December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    danisha zat altijd rond de 140 en deze zat bij de laaste echo op 160 en het wordt een jongentje dus bij mij gaat het niet op!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ligt ook aan of ze slapen of niet
    maar het hoeft niet altijd uit te komen ;)

3. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Caruli, hihi...hoe vaak wil je dat ik mij aanmeld als je buddy?
    Na 2 reacties en 1 pb hoor ik niks terug, en toch ben je nog opzoek...wil je mijn dinnetje niet zijn? LOL

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    huh heb ik wat gemist?
    hihi sorrie meid
    ik wil je dinnetje wel zijn hoor:):)

nu al zwangerschapdementie?

5. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hihi, ik denk het wel.
    Net voordat het nieuwe forum kwam schreef je: Stuur mij maar een pb met je 06 nummer...zo gedaan, maar niks terug gehoord.
    Kan zijn dat die inbox bij jou is gewist ivm het nieuwe forum.
    Dus van de week vroeg je opnieuw...dus ik weer reageren: JOEHOE HEB JE AL EEN PB GESTUURD...weer niks...tot nu een nieuwe oproep LOL

PB mij maar LOL

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    als je geen reactie hebt gehad van mij
    dan heb ik niks gehad
    echt waar
    ik reageer altijd ;)
    misschien door de veranderingen op het forum
    ik hoor meer meiden die geen pb's enzo krijgen dus..

heb jij die van mij nu wel gehad?

7. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hahaha, ja ik heb hem! Jij hebt er nu ook 1.
    Sorrie is niet nodig hoor! Weet wat dementie is ;).

Groetjes!

8. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Is er weleens iemand naar een voorlichting bv geweest?

Ik wil namelijk kijken naar de mogelijkheden om fv en bv te geven, maar kan daar niet veel pos dingen over vinden, alleen dat ze aangeven dat er op zo'n voorlichting dieper op in wordt gegaan..

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen meiden!

Trouwens, zeg maar middag ;)
    Moontjemoon; wat voorspel je voor ons frummeltje dan? ik heb er nog nooit op gelet qua snelheid! ben wel benieuwd! Zal eens gaan proberen te tellen!

Ik ga ff mijn nieuwe buikfoto's erin zetten! (niet dat er in 1 week veel verandert is, maar toch)

x suus

10. moontjemoon

Suus, als ik me aan de bakerpraat houd dan zou ik ook bij jou een meisje zeggen... maar pin me er niet op vast!!!

11. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Hey meiden!

Positiekleding: die draag ik nu ook bijna dagelijks. Lijkt of ik de afgelopen week een groeispurt heb gehad....Buik wordt nu wel echt zichtbaar :). Zal zo ff een foto in mijn album zetten. Kan alleen geen goede en leuke positiejeans vinden. Wil met beetje wijde pijpen, maar die zijn moeilijk te vinden. Ben al bij de winkel van mamalicious geweest, maar die broeken zitten mij niet naar mijn zin. Ben ook wel erg kritisch hoor 8). Heb namelijk best bolle billen en stevige boven benen......maar de nederlandse broeken zijn daar nietop gemaakt. Kocht dus voor zwangerschap altijd merk broeken, die zaten altijd goed....maar nu.....Dus dat wordt nog een leuke zoektocht.

Deze week maar even kindje erkennen met de papa......De VK zei dat je dat voor de 24 weken moet doen, dus dan zijn we ruim op tijd :p. Vind het ook wel leuk om te gaan doen! Zijn er al meiden die ook al erkend hebben?

Hier luister ik maar 1 keer per week met de Angelsound, blijft leuk om te luisteren. Laatst was de beeb erg druk met het wegschoppen of slaan van de Angelsound volgens mij :), was zo leuk om te horen! Moest er helemaal om lachen.

