December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hallo dames,

even een ego berichtje van mij ;) zit totaal in de stress voor morgen de vwp,hopelijk valt het allemaal mee :$

verder zover alles goed.

babyspulletjes wacht ik nog even mee tot na de uitslag.

ben blij te horen dat het bij jullie allemaal goed zit :) geniet allemaal lekker van je beebje in je buik ;)

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé cindybaby..wat is vwp? (of is dat een hele domme vraag??)

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Dat was ik Suus, ik kan normale broeken dragen zolang ik maar blijf staan haha.
    Werd er dus zo gek van dat ik elke keer bij het zitten knoop en rits direct los moest maken en bij het opstaan alles weer dicht, dus vrijdag avond eens positiebroeken en rokken gekocht.
    Heerlijk!
    Of je ze nu al vast heb of dat je nog een maand wacht, hoe vroeger je ze haalt hoe langer je ze kan gebruiken is mijn idee ;)

@Suus en Chicken: Gefeliciteerd met jullie 15 weken!

@Happy: Hier word ook veel en soms erg raar gedroomt.

4. cindybaby71

vwp is vruchtwaterpunctie ;)

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ohhhhh, is dat het..;)

Lijkt me ook best spannend...krijg je meteen de uitslag? En waarom laat je het doen?

6. cindybaby71

ik had een slechte uitslag van de combinatietest :( en i.v.m mijn leeftijd8)

de uitslag krijg in een weekje later :$

7. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @cindybaby38, spannend, hopelijk is alles goed!

@ 15 weken, gefeliciteerd. Ik volg over een paar dagen...!!!

@ teruglezen, dat ga ik nu nog even snel doen!

8. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ buiken, ik lees en zie dat bij veel meiden, de buiken al goed zichtbaar zijn! Goed bezig. De mijne blijft nog een beetje achter. Ik kan nog steeds makkelijk mijn normale kleding aan. Het begint nu een beetje te komen, maar het lijkt nu eerder of dat ik gewoon te veel gegeten heb...hmmm.

@vergeetachtig....ik ben het allemaal al weer vergeten. SORRY!!! De volgende keer zal ik het beter onthouden.

@ beter weer. De zon is hier weer gaan schijnen, dus ga nog effe buiten genieten. DOEI! Tot morgen

9. cindybaby71

@zon schijnen pffffffffff wat is dat :D hier regent het lekker de hele dag en dat terwijl ze een zomerse dag met 26 graden gemeld hadden grrrrr:(

@ buiken nou mijn broeken kon ik al met 6 weken niet meer aan, lol

10. Jij bent goed bezig geweest zeg! Toppie!

11. @mroos.. hier loop ik ook al in positiekleding! Heeeerlijk he!

@lente.. geweldige uitslag! Gefeliciteerd meid!

@desiree.. wow! Weten jullie het geslacht al! Das gaaf! Vertel vertel!
    ohhhhh ik zie een jongetje! Echt super!

@collo.. gefeliciteerd met je goeie echo!! En nu gaan genieten he! Mooie foto's in je album! En ik zag daar ook al een mooi beginnend buikje!

@missflower.. gave foto zeg! Ik zie hem zitten! Echt heeeel cool! Gefeliciteerd! Jongetjes zijn leuk hihi! meisjes ook hoor hihi!

@bapsie.. zooo heee! Geweldige buik! Ben jaloers!

@chicken.. wat voor opleiding doe je?

@saskia.. gefeliciteerd met je mannetje!

@manoe.. leuk dat je ff vanuit KOS ons gedag komt zeggen! Beetje aan het bruinbakken daar?

@kelly.. wat super zeg dat ze zelfs het kamertje kwamen brengen! Heb je een foto? Gefeliciteerd met je mannetje!

@elmo.. hier ook een BI klant! Wat onwijs vervelend dat je weer zo'n last hebt! Is er geen vriendin in de buurt, waar je kindje die niet meer slaapt even bij kan spelen?

@kindje voelen.. ik heb onze beebje volgens mij ook al gevoeld! Die plopjes.. ik weet het bijna zeker!

@caruli.. en is casey geslaagd voor haar dansen?

@poohbeer.. haha kijk zo is MP wel heeeeel erg leuk!

@namen.. jaaa hoor wij zijn eruit! Voor een jongen en een meisje!

@elegance.. fijn dat het goed gaat met je meid! Ik vind trouwens dat je een mooie zin onder je berichten hebt staan!

@chicken.. gaaf he dat gevoel!

@happygappy.. hoort bij je zwangerschap! Je gaat dan nog 'echter' dromen!

@suus & chicken.. gefeliciteerd met onze 15 weken hihi!

@cindybaby.. succes morgen! Zal aan je denken!

