Ik wens linda ook heel veel sterkte. Ik ga er ook gewoon vanuit dat als mensen zulke verhalen vertellen, het waar is. Het is al erg genoeg dat zoiets gebeurd. Nomaals sterkte meid! Elegance, succes met zwanger worden weer! Ik heb echt niet alles onthouden hoor! Er is weer zoveel geschreven! Ik ben ook erg moe. Nog steeds hard aan het klussen in ons nieuwe huis. Nog iets minder dan 2 weken... Weet iemand hoe ik een foto kan plaatsen?
@Amaranta: tsja, da's natuurlijk anders... En om nou in Spanje te gaan wonen en daar de Spaanse nationaliteit aan te nemen alleen vanwege de achternaam vind ik ook zowat...
Een spanjaard trouwen volstaat ook Het gaat erom dat het kind de (halve) spaanse nationaliteit moet hebben. hihi
Ik ben al getrouwd met 'n oerhollandse, uit de klei getrokken achterhoeker, dus snel nog even trouwen met 'n Spanjaard zit er niet meer in, haha! Maar er zijn idd nog wel meer landen waar bij 't wel mag en ja, dan mag 't in Nederland ook natuurlijk... Maar als je kind nou eenmaal twee kaaskoppen als ouders heeft, mag je geen dubbele achternaam hebben. Jammer hoor, want de combi was echt super geweest!!
erkennen: hoeven wij niet te doen we zijn getrouwd. Namen; moeilijk hoor, ik weet er al een paar maar daar is hubby het niet mee eens hihi maar goed we hebben nog ongeveer 23 weken te gaan. 20 weken echo: word bij ons een GUO Buikje: hier al flink, mensen die kunnen er niet meer over twijfelen voor diegene die de kleine al voelen: heeft die van jullie ook een tijd wanneer die altijd wakker is of slaapt? die van mij ook met luisteren is alleen smorgens en savonds wakker en op de dag niet. ben benieuwd hoe het ritme is als die eruit is
nee, je geeft altijd de 1e door, de 2de vervalt dan. Dus voorbeeld. Een vrouw heet Jansen Cornelissen Een man heet Fransen Teunissen Ze krijgen een kind samen. Over het algemeen is het 1e van de man 1e van de vrouw, in die volgorde. Dus het kind zou dan... voornaam Fransen Jansen heetten. Als dit kind weer kinderen krijgt dan geeft hij alleen Fransen door. Jansen vervalt dan. En of Fransen dan op de 1e of 2de plaatst komt hangt er vanaf of het een jongen of ene meisje is. Snap je het zo???
Lente Ik heb het ook met vlagen hoor. Vandaag kwam ik echt al helemaal kapot uit bed en dat is de rest van de dag niet beter geworden. Hoop dat ik snel wat meer energie krijg. Voel me een vaatdoekje... Chicken, Blijf van mijn Golden Slice af he...hahaha Ik ga zaterdag even naar Tilburg en als ze me daar niet heel aardig helpen rijd ik ook door naar Sliedrecht. Vond de mensen heel aardig daar. Joyce Begrijp ik het nou goed, verhuis je naar Den Bosch? Zo ja, gezellig! Wat moet ik me precies voorstellen bij een type 1 echo? PSje Mijn collega die nu 17 weken ver is, daar kun je het ook echt nog maar nauwelijks aan zien. Die was bij haar eerste tot ongeveer 6 maanden bijna plat, daarna kreeg ze pas echt een buik, dus maak je geen zorgen. Buik Hebben jullie dat ook dat savonds je buik lijkt te ontploffen. Mijn buik staat dan echt helemaal strak. Echt heel raar, sochtends is het weer een stuk minder... Xenas Waar blijft die buikfoto? Kom op, nou wil ik hem zien ook! hihi
Heey meiden, Gister was ik na mijn werk zo moe, de computer heeft nieteens meer aan gestaan. Af en toe is mijn energie gewoon totaal verdwenen. Als het zo doorgaat dan weet ik ook niet of ik mijn huidig aantal uurtjes blijf werken tot aan mijn verlof.. Buikje is mooi rond, maar niet overdreven, als ik eraan denk maak ik vandaag wel even foto's (vergeet het steeds..) Verder hebben wij al aardig wat kleertjes gekregen, heel erg leuk al dat kleine spul Zijn er hier al meiden waarbij de vermoeidheid al begint te minderen? Verder heb ik nog steeds geen buddy.. Wou nog iets vragen/zeggen, maar ben het opeens helemaal kwijt, geheugen als een zeef
Goodmurning!!!!!!!!!!! @collo..hihi..nee hoor, ik blijf van je golden slice af..haha. Hoest verder hier? Ik heb gisteren nog een examen gehad en vanmiddag de laatste. Ben helemaal naar de kl*te en dat merk ik ook aan m'n buik. Gisteren wat meer last van krampjes enzo..moet echt meer rust nemen denk ik.
Goedemorgen! En wat voor één.... ben zojuist kletsnat geregend toen ik mijn dochter naar de peuterspeelzaal bracht. Heel fijn. En ik ben al zo'n ochtendmens, maar niet heus...
@Chicken: Heel veel succes vanmiddag! Blij dat ik vandaag de deur niet uit hoef, heb weer een futloze dag geloof ik.. Ben normaal gesproken echt een avondmens Alleen tegen de tijd dat het avond is is mijn energie nu zo goed als op