Vermoeidheid: is wisselend de laatste dagen. Begin al wel met gapen in de middag, maar echt een dutje is niet meer dagelijks nodig. Ben blij dat het wat minder geworden is hoor, werd er wel een beetje "moe" van!! Verder laatste 2 dagen wat last van mijn rug en heb 's nachts soms last van kuitkrampen als ik me uitrek. Ach, als dat het ergste is.......Ow ja, ben al wel een beetje erg dement aan het worden :p. Moet echt alles opschrijven want anders vergeet ik het.

Namen: we hebben de meisjesnaam al, maar qua jongensnaam zijn we er nog niet uit. We hadden al wel een jongensnaam, maar die hebben we de laatste maanden te vaak gehoord, dus is hij nu niet leuk meer vinden wij.

Geslacht: wij denken dat het een jongen is. De hele familie verder ook, behalve 2 collega's. Volgens de chineze kalender is het ook een jongen.....ben beniewd!! We gaan het wel zien over 6 weken......bij de 20-weken echo. Zou wel al eeder een geslachtbepaling willen eigenlijk.....maar aan de andere kant vind ik het onzin om te doen aangezien de 20 weken echo er al aankomt.

12. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @Erkenning: vergeet dan naderhand de gezagsaanvraag ook niet hè? Dan hebben je lief en jij dezelfde rechten en plichten, wat natuurlijk altijd handig is...
    Mijn man en ik zijn getrouwd en hoeven zodoende niets te regelen qua erkenning en gezag en zo. Onze dochter draagt zijn achternaam (via de rechtbank geregeld, samen met de gezagswijziging -mijn dochter is biologisch niet van mijn man, vandaar...) en dus zal dit kotertje ook zijn achternaam dragen. (Allebei mag niet... :( Jammer, want manlief en ik dragen wel allebei de achternamen... Wat weer hilarische toestanden oplevert wanneer hij zijn 'meisjesnaam' moet invullen of gaat stemmen en de mensen daar helemaal in verwarring raken, hahaha!) Qua voornamen zijn we er al helemaal uit...

Volgens de Chinese kalender zouden wij 'n jongetje krijgen. Ik denk zelf ook 'n jongetje, maar dat had ik bij m'n dochter ook en da's toch écht 'n meid, haha! (En ze had nog wel een 'jongetjeshartslag'...)

Wat voor jongensnaam hadden jullie bedacht eigenlijk dan, Nursy? (Ik ben vreselijk nieuwsgierig van aard, hihi...)

Verder alles goed met iedereen?

En o, voor ik 't vergeet: Toontje80 en ik zijn ook buddy's geworden...

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi dames!
    Vandaag bij de vk geweest en alles was goed (ook bloeduitslagen enzo)! Eindelijk het hartje gehoord! Geweldig!
    We krijgen geen 20 weken maar een type 1 echo, dus met echte artsen.. Nou is de 20 weken sowieso een medische en geen pret echo, maar bij ons word die dus nog medischer! Meteen na de vk doorgereden naar stadskantoor! Het kindje is nu erkend! :D
    Moet overigens nog wel ff naar de ha.. toch ff checken op een schimmeltje…

@ shoppen: morgen avond van 17 tot 21 15% korting bij de prenatal! Alarm! Alarm!

@ bm voelen: jeuj! Ik voelde het goed!!! En randje zit zelfs nog hoger dan ik dacht! Als ik lig voel ik goed maar als ik sta en beetje moe, dan ook! Echt een balletje!

Joepie! 14 weken!

Oh! Zaterdag nog heeerlijk geknuffeld met kindje van vriendin! Was net weekje oud! Zo’n mooi menneke!

Verder hebben we nu in Eindhoven al wat ingepakt en gerommeld.. dus nog ff en de spullen van de baby passen er in! :D
    OH! We mogen overigens gewoon op rechterzij slapen! Pfff.. echt fijn om te weten!

@ mroos: haha.. aambeien had ik ergens in week 8 al ;)

@ buddy: buddy is er voor stel er is iets wat je graag hier wilt plaatsen maar je kunt niet.. dan doe je ff een sms.. of gewoon, die personen waar je net wat meer contact mee hebt..
    Stel je hebt een echo nl.. en iedereen weet dat.. en het duurt 5 dgen voor jij wat kunt typen.. is iedereen hier al in de stress! Hahaha

@ claudia de breij: dames, kopen! Echt een leuk boek!! Echt super!

