December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Mijn baneer en avatar zijn ook al weer weg :(.
    Maak ik vanavond wel weer in orde, ben nu op het werk....

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Nou vanmiddag om 14.50 kan ik bij mijn huisarts terecht en dan hoop ik dat zij me een antwoord kan geven. Ik wil gewoon heel graag weten WAT er zo zeer doet in die buik... waarschijnlijk van alles en nog wat... Ik hoop dat ik dan weer wat meer gerust ben!

Mijn avatar van mr. jummy kan ik gewoon niet terug vinden, dus nu snoopy! ook schattig!

@chantalleke, maak je niet druk hoor, iedereen is anders!

3. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Ja dat is waar. Maar je begint echt overal aan te twijfelen. Op de een of andere manier kan ik nu ook nog niet echt genieten van mijn zwangerschap. Te bang dat het fout zal gaan.

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    meiden ik kijk net even op mijn eigen hyves, zie ik bij Buzz ineens staan, susan heeft een reactie geplaatst bij wie=wie van de decembermama hyves! :confused: :confused: :confused: en mijn buzz is dus zichtbaar voor vrienden! IK heb het dus even helemaal uitgeschakeld, Opletten meiden!!!!

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    heh wat balen dat de laatste berichten weg zijn...

@carulli: super meid! gefeliciteerd! je echo was helemaal goed dus! :D

@chantal: ik had bij mijn zwangerschap van Milan ook nergens last van hoor! alleen werd ik op een gegeven moment moe.

Milan is een beetje ziekjes, wat verhoging en gister een paar keer overgegeven, wel goede zin gelukkig! :D

hier een hele misselijke Rebbel... :(

liefs rebbel

6. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Hey meiden,

Ik wil me ook graag aanmelden bij december mama's. Ik weet nu vanaf afgelopen maandag dat ik zwanger ben dus het is allemaal nog erg pril! Ik vind het allemaal super spannend! Mijn man en ik zijn allebei 27 jaar en we zijn 1,5 jaar geleden getrouwd. Als ik goed heb gerekend ben ik 14 december uitgeteld (en als alles goed blijft gaan!)

7. joyce1

joyce1 Lid

10 feb 2009
    96
    0
    0
    gefeliciteerde roosje! zoals je hier kan lezen zijn er al heel veel dec. mama's
    Heel veel succes deze zwangerschap en gezellig dat je je ook hebt aangemeld.

8. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant

Ahhhh, het zal toch niet!!!! Heb ik niet goed opgelet :oops:

9. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Hey Berenbotje,

Ik heb je als het goed is net een pb gestuurd. Ik wil me ook graag aanmelden bij jullie decembermama's site.... heb alleen geen idee of het bericht goed is aangekomen... ben niet zo heel handig met computers :oops:

10. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Van wie mag ik de link hebben voor de decembermama's....???? Wile hem graag weer onder mijn onderschrift....!!!

Alle nieuwe dec.mama's Welkom en Van harte gefeliciteerd!!!

11. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Hoi hoi!

Ik wil me even voorstellen en ook melden, voelt allemaal nog zo onwerkelijk maar
    had op 1 April een positieve test in handen...dus als alles goed gaat wordt ik ook een December mama :D

Ik zit in een beetje aparte situatie dat wel. :(

Na lang dubben heb ik vorige week zaterdag mijn relatie beeindigd en woensdag had ik zo'n gevoel dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn....en ja hoor...2 streepjes. :confused:
    Heel onwerkelijk en vooral een dubbel gevoel maar begin nu echt eraan te wennen.
    Heb al een kleine man van 1.5jr. maar ga er gewoon voor, we maken er wat van met zn 3-tjes straks!! :thumup:

Heb totaal geen kwaaltjes dus durf nog niet helemaal toe te geven aan het gevoel, hebben jullie dat ook?

12. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hoihoi,

en vooral welkom hier!

ik had ook getest op 1 april lol had ook plotseling zo een gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn :p

wat jammer dat je relatie net nu is beeindigd :rolleyes: maar je zal er ongetwijfeld je reden toe hebben gehad ;)
    ik wil je veel sterkte wensen en met zijn 3tjes kan het ook heeeeel gezellig zijn ;)

13. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    @Berenbotje: bedankt dat je me bij de lijst hebt gezet!

@Salsabine38: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wel heftig denk ik dat je zwanger bent en dat je net de relatie hebt verbroken. Lijkt me best zwaar als je er straks alleen voor staat met 2 kids! Ik heb ook nog geen kwaaltjes, ben wel iets korter zwanger dan jij.

14. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    @cindybaby: thanx! Ja had zeker redenen om de relatie te beeindigen.
    Ik ben van mening dat een kind (2 straks) beter af is bij 1 gelukkige ouder dan een moeder die niet lekker in de relatie zit want dat projecteer je toch weer af op je kinderen.
    En mn zoontje heeft nu nog een leeftijd dat hij het niet bewust meekrijgt wat er speelt en hij is prio nr 1, daar doe ik het voor.

@roosje01: thanx! De eerste 24uur nadat ik de positieve test in handen had waren echt heel erg heftig.
    Ik wist niet wat ik moest voelen, blijdschap, verdriet...het was erg onwerkelijk.
    Maar heb mn gedachten op een rijtje gezet en ga er voor de volle 100% voor en weet zeker dat ik het prima ga redden.

15. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    PS. jullie ook allemaal gefeliciteerd natuurlijk :D:D
    We gaan er een mooie tijd van maken de komende 8 mnd!!

16. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    @Salsabine: Thanx!! We gaan er zeker een super leuke tijd van maken de komende 8 maanden!!! Ik weet zeker dat een kind (of nu twee ;) ) beter af is bij 1 gelukkige ouder dan bij 2 ouders waartussen het niet goed gaat. Ik kan wel helemaal voorstellen dat je wereld even op z'n kop stond toen je positieve test in handen had... je wordt voor de 2de keer moeder maar je hebt natuurlijk ook nog het verdriet van je verbroken relatie.... Heftig hoor!!! Maar heb wel het idee dat je het wel aankunt alleen!!! Geniet ervan! Weet de vader wel dat je weer zwanger bent?

17. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
  18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @salsabine....allereerst van harte gefeliciteerd! Maar wat een heftige periode.... wel knap van je, dat je deze stap hebt durven zetten. Het gaat vast met zijn drietjes ook goed komen!

19. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    @Berenbotje: bedankt voor de link, heb meteen even gekeken echt grappig om jezelf terug te zien in de lijst!!

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo dames,

Ik had me gisteren al hier gemeld, maar bij deze doe ik het nog maar een keer :)
    Allemaal nog gefeliciteerd en geniet van de roze wolk!

Deel Deze Pagina