December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Wij willen het geslacht wel weten, maar houd het hier geheim aangezien ik niet weet wie er mee lezen. (zijn er meer in fam / vrienden kring zwanger en nov-dec uitgerekend).

Hoop dat ze volgende week maandag het geslacht kan zien, anders moet ik nog 3 weken wachten...

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @gien, leuk een meid! Goed om te horen dat de echo super was.

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!!!

@chicken; yes eindelijk genieten!!!! Wat fijn dat je jullie beeb weer hebt gevoeld! ik wil dat ook!

@Gien; Yes een meisje! Leuk joh! Ik twijfel wat het word... ik zou een meid heel leuk vinden, dus denk ik dat we een jongen krijgen... logisch toch?

@iedereen die een pretecho laat maken... ik wil ook! ik vind 20 juli nog zover weg!!! Dus ik denk dat ik morgen toch maar een afspraak ga maken...

@dees; leuk die test! wij krijgen een meid volgens de test!

4. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    goedenavond!!

@cindy: een meid! Leuk, gefeliciteerd!

@gien: geweldig dat je genoten hebt! Doe je er later nog eentje of niet? GEfeliciteerd dat je een dochter krijgt!

@Dees: bedankt, ik kon hem nergens meer vinden! Als ik de testen doe komen ze allemaal op een jongen, ook de chinese kalender. Bij de andere twee klopte het als ik terugkijk. Allebei een meisje. Nu dus niet..........ben benieuwd! Gien en Cindy, klopte het bij jullie, die testen? Ben toch wel erg nieuwsgierig!!!

5. moontjemoon

Bij de testen komt bij mij verschillend eruit.
    Die dees heeft aangedragen is het een meisje en een ander die ik gisteren deed een jongen. Volgens de chinese kalender een jongen en volgens het tellen met die 49 een meisje (al weet ik niet of ik mijn huidige leeftijd of leeftijd bij conceptie (heb ik gedaan) moet nemen.
    De chinese kalender had het iig met mijn dochter mis, zou een jongen moeten zijn...

6. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @moontjemoon: o ok.......nou ja we zien het wel hahahahaha maar mijn mannetje hoopt wel op een jongen.alles is zo ontzettend roooooooooooooooze bij ons hahahahahaha

7. moontjemoon

ach, ik geloof er niet zo in, al is het wel leuk om achteraf te kijken of het klopt.

Een jongen of een meisje, ze zijn beide welkom.
    Maar na een meid is een jongen natuurlijk altijd leuk.
    Mensen in mijn omgeving roepen al vanaf dag 1 dat ze het weten dat het een jongen gaat worden, maar denk dat ik ze weer fop!

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Xenas
    Das toch al een mooi buikje hoor. En niemand die meer ziet wat van jezelf en van je beebje is...Da's wel weer een voordeeel!

Cindy
    Whaaaahhhh van harte!!! Het wordt dus een meid! Wat leuk. Succes met wachten deze week. Je krijgt vast een prima uitslag.

9. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    haha ik heb ook al die testjes gedaan, 3 stuks... en alle 3 zeggen ze een meisje. Mijn vriend zegt ook al vanaf het begin af aan dat we een meisje krijgen en dat het 10dec. geboren wordt haha dat moeten we nog maar eens zien.
    23juli hebben wij de 20 weken afspraak dus nog even afwachten...

10. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ dicky; de chinese kalender klopt iig, die gaf meisje aan en die andere test met die cijfers dat je moet aftrekken enzo kom ik op 3 uit dus een jongen hihi die klopt dus niet!

11. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ps, ik hoop ook niet dat iemand hier meeleest ;) want wil het voor de buitenwereld wel geheimhouden... ;)

12. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Hallooo,
    misschien ben ik een beetje laat, maar ik wordt als het goed is ook een decembermama! Ben nu 14,5 week! 13-12 uitgeteld!

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi Firstone,
    Welkom bij de decembermamma's! Leuk dat je erbij komt. Hoe voel je je?

14. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    goedenmorgen!
    even een berichtje vanuit mijn werk (ohooooo) ;)
    Ik wilde jullie allemaal een fijne dag toewensen, ik duik als ik thuis ben gelijk mijn bed in tot ongeveer 15.00 uur!
    En dan gelukkig nog maar 1 nachtje en dan ben ik 6 dagen vrij!!!

kus, Dicky

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Alles goed dames? Hier gaat het allemaal prima. Wel een beetje zenuwachtig voor de nekplooimeting van morgen. Toch spannend....

Verder groei ik behoorlijk! Hebben andere dat ook dat nu je taille ook al groter aan het worden is? Zal wel normaal zijn, maar ik dacht dat dat pas later zou zijn eerlijk gezegd.. Buik is al 5 cm in omvang gegroeid, wordt echt tijd voor zwangerschapsbroeken!

Wij hebben het afgelopen maandag aan iedereen vertelt, was super leuk. Iedereen natuurlijk dolblij! Nu gaat het snel, krijg allemaal van die mailtjes van...wat heb ik nu gehoord :) en natuurlijk gefeliciteerd! Erg gaaf!

Leuk dat er sommige het geslacht al weten. Ik wacht tot met de 20 weken echo, ga geen speciale echo daarvoor doen.

Fijne dag allemaal, tot snel.

16. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Ten eerste...allemaal gefeliciteerd! Ik hoop dat ik hier ook een beetje kan meekletsen want sinds gisteren ben ik door de echo geen januari mama meer maar een december mama. Ik ben 28 december uitgerekend. Aangezien mijn dochter 2 weken te laat kwam ga ik er al een beetje van uit dat ik uiteindelijk wel in januari zal bevallen. Maar je weet maar nooit... hihi... Ik houd in ieder geval de feestdagen mijn benen op elkaar!

x Lisette

17. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Sorry ben even niet geweest. Druk,druk,druk.

Maar goed.
    Vandaag wordt mijn vriendin ingeleid..... spannend!!!!
    En ik vindt het zo'n eer, ze heeft gevraagd of ik wil helpen met de borstvoeding.
    Dus als ze bevallen is mag ik gelijk langskomen om haar te helpen.
    Super hè?

Ben helemaal hyper!!!

Ga even teruglezen.
    Doei!!!

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gien: gefeliciteerd leuk hoor een meisje

chinese kalender zegt bij ons een jongen, dus ben benieuwd

alle 2 is welkom hoor daar niet van.
    ben al lang blij als het deze keer allemaal goed blijft gaan.

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen dames!

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi,

@ geslacht: volgens de testen krijg ik 2 x een jongen en 1 x een meisje.
    Wie wil het allemaal weten?

@ buik: mijn buik is echt mega! zal weer eens een foto plaatsen.

@ pretecho: Wie laat er allemaal pretecho's maken? ik ga een afspraak maken voor als ik 16 á 17 weken zwanger ben.

@ kraamzorg: Wie heeft de kraamzorg al geregeld en wie niet?

Groetjes

en nog gefeliciteerd met de goede uitslagen en succes met de testen die nog komen.

@ suus: Had jij mijn pbtje nog waarin ik mijn gegevens had gezet voor de decembermamas?

@ ontmoeten: is er al wat bekend voor een ontmoetingsdatum??

Deel Deze Pagina