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Dat moet pas als het er is. en als ze net zon fijne gemeente hebben als wij, dan krijg je al direct de uitreksels van jezelf en je partner en de erkenningspapieren en een aanvraagformulier. Bij de aangifte krijg hje geboorteakte en kopie en die doe je samen in envelopje naar in ons geval den bosch en klaar! :D

15. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @claudia de breij: ik heb 'm net voor de tweede keer gelezen en 't is zoooo'n hilarisch goed boek! Heel herkenbaar en 't leest gewoon makkelijk weg!

16. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Happygappy: Vind het moeilijk om die naam hier neer te zetten want wil mensen niet kwetsen die die naam wel an hun kindje willen geven......Het is in ieder geval een naam met 3 letters en volgens mij de bekendste van 2008 geweest........;).

Wij willen wel een korte naam geven aan ons kindje. Is wel zo makkelijk. Het moet wel een stoere naam zijn.......We gaan een boekje kopen met namen. Daar wilden we niet aan, maar gisteren kwamen we niet zo ver met namen bedenken :).

Nieuwe buikfoto staat in mijn album!!

Net weer ff beebje geluisterd......was weer ontzettend druk! Hartslag van 160.......We zullen zien!
    Buik groeit naar voren en gelukkig (nog niet) naar de zijkant. Hopelijk blijf ik naar voren dragen, vind ik altijd van die mooie buiken.

Dames, ik geniet er echt van om zwanger te zijn! Ik zit ECHT op een roze wolk!! Wat heerlijk is dit toch!!

17. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Ow, en boekje van Claudia de Breij heb ik ook al gelezen. Errug leuk en hilarisch boekje!!:D

18. moontjemoon

heb maar eens een buikfoto in het profiel gezet. Ik zal mijn man een betere laten maken een deze dagen.;)

19. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemiddag,

@chinesekalender: vlgs de kalender is onze uk een meisje. Nog even afwachten voor we weten of het klopt.

@angelsound: vorige week voor het eerst hartje kunnen vinden maar vanochtend weer niet. Wel soort geluid alsof er iets voorbij zwemt en een soort schopjes uitdeelt. Volgens mij is mn angelsound ook niet echt goed want als ik 10 min lig te luisteren valt ie uit en hoor ik helemaal niks meer en dan duurt het echt een kwartier ofzo voor ik hem weer kan gebruiken. volgende week weer naar de vk dan zullen we het hartje wel weer horen.

@erkennen: moet dit eigenlijk nog voor een bepaalde week? wij hebben het namelijk nog niet gedaan omdat we erover denken om nog ff snel te trouwen (gratis op maandagochtend). we zijn al 12 jaar samen en hebben nooit de behoefte gehad om te trouwen maar is nu misschien toch wel handig.

@buikje: heb vandaag legging met jurkje aan, zit heerlijk maar ik vind mn buik nog niet een typische zwangere buik, kan ook gewoon een veel te veel gegeten buik zijn:D Maar vandaag kan dat me lekker niet schelen, ik houd mn jurk aan en de mensen denken lekker maar wat ze willen!

@claudia de breij: heb ik cadeau gehad, net uit. Geweldig boek, heb echt dubbel gelegen.

20. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Oooo, nou krijg ik de neiging om te gaan raden. Daan is 't niet, want dat heeft vier letters... Ah, ik doe 't maar niet, anders ga ik je voor 't blok zetten en dat wil ik niet...
    Niks mis mee trouwens, dat mensen hun kindje een mooie naam meegeven die toevallig in de top tien staat. Mijn voorkeur zou 't ook niet hebben, maar als iemand die naam nou zo mooi vindt, dan is daar toch niets mis mee?

Enneh, hier ook zo'n roze wolk hoor. Ik vind 't heerlijk allemaal!

Deel Deze Pagina