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    PSje
    Eigenlijk vind ik de kleur van 2008 Golden Slice, of de paarse van 2008 erg mooi. Maar dat wordt misshien een beetje problematisch. Anders wordt het voor ons denk ik de Tango Red. Ben wel van de felle kleurtjes.

Happy Gappy
    Hoezo raar dromen??? Droomde van de week dat onze auto op een heuvel stond en mijn man vergeten was de handrem erop te doen, waardoor hij achteruit de heuvel af rolde. Zo bij de Seat dealer de showroom in. Het raarste was eigenlijk dat ik en mijn man op de grond rolde van het lachen, want het was al de derde keer...????? Ga die maar eens verklaren.... Was wel een grappige droom.

Suus
    Heb jij gezien of ze bij Van Asten nog een paarse of een geel paarse hadden staan?

Xenas
    Ja, het begint te komen, vooral savonds... Maar ik kan niet alles op het beebje schuiven hoor. Een deel van die buik had ik al :):):)

13. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Hoi dames, ik lees alles wel hoor, maar ik ben zo duf als 'n konijn, dus ik reageer misschien niet meteen (of ik vergeet dingen, ook leuk... )

@Dromen: Ik had laatst een hele bizarre droom; ik droomde dat ik een sms-je van m'n man kreeg, dat hij de relatie verbrak. Rotdroom! Werd ik zelfs wakker van... Dus ik kijk opzij, ligt m'n man heerlijk naast me te knorren -gelukkig!;ik ga even lekker heel erg dicht tegen 'm aanliggen en val weer in slaap... Droom ik die rotdroom toch zo weer verder, ware 't niet dat mijn man ook nog eens vreemdging en dat er totáál niet met 'm te praten viel!! En 't bizarre was, dat ik in mijn droom dacht dat het feit dat ik tegen mijn man aan was gekropen (en wat dus zo heerlijk voelde) een droom was... Nou, is dat raar of is dat raar??

Ik denk dat 't een soort onverwerkt iets nog is van mijn vorige zwangerschap. Ik heb me toen heel erg in de steek gelaten gevoeld door mijn ex en had 't gevoel ook dat ik 'm niet kon bereiken...

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    hoi, ik ben het mamaria
    Ik kan met geen mogelijkheid inloggen op mijn andere account. HEb alle emailadressen die ik heb al ingevoerd maar steeds een foutmelding en mijn oude wachtwoord herkent hij niet.
    Nou ja, onder dit oude account dan maar verder.
    Hier alles goed.

15. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @xenas81, foto's volgen nog, ik heb geprobeerd er foto's op te zetten maar op een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar.

16. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @mroos: ja, die stress kan ik me wel goed voorstellen. Toen ik zwanger was van Noah moesten wij met zo'n 16 weken ook nog verhuizen, dus ik kan me goed voorstellen dat dat best veel is!! Sterkte ermee, maar 't gaat vást goedkomen!!

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    blegghhhhhhhh.........ben het spuugzat met leren...zo, dat moest er even uit. Wat een waardeloos rot vak zeg!!

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

Ben ik weer!

@collo: ik heb geen idee welke kleuren er stonden.... helaas kan ik je dus niet helpen?!

@mroos, wat vervelend aambeien... hoop dat je er niet al teveel last van hebt!

@cindybaby; ik zal aan je denken en duimen dat alles goedkomt!

@xenas; jij ook gefeliciteeeeerd met je 15 weken en met het feit dat je al uit de namen bent!

@buikfoto's; ik zal er zo ook weer eens ff 2 maken! Volgens mij niet erg veel verschil met vorige week...

@iedereen die ik vergeet; sorry, zwangerschapsdementie!

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    nou tot zo ver m'n nachtrust :( Ben al vanaf 0400 wakker, bleh.

Maar goed....vanavond gewoon in de herkansing.

Mooi zeg, al die buikfoto's, echt erg, ik vergeet ze steeds te maken, zo duf van mezelf. Net als m'n buikomtrek, die hou ik ook helemaal niet zo frequent bij. Maar goed, ik geef niet op, wat random buikfoto's en maten kunnen ook nog wel.

Over dromen gesproken..... te stom voor woorden maar het was nèt ècht: M'n schoonzusje was net bevallen, en mijn vriend en ik stormen het ziekenhuis binnen en roepen hijgend wanneer we bij ze in de kamer binnenvallen: 'Dumbledore is dood!' ... :(:(:(:(:(:(

Ik geloof dat ik die avond net een itempje had gezien over de nieuwe Harry Potter film, maar dan nog....(en zo'n fan ben ik nou ook weer niet)...belachelijk.

Hoop dat jullie allemaal lekker geslapen hebben en weer klaar zijn voor een nieuwe week!

20. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0

Deel Deze Pagina