeld ... @positiekleding: ik heb hetzelfde probleem als....? ik weet niet meer wie... staand zitten mijn broeken nog aardig, maar als ik ga zitten moeten de knoop en de rits direct open, anders krijg ik buikpijn! Dus ik ga ook deze week shoppen! @collo: ik wilde eerst de mutsy slider, vond ik zo'n mooie wagen! Maar ik ben donderdag bij van asten geweest en heb heel veel info gehad en mijn wensen voorgelegd en nu word de keuze gemaakt tussen de maxi cosi mura 3 of 4 en de mutsy 4 rider! De 4 rider heeft wel een heeeeel gaaf grote basket voor boodschappen enzo! En ik wil er zowiezo lekker de bossen en de efteling mee inkunnen, allebei de wagens zijn daar erg geschikt voor, dus nu moet ik zelf nog ff kiezen... qua mooi denk ik dat de mura aantrekkelijker is... maar de mutsy heeft weer andere voordelen.... Suus zit ff stil en denkt er nog eens rustig over na! @ego: Vandaag 15 weken!!! JOEHOE!!! als ik plat op mijn rug lig en mijn buik gewoon ontspannen laat zakken, dan voel ik mijn baarmoeder echt goed zitten! Tijd om een buik te krijgen dus! Ik ga zo naar de verjaardag van mijn oma, die wordt 89 en ik ben heeeeel blij dat ze (laten we daar vanuit gaan) ons beebje straks nog mag meemaken! Daarna moet er weer gewerkt worden, dus dan ben ik vanavond pas weer online... denk ik! liefs suus