goedemorgen dames, even een update van mij. nou gisteren dus de vruchtwaterpunctie gehad nou ik was op van de zenuwen. beebje gezien op de echo en maakthet verder goed toen kwam er zo een lekkere lange naald dwars door mijn buik pijnlijk nee, maar wel een akelig gevoel hoor. daarna kreeg ik nog een prik in mijn bil vanwege mijn resus factor en als klap op de vuurpijl mocht ik ook nog bloedprikken:x ging natuurlijk niet goed waardoor de stagiair pfffffffff nog eens in mijn andere arm ging prikken dus al met al ben ik 4 keer geprikt was blij toen ik thuis op de b ank lag nu maar hopen op een goede uitslag binnen 1 lange week ze kon wel heel duidelijk het geslacht zien hahah
Goedemorgen meiden! Ik heb niet alles gelezen, sorry.... Ik las Dicky's namen van de dochters en ik weet wel een jongensnaam erbij! @buikje psje; ik heb ook nog geen echte buik hoor! zie fotoalbum! (@xenas; lief dat je er wat bij hebt gezet!) @cindybaby; lange week voor jou meid! Wij duimen massaal voor jullie! @joyce; ow, jij hoopt/denkt dat de vriendin van die collega eventueel ook hier mee kletst! haha! Ben benieuwd! zou wel heeeeeel toevallig zijn... @alle anderen; suus biedt haar excuses aan voor het niet lezen!
cindybaby mooi dat t nu achter de rug is! nu de lange wachtweek! spannend hoor! en wil je t geslacht ook met ons delen?
ja ik kreeg die prik nu al vanwege de punctie, het kon zijn dat mijn bloed met die van de baby vermengd zou worden en dat risico lopen ze niet
En wil je het geslacht geheim houden? Ik ben nieuwsgierig! Maar begrijp dat je het wellicht niet wil zeggen hoor!
@cindybaby; Wat een dag zeg, het zit er op! Nu het wachten nog, sterkte er mee en we duimen natuurlijk allemaal! Leuk een meisje!
@cindybaby; Wat een dag zeg, het zit er op! Nu het wachten nog, sterkte er mee en we duimen natuurlijk allemaal! Leuk een meisje!
leuk joh een meid wie krijgen er al een jongen dan? ik weet echt niet wat het gaat worden ene moment denk ik een meid en ander moment denk ik een jongen maar ik hou het dan toch maar op een meid
wie doet er allemaal mee aan MvM? ik kreeg vandaag bij de bussen een fotolijstje en kaartje volgende week de laatste keer dan heb ik 11 weken mee gedaan aan de ene kant wel blij dat ik dan klaar ben en weer gewoon in de wc kan plassen maar goed het is voor een goed doel he ik heb zelf ook vaak pregnyl gebruikt welk kado hebben jullie in het begin gekozen? ik had van de vorige de dvd en nu heb ik het boek gekozen altijd leuk
cindybaby, leuk een meid, (denk ook dat onze beeb een meid is), nog nog effe duimen draaien de komende week. Hoop met je mee voor een mooie uitslag! Heb niet meegedaan aan MvM, nu niet en de vorige zwangerschappen ook niet. (Te laat om te starten de 1e 2 keer) en nu niet echt de behoefte aan gehad.
@ cindy; nou meid dat ging lekker dan met al die prikken maar nu de week wachten nog en we hopen natuurlijk dat alles goed zal zijn... en wat onwijs leuk een meisje!! @ examens; succes nog @ buddy; ehm.. heb ik nu geen buddy meer?? nou misschien wil iemand mijn buddy zijn? @ here; gister avond naar de verloskundige geweest en alles was goed, bloeddruk ijzer en suiker allemaal perfect, 1 kilo afgevallen (ik kan het hebben hoor hihi) en verder geen enge ziektes ofzo! hihi vond het wel spannend want had daar nog nooit eerder voor geprikt maar alles was dus goed! en nu vanav dan de pret echo.. hoop heel erg dat wij ook kunnen zien wat het word! ben zo benieuwd hihi denk zelf een meid....
gien: spannend meid ik moet nog een aantal weken wachten op de pretecho ps jij was toch 1 van mijn buddy's of heb ik het mis? ik had ook minimouse maar die is weg..